geen prikkelende gevoel (fitness)

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• geen prikkelende gevoel (fitness)

hallo allemaal,

het klinkt misschien dom maar, ik heb afgelopen dagen geen prikkelende gevoel meer terwijl ik biceps train, ik pakte zo zwaar mogelijk, ik werdt er kapot van het trainen, maar ik kreeg alsnog geen prikkelende gevoel bij mijn biceps.

ik las ergens dat spierpijn geen indicatie is voor spiergroei, ik hoop dat dit ook zo hetzelfde is met prikkelende gevoel. en de volgende dag heb ik ook geen spierpijn eraan.

jongens, is dit ook bij jullie?

die prikkelende gevoel heb ik nog nooit ervaren
    ik zou ook niet weten wat het is
    maar het is zeker geen indicatie van groei
    dus geen zorgen maken je groeit nog steeds
    There are no shortcuts to any place worth going.

Comment

verzuring?

Comment

zou je misschien wat beter uitkunnen leggen wat jij als prikkeling ziet? dat je op bent dat je niks meer kan doen voel je steken in je armen of krijg je geen gewicht meer omhoog?

Comment

zal ik het zo maar zeggen, wanneer ik schouders train, pak ik dumbels en probeer ik omhoog te duwen of gooien hoe je het ook maar wilt zien, maar bij mijn schouders voel ik wel brandend gevoel, of prikkelend, en ik las bijna overal wanneer je prikkelende gevoel hebt tijdens de trainen dat je bijna niet meer kan, betekent dat je spiergroeit.

Comment

Misschien ben je het gewicht ontgroeid en moet je het eens goed verhogen.
            "People laugh and call me lazy, while they twit around in their three-hour workout making zero progress. Sometimes, instead of what you do in the weight room, it's what you don't do that will lead to success."

Comment

Originally posted by cihad42 View Post
              zal ik het zo maar zeggen, wanneer ik schouders train, pak ik dumbels en probeer ik omhoog te duwen of gooien hoe je het ook maar wilt zien, maar bij mijn schouders voel ik wel brandend gevoel, of prikkelend, en ik las bijna overal wanneer je prikkelende gevoel hebt tijdens de trainen dat je bijna niet meer kan, betekent dat je spiergroeit.
              je spier groeit na de training niet tijdens de training. Tijdens de training maak je je spier kapot als het ware
              ''It's ok if you're scared. So am I. But we're scared for different reasons. I'm scared of what I won't become, and you're scared of what I could become. Look at me. I won't let myself end where I started. I won't let myself finish where I began..''

Comment

Originally posted by Limit View Post
                je spier groeit na de training niet tijdens de training. Tijdens de training maak je je spier kapot als het ware
                Dat klopt, ze zeggen voor niks neem je eiwitten na de training en voor het slapen ))

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                X