hij doet meer een guillotine press
techniek
Collapse
X
-
Denk dat ik volgende keer is heel goed ga letten op mijn ellebogen tijden BP, want volgens mij is mijn techniek ook niet helemaal wat het moet zijn =/Current status: Bulkin' and gainin'
"The mind is the limit. As long as the mind can envision the fact that you can do something. You can do it, as long as you really believe 100 percent."
Comment
-
Originally posted by Revius View PostSorry maar zelfs voor een bodybuilder kan ik nooit begrijpen dat je als een slappe zak op de bank gaat liggen, beetje met je benen spartelen, de halter naar beneden laat vallen in een hoek waar je schouders en ellebogen totaal kut staan en dan traag uitdrukken.
Als je je hele lichaam vol onder spanning zet (let op ik heb het nergens over hoog archen) dan druk je sowieso meer en je kan me niet vertellen dat dat niet beter is voor groei.
Oja en als je toch boven je borst al stopt dan kan je net zo goed een arch maken, houd je dezelfde ROM? Of is mijn gevoel voor logica even uit?
Maar of je zwaarder kan....is nog maar de vraag en het zwaarder kunnen gaan is verder totaal niet relevant.
mbt de stand van de armen en wat dan ook, laat ik je nou vertellen, als ik nu opeens zou gaan drukken zoals volgens een klein groepje betweters de enige goede manier is, dan is de sport voor mij binnen 2 maanden afgelopen vanwege idioot zware blessures.
Zelfde geldt voor powerlifters die opeens als bodybuilder zouden moeten gaantrainen, ze zullen direct tegen flinke blessures aanlopen.
Er is geen wet die zegt dat het absoluut zo of zo moet om wel of geen blessures te krijgen.
Dat is puur een stuk papagaaierij van onzin.
De ideale uitvoering is voor mij de uitvoering waarop de getrainde spier het hardste moet werken. Die uitvoering die voel je, die zoek je in de loop der jaren en die houd je aan. Dat mijn armen dan niet goed zouden staan, interesseert me geen hol, als mijn borst maar het werk doet.1e Masters Superbody YBF 2011!
Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©
Comment
-
Originally posted by talalelh15 View Posteey jongens,
kwam deze filmpjes tegen op mind4body:
http://www.youtube.com/user/mind4bod.../2/-4eHv3E8uRo
Wat vinden jullie van die squat? vind het een beetje ondiep.
Originally posted by Revius View PostSorry maar zelfs voor een bodybuilder kan ik nooit begrijpen dat je als een slappe zak op de bank gaat liggen, beetje met je benen spartelen, de halter naar beneden laat vallen in een hoek waar je schouders en ellebogen totaal kut staan en dan traag uitdrukken.
Als je je hele lichaam vol onder spanning zet (let op ik heb het nergens over hoog archen) dan druk je sowieso meer en je kan me niet vertellen dat dat niet beter is voor groei.
Originally posted by marnop View PostAls bovenste delen van het bovenlichaam goed gespannen zijn is vaak al voldoende. Zodra het zwaar wordt ga je wel meer spanning opbouwen.
mbt de stand van de armen en wat dan ook, laat ik je nou vertellen, als ik nu opeens zou gaan drukken zoals volgens een klein groepje betweters de enige goede manier is, dan is de sport voor mij binnen 2 maanden afgelopen vanwege idioot zware blessures.
Zelfde geldt voor powerlifters die opeens als bodybuilder zouden moeten gaantrainen, ze zullen direct tegen flinke blessures aanlopen.
Er is geen wet die zegt dat het absoluut zo of zo moet om wel of geen blessures te krijgen.
Dat is puur een stuk papagaaierij van onzin.
De ideale uitvoering is voor mij de uitvoering waarop de getrainde spier het hardste moet werken. Die uitvoering die voel je, die zoek je in de loop der jaren en die houd je aan. Dat mijn armen dan niet goed zouden staan, interesseert me geen hol, als mijn borst maar het werk doet.Last edited by inferno_0666; 23-10-2011, 17:28.I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
- Dave Tate
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTen eerste iedereen een erg gelukkig en hopelijk gezond nieuwjaar gewenst!
Training A
Safety bar squat:
- 111kg 2x...-
Kanaal: Trainingslogjes
7 uur geleden -
-
door enroutechnologiesIntegrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
-
Kanaal: Even voorstellen...
12 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 65kg 7x
Paused safety bar squat:
- 91kg 3x
Wide grip bent over...-
2 dagen geleden -
-
door bufankaSudoku Online Spelen Gratis: Jouw Nieuwe Verslaving?
Stel je voor: een regenachtige dag in de gezellige straten van Amsterdam. Je zit lekker...2 dagen geleden -
door sportsbyteThe IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
-
Kanaal: Algemeen
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 65kg 6x
- 65kg 7x
Safety bar back extension:
- 35kg 5x
- 21kg 15x...-
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Spierbouwers.nldoor NancyfrankSex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
-
Kanaal: Links
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzMaandag niet getraind, had een sollicitatie in de ochtend en daarna werken, keertje wat langer rust kon ook geen kwaad.
Deze week maar keertje 2...-
1 week geleden -
-
door enroutechnologies
- Understanding Fleet Management: A fleet management system is an all-encompassing solution designed to help businesses efficiently manage their vehicle
You do not have permission to view this gallery.
This gallery has 1 photos.-
Kanaal: Even voorstellen...
1 week geleden -
door awinash62To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
-
Kanaal: Trainingsschema's
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment