Markus ruhl

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by [b
    Citaat[/b] (red @ Sep. 22 2004,12:44)]Dan krijg je smerige walgelijke stompies aan je schouders, denk ik dan Wat een stom rund zeg die vent!!!
    Je bent een rund als je met AS Stunt !!!

Comment

dit is gewoon ranzig punt uit.
      Who's the Chef

Comment

Originally posted by [b
        Citaat[/b] (been @ Sep. 22 2004,14:26)]dit is gewoon ranzig punt uit.
        Hijs tenminste wel groter dan Coleman .Alleen ken nog steed niet geloven dat je zulke armen door alleen normale AS ken krijgen....Hij gebruikte wel 3500mg maar toch...

Comment

Originally posted by [b
          Citaat[/b] (dude @ Sep. 21 2004,18:06)]ik was de olympia van 2001 aan het kijken maar iedere keer wanneer ook maar de naam markus ruhl word genoemd gebind iedereen te fluiten en hem uit te joelen (niet positief dus) ik vroeg me af hoe dat zo komt? Heeft hij iets verkeerds gedaan in het verleden...dat moet haast wel  

weet iemand daT?

greetz
          als je die band nog een keer goed gaat kijken zal je zien dat ze em niet uitjouwen maar juist toejuichen!!

de mensen roepen namelijk allemaal RUHL RUHL RUHL.

Ik heb nl de dvd van markus en daar haalt ie dat moment ook aan want hij dacht zelf ook dat ie uitgejouwd werd maar dat is dus niet zo!!

greetzz

Comment

Originally posted by [b
            Citaat[/b] (ariekanarie @ Sep. 22 2004,14:52)]
            Originally posted by [b
            Citaat[/b] (dude @ Sep. 21 2004,18:06)]ik was de olympia van 2001 aan het kijken maar iedere keer wanneer ook maar de naam markus ruhl word genoemd gebind iedereen te fluiten en hem uit te joelen (niet positief dus) ik vroeg me af hoe dat zo komt? Heeft hij iets verkeerds gedaan in het verleden...dat moet haast wel

weet iemand daT?

greetz
            als je die band nog een keer goed gaat kijken zal je zien dat ze em niet uitjouwen maar juist toejuichen!!

de mensen roepen namelijk allemaal RUHL RUHL RUHL.

Ik heb nl de dvd van markus en daar haalt ie dat moment ook aan want hij dacht zelf ook dat ie uitgejouwd werd maar dat is dus niet zo!!

greetzz
            Het was dus wel 2002...maarre....Jah idd je hoort Boeh boeehh....Maar zal het nog is beluisteren maar als ie dan zo op dat pdium staat en zo vet lacht.....Van blijdschap prachtig gewoon die kerel snap niet dat ie niet in de top 3 zit..Vind hem echt een grandioos lijf heb..Ok Coleman heb echt een afschuwlijke mooie rug....Maar ik vind hem bijv wel al beter dan Kevin Levrone ik vind die Levrone echt totaal niet veel aan :/..... markus is gewoon Teh best samen met Coleman.. En dan nog die bakbeest Gunter Schliertkamp das ook een prachtman....Die mensen hebben tenminste plezier erin en dat zie je ook aan ze Het gata allemaal om het meeste spier en het mooiste Symmetrie maar ik vind Hugeness ook wel belangrijk maja :<...Had je trouwens ook King Kamila gezien arie met die robot dans act van hem ? ..

Comment

Als ik het goed begrijp hebben julllie dvds van bodybuilding.
              Waar hebben jullie die gekocht?

Grtz..
              Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

Comment

die kan je o.a. in een sport artikelen winkel halen
                bij ons iig wel.
                en denk ook wel bij de platen/dvd shop

mazzl
                Who's the Chef

Comment

Originally posted by [b
                  Citaat[/b] (harold @ Sep. 22 2004,16:46)]Als ik het goed begrijp hebben julllie dvds van bodybuilding.
                  Waar hebben jullie die gekocht?

Grtz..
                  Ik koop niet ik heb ze allemaal gedownload heb pass die nieuwste gedownload van coleman Cost and Redemtion ...Olympia video ook ik weet wel waar je die niewue kan kopen trouwens en das hier.. www.muscletotaal.nl

Greetzz

Comment

aah op die manier neej dacht al die gast is gewoon de bom
                    stats :
                    - 17 jr
                    - 86 kg
                    - 1,88 m
                    - 8-10% bf

Comment

Harold, via kazaa en emule kan je een heleboel downloaden  Kan soms wel traag gaan, dus wel geduld hebben.
                      Shitty food will make you look like shit.

http://www.pro-active-medicine.nl

Comment

Welke heb je dan allemaal op Kazaa kunnen vinden?
                        Mr. HOLLAND 2006 NAC
                        Mr. HOLLAND 2007 NAC
                        3e Mr. WORLD 2007 NAC

Comment

Originally posted by [b
                          Citaat[/b] (XeNoGeaR @ Sep. 22 2004,14:56)]
                          Originally posted by [b
                          Citaat[/b] (ariekanarie @ Sep. 22 2004,14:52)]
                          Originally posted by [b

weet iemand daT?

greetz

de mensen roepen namelijk allemaal  RUHL RUHL RUHL.

greetzz
                          Het was dus wel 2002...maarre....Jah idd je hoort Boeh boeehh....Maar zal het nog is beluisteren maar als ie dan zo op dat pdium staat en zo vet lacht.....Van blijdschap prachtig gewoon die kerel snap niet dat ie niet in de top 3 zit..Vind hem echt een grandioos lijf heb..Ok Coleman heb echt een afschuwlijke mooie rug....Maar ik vind hem bijv wel al beter dan Kevin Levrone ik vind die Levrone echt totaal niet veel aan :/..... markus is gewoon Teh best samen met Coleman.. En dan nog die bakbeest Gunter Schliertkamp das ook een prachtman....Die mensen hebben tenminste plezier erin en dat zie je ook aan ze Het gata allemaal om het meeste spier en het mooiste Symmetrie maar ik vind Hugeness ook wel belangrijk maja :<...Had je  trouwens ook King Kamila gezien arie met die robot dans act van hem ? ..
                          dat was ook 2002!

ze roepen geen boeh maar RUUUUUHL,luister maar goed.

nogmaals;dat staat op zn dvd want daar hebben ze het dus ook over.

ik heb de dvd van ruhl(made in germany)zelf gekocht op de FIBO.
                          van kazaa kon ik alleen pumping iron downloaden.

ik krijg deze week dvd's van dennis james,ronnie en jay cutler en heb nu al zin om die te kijken.

het coole van deze dvd's is dat je ze gewoon op tv kan kijken en dat je niet achter je pc hoeft te klooien ipv languit op de bank te liggen.

greeetzz

Comment

Tsss, ik heb gewoon een DVD speler die DivX afspeelt hoor...
                            Alles wat ik download wordt dus gewoon lekker op de breedbeeld tv gekeken.

Comment

uitslover

greetzz

Comment

ik zal eens op kazaa gaan zoeken,emule werkt bij mij niet zo goed.

GRtz..
                                Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X