kuiten trainen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Furryx94 View Post
    lijkt dat ik hier een mooi topic heb geopend vraag me af als ik nou veel fiets en dan kuiten trainen sitting calf raise veel herhalingen is het dan optimaal? en goed volpompen natuurlijk
    met fietsen en seated calf raise gebruik je het meeste de soleus omdat je zit, dus zou er ook nog een staande bij gooien
    Calisthenics / Street workout

Comment

maar kan ik dus uit dit topic concluderen dat je in elk schema min. 2 kuit oefeningen moet doen om de gastrocnemius (staand) en de soleus (zitten) goed aan te spreken, en de kuit spier volledig te trainen?

gr.
      If you do what you always did, you will get what you always got !

Comment

2 Oefeningen is idd wel goed vind ik, maar als je toch maar één oefening doet, kun je er beter een doen waarbij je staat ipv zit. Staand pak je wel vooral de gastrocnemius, maar de soleus werkt ook meer als je ze staand doet. Als je calf raises zittend doet werkt alleen (of iig voor een groot deel) de soleus, en de gastrocnemius train je daar niet echt mee.

Comment

Originally posted by Rensko View Post
          2 Oefeningen is idd wel goed vind ik, maar als je toch maar één oefening doet, kun je er beter een doen waarbij je staat ipv zit. Staand pak je wel vooral de gastrocnemius, maar de soleus werkt ook meer als je ze staand doet. Als je calf raises zittend doet werkt alleen (of iig voor een groot deel) de soleus, en de gastrocnemius train je daar niet echt mee.
          ja staand is 70% dus beter die doen jah en 1 zittend om de soleus wat meer aan te spreken... 2 oefeningen dus met wat hogere hh tussen de 12 en 20 ongeveer.!
          If you do what you always did, you will get what you always got !

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
          X