Markus ruhl

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Markus ruhl

ik was de olympia van 2001 aan het kijken maar iedere keer wanneer ook maar de naam markus ruhl word genoemd gebind iedereen te fluiten en hem uit te joelen (niet positief dus) ik vroeg me af hoe dat zo komt? Heeft hij iets verkeerds gedaan in het verleden...dat moet haast wel

weet iemand daT?

greetz
    stats :
    - 17 jr
    - 86 kg
    - 1,88 m
    - 8-10% bf

Had je bij mij gezien thuis en het was 2002 :P.... Jah wil ik ook wel is weten waarom iedreen hem zo uitfloot ze noemen hem ook Da Freak ofzo ... Hij heeft amper nog een nek .

Greetzz

Comment

Er is een tijdje sprake geweest dat hij synthol zou gebruikt hebben wat niet waar lijkt te zijn, een synthol gebruiker wordt meestal niet geduld in de bb kringen, denk dat het dit zal geweest zijn maar kan ook iets anders zijn waar wij geen weet van hebben

Grtz
      stil growing

Comment

Hij is errug groot...

Greets...
        Attached Files
        Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Zijn vriendin, Simone Ehrlich ook...

Greets...
          Attached Files

Comment

Wat is Syntrol precies en wat doet het.... ?? Is dat verboden in de Bodybuild wereld ofzo

Comment

ik vind hem in iedergeval wel super bruut mooier dan coleman maarja dat is mijn mening maar die vriendin iel houw niet van gespierde vrouwen
              stats :
              - 17 jr
              - 86 kg
              - 1,88 m
              - 8-10% bf

Comment

Synthol is idd een soort van olie, bedoelt om je spieren uit te rekken, dus meer ruimte te geven om te groeien. (een spier kan maar zo breed worden als dat hij lang is) Hoe langer de spier, hoe dikker hij kan worden.

Heb het al :d... is dus een nog erger middel als DBoll

Comment

Originally posted by [b
                  Citaat[/b] (Curiosio @ Sep. 21 2004,18:52)]Zijn vriendin, Simone Ehrlich ook...

Greets...
                  zijn vriend bedoel je, dit vind ik echt niet meer mooi
                  Ze ziet eruit als een vent door alle anabolen die ze heeft gebruikt.
                  Wel knap dat ze dat resultaat behaalt heeft en veel respect daarvoor, maar ze is iets te lang door gegaan.

Grtz..
                  Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

Comment

Originally posted by [b
                    Citaat[/b] (harold @ Sep. 21 2004,19:21)]
                    Originally posted by [b
                    Citaat[/b] (Curiosio @ Sep. 21 2004,18:52)]Zijn vriendin, Simone Ehrlich ook...

Greets...
                    zijn vriend bedoel je, dit vind ik echt niet meer mooi
                    Ze ziet eruit als een vent door alle anabolen die ze heeft gebruikt.
                    Wel knap dat ze dat resultaat behaalt heeft en veel respect daarvoor, maar ze is iets te lang door gegaan.

Grtz..
                    Hehe het is idd zijn vriend.....Wat een harses je zou der maar naast moeten liggen    

Comment

Ruhl is een massa monster, soms vind ik ook dat hij onder gewardeerd word, zijn symmetrie is natuurlijk niet van de mooiste onder de bekende bb'ers, maar hij woont niet in Amerika en hij zit ook niet onder contract bij Weider denk ik, dit zijn toch al twee punten die in zijn nadeel zijn. De foto die Mr C plaatste is al een oude foto hij is nu nog bruter denk ik. Dat van synthol wat jij schrijft xeno wist ik nog niet, dacht dat synthol enkel een olie was die de armen of waar je het ook spuit groter worden maar je krijgt hiermee niet meer spieren, het is een opvulmiddel

Grtz
                      stil growing

Comment

zij ziet er niet leuk uit nee, maar die kerel ziet er echt wel heftig uit hij zou mij 1 kwart van zijn spiere kunnen geven was ik al blij
                        It's not onley a sport, it is a way of life

Comment

Hier ziet ze er "beter" uit.

Greets...
                          Attached Files

Comment

Idd Mr.C maar toen had ze nog geen anabolen gebruikt denk ik....Ohjah snipke dat van Synthol had ik van DBB.nl gehaald.Is idd een opvulmiddel maar is dit middel verboden om te gebruiken in de bb wereld,want het is een soort van misbruik middel neem ik aan ?

Comment

Synthol is volgens mij verboden, net zoals implantaten in bijv. de kuiten.

Syntholgebruik is meestal goed te zien, je krijgt er een hele onnatuurlijke look van, een soort vochtgezwellen. Ik snap niet dat mensen het gebruiken.
                              Shitty food will make you look like shit.

http://www.pro-active-medicine.nl

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X