Borst vlak - Borst schuin op verschillende dagen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by JeJe View Post
    Wat je ook nog zou kunnen doen is een aantal weken alleen maar schuin (incline) doen. Dit kan je ook doorvoeren in je flyers. Maatje van me heeft hetzelfde probleem als jij en je ziet hem groter worden aan de bovenkant en binnenzijde. Zijn borst wordt ronder en dat binnen 5 weken (nu) Kan echt geen kwaad. Ik neem aan dat je niet morgen het podium op wilt dus richt je hierop. Na 6 weken ga je gewoon weer plat drukken (of je pakt hem een keertje tussendoor als je het niet laten kan )

Succes!
    Creatief idee! Zal het zeker onthouden!

Hoe vaak per week traint jouw maatje zijn (bovenkant) borst per week?

Comment

Originally posted by MrVain View Post
      Creatief idee! Zal het zeker onthouden!

Hoe vaak per week traint jouw maatje zijn (bovenkant) borst per week?
      2 keer in de week. Hij traint 4 keer per week en pakt dag 1 borst en dag 4
      weer. Dus dag 4 is dan dag 1 en dan de week erop met dag 2 beginnen (schema door laten lopen over je weken dus)
      Werkt bij hem! (Hij is overigens beresterk ook al is hij niet mega ontwikkeld).
      kleine mannetjes worden groot.

TRAIN AS YOU FIGHT

Comment

Originally posted by Panomarix View Post
        Afstappen van een vast schema met altijd dezelfde oefeningen in altijd dezelfde volgorde! Je moet je spieren laten schrikken,geen een training er uit laten zien zoals de training ervoor...variatie is ontzettend belangrijk! Borst splitsen is onzin zoals ook Martin al aangaf...bovendien ook zeer blessuregevoelig (schouders)

alleen ehhhh je spieren shrikken niet van een wisseling in volgorde of oefeningen hoor....... Boeh! contractie is contractie.
        Af en toe wat varieren met kleinere oefeningen, de volgorde en repranges is zat. Belangrijkste is progressief laden om groei te houden.
        1e Masters Superbody YBF 2011!
        Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Originally posted by Panomarix View Post
          Afstappen van een vast schema met altijd dezelfde oefeningen in altijd dezelfde volgorde! Je moet je spieren laten schrikken,geen een training er uit laten zien zoals de training ervoor...variatie is ontzettend belangrijk! Borst splitsen is onzin zoals ook Martin al aangaf...bovendien ook zeer blessuregevoelig (schouders)
          Eeh, ben ik de enige die hier over struikelt? Dikke bullshit natuurlijk
          189 94KG 12%, Goal: 100KG 10% || DL: 3X145 BP: 3X92.5 SQ:3X120
          Obsessie is niets meer dan een woord wat luilakken gebruiken voor mensen met toewijding.

Comment

Originally posted by marnop View Post
            alleen ehhhh je spieren shrikken niet van een wisseling in volgorde of oefeningen hoor....... Boeh! contractie is contractie.
            Af en toe wat varieren met kleinere oefeningen, de volgorde en repranges is zat. Belangrijkste is progressief laden om groei te houden.
            Korte of langere herhaling/ beweging bedoel je neem ik aan met reprange?

Wat is progressief laden?

Comment

Korte of langere herhaling/ beweging bedoel je neem ik aan met reprange?

Wat is progressief laden?

Meer of minder reps per set.

progressief laden is elke keer dat je ook maar ietsje sterker wordt klap je er zoveel mogelijk gewicht bij. Altijd maximale gewichten pakken.
              Je wordt in principe per training een stukkie sterker dus zou je per training (in theorie) meer gewicht kunnen pakken en nodig hebben om de groei stimulans te behouden.
              Dus laden naar krachtgains = progressief laden.

Comment

Originally posted by Mauke View Post
                Eeh, ben ik de enige die hier over struikelt? Dikke bullshit natuurlijk
                Natuurlijk is het onzin.
                I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
                - Dave Tate

Comment

Ok mede-sporters,

Eerlijk gezegd klonk het advies van Panoramix als zinvol in mijn leken-oren. Maar ik zie nu geloof ik al 4 reacties van mensen die het daar totaal niet mee eens zijn.

Waarom niet?

Groet,
                  Maarten

Comment

Ok mede-sporters,

Eerlijk gezegd klonk het advies van Panoramix als zinvol in mijn leken-oren. Maar ik zie nu geloof ik al 4 reacties van mensen die het daar totaal niet mee eens zijn.

Waarom niet?

Groet,
                    Maarten

Denk dat de reacties nog slaan op het splitsen van je borstspieren.......het laten schrikken van de spieren is eerder mijn mening. Je spieren schrikken niet zomaar,....ehhh helemaal niet.

Comment

Denk dat de reacties nog slaan op het splitsen van je borstspieren.......het laten schrikken van de spieren is eerder mijn mening. Je spieren schrikken niet zomaar,....ehhh helemaal niet.
                      Oh, had ik dat ook al niet begrepen.. haha..

Serieus, ik heb dat bovenkant en vlak drukken niet zelf verzonnen en meerdere (gevorderde) jongens hebben daar nette resultaten mee behaald..

Maar goed, ik ben overstag! Ik train ze voortaan weer lekker samen.. Met het door Marnop goedgekeurde 4-oefeningen schema!

Marnix, ik heb jou trouwens ook een privebericht gestuurd met een nieuwe idee voor schema, heb je die ontvangen?

Groet,
                      Maarten

Comment

Als je een full body routine doet dan kun je de ene keer vlak en de andere keer schuin doen.
                        I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
                        - Dave Tate

Comment

Oh, had ik dat ook al niet begrepen.. haha..

Serieus, ik heb dat bovenkant en vlak drukken niet zelf verzonnen en meerdere (gevorderde) jongens hebben daar nette resultaten mee behaald..

Maar goed, ik ben overstag! Ik train ze voortaan weer lekker samen.. Met het door Marnop goedgekeurde 4-oefeningen schema!

Marnix, ik heb jou trouwens ook een privebericht gestuurd met een nieuwe idee voor schema, heb je die ontvangen?

Groet,
                          Maarten
                          Marnix.....? noem me dan liever Obelix....zo zag ik er ooit uit.....bijna 2 jaar geleden nog.
                          Zal even kijken voor je.

Comment

Marnix.....? noem me dan liever Obelix....zo zag ik er ooit uit.....bijna 2 jaar geleden nog.
                            Zal even kijken voor je.
                            Nou, het lijkt wel alsof er aan een stripverhaal wordt gewerkt hier! Ik heb Panoramix ook al langs zien komen.
                            - Dave Tate

Comment

Originally posted by inferno_0666 View Post
                              Als je een full body routine doet dan kun je de ene keer vlak en de andere keer schuin doen.
                              Met "ene keer" bedoel je ene week? De ene week vlak, andere week schuin? Lijkt me wel weinig, vlak eens in de twee weken, schuin dito.

Of snap ik het weer niet?

Wel gezellig op dit forum. Iedereen praat en denkt mee.

Comment

Zal even kijken voor je.
                                HAHAHA! Al die namen ook! Ja, meen je dat? Ben je van overgewicht naar super gespierd gegaan in twee jaar? Respect!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X