Originally posted by richard21
View Post
kuiten trainen
Collapse
X
-
Originally posted by talalelh15 View PostWas het niet zo bij een post van 3xl, sitting calf raise= hoog in reps en standing calf raise= laag in reps
Ja klopt maar in gemiddelde normale situatie, niet als iemand al kuiten heeft die bijna buiten proportioneel zijn.
Ik heb ook mega dikke kuiten en train ze dus ook erg weinig, af en toe een paar setjes onder de legpress en that's it. En dan zelfs nog zonder stretch, maar bijna alleen maar erg korte ROM met nagenoeg alleen maar contractie en weer los.1e Masters Superbody YBF 2011!
Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©
Comment
-
Ik heb ook van mezelf al redelijk dikke kuiten, doe altijd na mijn benentraining 3 setjes standing calf raises in de smith, lekker zwaar en 10 tot 15 hh, flink branden en lekker samenknijpen. Stap er dan echt met flink veel pijn in mijn kuiten onder uit. Meer als die drie setjes doe ik eigenlijk niet voor mn kuiten."People laugh and call me lazy, while they twit around in their three-hour workout making zero progress. Sometimes, instead of what you do in the weight room, it's what you don't do that will lead to success."
Comment
-
-
Originally posted by talalelh15 View PostVolgens mij heeft het meer te maken met welke deel je je van je kuit traint. en de rom is niet korter maar jij maakt hem waarschijnlijk korter door hem niet volledig te doenIf you do what you always did, you will get what you always got !
Comment
-
Misschien dat je hier nog wat meer duidelijkheid kan krijgen.
Bodybuilding.com - All About Calf Training!
@kojak, true.
Comment
-
Wat mij ooit is verteld door een wijs man is:
staand (gastrocnemius) = zwaar minder herhalingen dus tussen 5 a 10hh
zittend (soleus)= lichter meer herhalingen 10 a 20hh (moest zelfs wel eens 45seconde lang de oefening doen)
dit had te maken met slow en fast twitch vezels
wel altijd max ROM doen en even vasthouden boven en beneden.
mijn kuiten zijn wel idioot sterk overal waar ik kom kan ik de calf raise max gewicht enkel benig doen maar die krengen groeien nietCalisthenics / Street workout
Comment
-
Originally posted by Silk View PostMisschien dat je hier nog wat meer duidelijkheid kan krijgen.
Bodybuilding.com - All About Calf Training!
@kojak, true.
dus kuiten bestaan voor 70% uit de gastrocnemius en 30 % soleus.
grootste gedeelte is dus de gastrocnemius en volgens dit stukje tekst pak je die dus het beste aan met wat meer hh, volgens de link 12 tot 20 hh.
dus wel meer reps wat dus ook met die rom te maken zal hebben wat ik eerder zij.
correct me if im wrong!If you do what you always did, you will get what you always got !
Comment
-
Originally posted by IJsBlok View PostWat mij ooit is verteld door een wijs man is:
staand (gastrocnemius) = zwaar minder herhalingen dus tussen 5 a 10hh
zittend (soleus)= lichter meer herhalingen 10 a 20hh (moest zelfs wel eens 45seconde lang de oefening doen)
dit had te maken met slow en fast twitch vezels
wel altijd max ROM doen en even vasthouden boven en beneden.
mijn kuiten zijn wel idioot sterk overal waar ik kom kan ik de calf raise max gewicht enkel benig doen maar die krengen groeien niet
Ik heb nog een calfraise machine staan hier, met wat schijven er op komen we op 500kilo. We moeten dat ding wel even in elkaar zetten dan, maar is dat genoeg voor je 500kilootjes?1e Masters Superbody YBF 2011!
Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©
Comment
-
Originally posted by marnop View PostIk heb nog een calfraise machine staan hier, met wat schijven er op komen we op 500kilo. We moeten dat ding wel even in elkaar zetten dan, maar is dat genoeg voor je 500kilootjes?Calisthenics / Street workout
Comment
-
Originally posted by richard21 View Postgoeie link man!
dus kuiten bestaan voor 70% uit de gastrocnemius en 30 % soleus.
grootste gedeelte is dus de gastrocnemius en volgens dit stukje tekst pak je die dus het beste aan met wat meer hh, volgens de link 12 tot 20 hh.
dus wel meer reps wat dus ook met die rom te maken zal hebben wat ik eerder zij.
correct me if im wrong!
Als ik me goed herinder loop de soleus ook alleen over de enkel en de gastrocnemius enkel en knie gewricht.
Zal me er thuis meer in verdiepen.Calisthenics / Street workout
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzGister langs fysio geweest, overspannen pec minor is zijn diagnose > kan/mag gewoon alles doen, natuurlijk op geleide van eventuele pijn sensatie....
-
Kanaal: Trainingslogjes
3 uur geleden -
-
door Muhammad FarrukhAn Assignment Writing Service In Pakistan offer service to students that need help in their course works. These services provide uniquely researched,...
-
Kanaal: Algemeen
3 uur geleden -
-
door GraceAmeliaQuantitative research is used in the dissertation writing process by presenting a hypothesis and using instrumentation such as surveys and questionnaires...
-
1 day ago -
-
door GraceAmeliaThe capacity of an individual to express consent is influenced by several factors. Cognitive abilities, emotional state, cultural background, and external...
-
2 dagen geleden -
-
door arielwilsonAcademic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
-
4 dagen geleden -
-
door davidsoyIt is not always easy to write a dissertation, however with the right assistance, everything turns out fine. British dissertation help is useful to guidance...
-
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 120kg 0x
- 60kg 5x (pin zercher squat)
Safety bar back extension:
- 30kg 8x...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
door akashsingh<a href="https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/">https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/</a>...
-
Kanaal: Het Nieuws
2 dagen geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment