Eerste rijles

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Eerste rijles

morge vroeg niet tussen 0930 en 1030 op de weg in de omg van oss... want dan heb ik me eerste rijles:P.. hoezo ik scheit hem:P

Nee man hartstikke leuk! Nooit eerder gereden in pa z`n auto ofzo?

Succes!!

Greets...
    Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

nope waren we wel van plan.. ff voor de rijlesse gaan rijden maar er niet echt van gekome.. maja.. hopen dat ik hem snel in de pocket heb..zal een hoop geld schille:P

Comment

om die tijd lig ik nog lekker in mn bedje duzz ik ben veilig haha
        he succes met lessen

grtzz
        kAMPIOEN FRIKANDELLEN ETEN

Comment

Snel halen scheelt inderdaad een heleboel eurootjes...

Greets...

Comment

succes

Grtz
            stil growing

Comment

Succes

Grtz..
              Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

Comment

suc6 der mee
                laat ff weten hoe die ging??

kunnen we je al opgeven voor blik op de weg?

hhe
                mazzl
                Who's the Chef

Comment

Ik moet nog 3 lessen en dan mag ik gaan afrijden maar sux6 met je eerste les zal lachen worden

Comment

vol knikkende knieen werd ik wakker.. (miss licht overdreven:P).. toen ging uiteindelijk om 0925 de bel.. ik mezelf voorstelle. en het was zover...ik stapte aan de goede kant de auto in nou we begonnen te rijden met de nadruk nog op we:P.. het sturen ging opzich best ok.. op een stoeprandje na.. ( hmm en ik het gevoel hebbe dak teveel in het midden zit)... en toen kwam het schakele..wat op zich best goed ging.. ik gaf alleen te veel gas al:S... en ik heb niet hoeve te remmen.. en gelukkig geen een keer afgeslage ( de moter dan:P)maar verder ging het volges mij wel ok.. nou maar hopen dat ik dit jaar me rijbewijs heb...

Comment

Dit jaar zou erg snel zijn maar voor komende zomer moet zeker lukken!

Greets...

Comment

Originally posted by [b
                        Citaat[/b] (stephanoss @ Sep. 29 2004,10:38)]vol knikkende knieen werd ik wakker.. (miss licht overdreven:P).. toen ging uiteindelijk om 0925 de bel.. ik mezelf voorstelle. en het was zover...ik stapte aan de goede kant de auto in nou we begonnen te rijden met de nadruk nog op we:P.. het sturen ging opzich best ok.. op een stoeprandje na.. ( hmm en ik het gevoel hebbe dak teveel in het midden zit)... en toen kwam het schakele..wat op zich best goed ging.. ik gaf alleen te veel gas al:S... en ik heb niet hoeve te remmen.. en gelukkig geen een keer afgeslage ( de moter dan:P)maar verder ging het volges mij wel ok.. nou maar hopen dat ik dit jaar me rijbewijs heb...
                        Niet te snel denken hoor....Je moet blij zijn als je hem heb voor de zomer want zosnel gaat dat allemaal niet vergeet niet dat je ook nog theorie moet halen en das ook niet makkelijk meer tegenwoordig..Ik ben ook al 5 maanden bezig ofzo.Niet overhaasten gewoon rustig je lesjes volgen en naar lesje of 10 je theorie gana halen .want die is ook maar 1 jaar geldig al dat kutgezeik..Maja suc6 verder en Greetzz

Comment

Vond zelf in het begin het autorijden erg moeilijk, die eerste lessen ging echt slecht. Maar na een tijdje is het echt heel simpel. Achteraf denk je: waar deed ik moeilijk over.

Het moeilijkste vind ik het inschatten van situaties. En natuurlijk altijd goed op blijven letten, er zijn nog steeds een hoop mensen die de verkeersregels niet weten  
                          Shitty food will make you look like shit.

http://www.pro-active-medicine.nl

Comment

Rare werkwijze daar in nederland eerst in de auto stappen en dan pas de verkeersborden leren, hier in Belgie doe je eerst de theorie (verkeersregels) en dan als je daar door bent dan pas begin je te rijden, lijkt me ook logisch eerst de regels en dan pas rijden, dat verklaart een hoop natuurlijk als ik een nederlander zie rijden in Belgie

Grtz
                            stil growing

Comment

helemaal met je eens snip ik kan der alleen nix aan doen

@ xeno

je moet er natuurlijk wel een beetje aanleg voor heben he
                              dan lukt het wel binnen 4 maanden of misschien wel 3
                              hoeveel lessen heb je al achter de rug xeno?
                              Who's the Chef

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X