Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
er staan toch programma's op het net waardoor je uw dvd kan zien op je tv, dus gewoon in de dvd speler, dit is gewoon de code die je moet veranderen
Citaat[/b] (bigbardie @ Sep. 22 2004,20:56)]Welke heb je dan allemaal op Kazaa kunnen vinden?
Pumping iron - Arnold
Total rebuilt - Arnold
Blood & guts - Dorian Yates
The unbelievable - Ronnie Coleman
Maryland muscle machine - Kevin Levrone
enz.
Gewoon op bodybuilding zoeken.
Via emule heb ik zo'n beetje alle bodybuilding films verkregen, ik mis er misschien nog een stuk of 5, maar voor de rest heb ik ze toch wel allemaal
Ik wil die film van Markus Ruell alleen ken hem niet vinden deze heb ik kunne verkrijgen..
Ronnie Coleman - The Unbelievable
Ronnie Coleman - Cost And Redemtion
Mr.Olympia 2002
Mr.Olympia 2003
Arnold Schwarzenegger - Pumpin Iron
Kevin Levrone - M3
Total Rebuild
Citaat[/b] (dude @ Sep. 21 2004,18:06)]ik was de olympia van 2001 aan het kijken maar iedere keer wanneer ook maar de naam markus ruhl word genoemd gebind iedereen te fluiten en hem uit te joelen (niet positief dus) ik vroeg me af hoe dat zo komt? Heeft hij iets verkeerds gedaan in het verleden...dat moet haast wel
weet iemand daT?
greetz
als je die band nog een keer goed gaat kijken zal je zien dat ze em niet uitjouwen maar juist toejuichen!!
de mensen roepen namelijk allemaal RUHL RUHL RUHL.
Ik heb nl de dvd van markus en daar haalt ie dat moment ook aan want hij dacht zelf ook dat ie uitgejouwd werd maar dat is dus niet zo!!
greetzz
heel juist het is ruuhl! heb inderdaad ook zijn dvd waarin hij dit vermeld en hij weet ook zeer goed dat hij nooit geen mr. olympia zal worden maar dat hoeft ook niet want die wedstrijd is toch één pot nat.
markus is gewoon een massamonster en wilt gewoon telkens opnieuw de luidste publieksreactie en het lukt hem nog elke keer ook!!!
Citaat[/b] (dude @ Sep. 21 2004,18:06)]ik was de olympia van 2001 aan het kijken maar iedere keer wanneer ook maar de naam markus ruhl word genoemd gebind iedereen te fluiten en hem uit te joelen (niet positief dus) ik vroeg me af hoe dat zo komt? Heeft hij iets verkeerds gedaan in het verleden...dat moet haast wel
weet iemand daT?
greetz
als je die band nog een keer goed gaat kijken zal je zien dat ze em niet uitjouwen maar juist toejuichen!!
de mensen roepen namelijk allemaal RUHL RUHL RUHL.
Ik heb nl de dvd van markus en daar haalt ie dat moment ook aan want hij dacht zelf ook dat ie uitgejouwd werd maar dat is dus niet zo!!
greetzz
heel juist het is ruuhl! heb inderdaad ook zijn dvd waarin hij dit vermeld en hij weet ook zeer goed dat hij nooit geen mr. olympia zal worden maar dat hoeft ook niet want die wedstrijd is toch één pot nat.
markus is gewoon een massamonster en wilt gewoon telkens opnieuw de luidste publieksreactie en het lukt hem nog elke keer ook!!!
markus is the man!
Idd voor mij is deze kerel de Nr1. ...gweldig die kerel enm je izet hem er ook van genieten elke keer als ie op podium staat ..
Gary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...
Academic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
A Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...
White labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...
Gary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....
Comment