morge vroeg niet tussen 0930 en 1030 op de weg in de omg van oss... want dan heb ik me eerste rijles:P.. hoezo ik scheit hem:P
Eerste rijles
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
vol knikkende knieen werd ik wakker.. (miss licht overdreven:P).. toen ging uiteindelijk om 0925 de bel.. ik mezelf voorstelle. en het was zover...ik stapte aan de goede kant de auto in nou we begonnen te rijden met de nadruk nog op we:P.. het sturen ging opzich best ok.. op een stoeprandje na.. ( hmm en ik het gevoel hebbe dak teveel in het midden zit)... en toen kwam het schakele..wat op zich best goed ging.. ik gaf alleen te veel gas al:S... en ik heb niet hoeve te remmen.. en gelukkig geen een keer afgeslage ( de moter dan:P)maar verder ging het volges mij wel ok.. nou maar hopen dat ik dit jaar me rijbewijs heb...
Comment
-
Originally posted by [bCitaat[/b] (stephanoss @ Sep. 29 2004,10:38)]vol knikkende knieen werd ik wakker.. (miss licht overdreven:P).. toen ging uiteindelijk om 0925 de bel.. ik mezelf voorstelle. en het was zover...ik stapte aan de goede kant de auto in nou we begonnen te rijden met de nadruk nog op we:P.. het sturen ging opzich best ok.. op een stoeprandje na.. ( hmm en ik het gevoel hebbe dak teveel in het midden zit)... en toen kwam het schakele..wat op zich best goed ging.. ik gaf alleen te veel gas al:S... en ik heb niet hoeve te remmen.. en gelukkig geen een keer afgeslage ( de moter dan:P)maar verder ging het volges mij wel ok.. nou maar hopen dat ik dit jaar me rijbewijs heb...
Comment
-
Vond zelf in het begin het autorijden erg moeilijk, die eerste lessen ging echt slecht. Maar na een tijdje is het echt heel simpel. Achteraf denk je: waar deed ik moeilijk over.
Het moeilijkste vind ik het inschatten van situaties. En natuurlijk altijd goed op blijven letten, er zijn nog steeds een hoop mensen die de verkeersregels niet wetenShitty food will make you look like shit.
http://www.pro-active-medicine.nl
Comment
-
Rare werkwijze daar in nederland eerst in de auto stappen en dan pas de verkeersborden leren, hier in Belgie doe je eerst de theorie (verkeersregels) en dan als je daar door bent dan pas begin je te rijden, lijkt me ook logisch eerst de regels en dan pas rijden, dat verklaart een hoop natuurlijk als ik een nederlander zie rijden in Belgie
Grtzstil growing
Comment
-
helemaal met je eens snip ik kan der alleen nix aan doen
@ xeno
je moet er natuurlijk wel een beetje aanleg voor heben he
dan lukt het wel binnen 4 maanden of misschien wel 3
hoeveel lessen heb je al achter de rug xeno?Who's the Chef
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door GraceAmeliaQuantitative research is used in the dissertation writing process by presenting a hypothesis and using instrumentation such as surveys and questionnaires...
-
Kanaal: Algemeen
21 uur geleden -
-
door GraceAmeliaThe capacity of an individual to express consent is influenced by several factors. Cognitive abilities, emotional state, cultural background, and external...
-
1 day ago -
-
door arielwilsonAcademic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
-
3 dagen geleden -
-
door davidsoyIt is not always easy to write a dissertation, however with the right assistance, everything turns out fine. British dissertation help is useful to guidance...
-
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 120kg 0x
- 60kg 5x (pin zercher squat)
Safety bar back extension:
- 30kg 8x...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door akashsingh<a href="https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/">https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/</a>...
-
Kanaal: Het Nieuws
1 day ago -
-
door flotillaiotGary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...3 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzSinds afgelopen woensdag ochtend wat last van m'n schouders (voorkant). Begon rechts, dacht gewoon verkeerd gelegen. Gewoon getraind, ging prima >...
-
Kanaal: Trainingslogjes
3 dagen geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment