Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Advies was om weer 10 bij te pakken, maar ik doe er 5 tot en probeer dan al mijn fouten eruit te halen. Komt goed. Aangezien ik elke dag 80km moet afleggen naar school, is het bijna noodzakelijk een rijbewijs.
Advies was om weer 10 bij te pakken, maar ik doe er 5 tot en probeer dan al mijn fouten eruit te halen. Komt goed. Aangezien ik elke dag 80km moet afleggen naar school, is het bijna noodzakelijk een rijbewijs.
Dat wordt echt een enorm bedrag aan benzine.
Dan is het misschien makkelijker om met het OV te reizen of op kamers te gaan, niet?
Er zijn geen excuses als je echt iets wilt bereiken.
Met dat soort afstanden zou ik echt zo min mogelijk OV nemen. En komt goed Hermandad. Rust bewaren is de sleutel en dat is het lastige als je geexamineerd wordt. Ik zakte de eerste keer ook, tweede keer flying colours. Succes!
"Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
Met dat soort afstanden zou ik echt zo min mogelijk OV nemen. En komt goed Hermandad. Rust bewaren is de sleutel en dat is het lastige als je geexamineerd wordt. Ik zakte de eerste keer ook, tweede keer flying colours. Succes!
Bedankt gen, het zal inderdaad wel goedkomen. Ik weet nu wat ik kan verwachten, waardoor ik niet meer zo gespannen hoef te zijn. Deze twee weken weer 3/4 lessen nemen om de puntjes op de i te zetten.
Gister ochtend om 8 uur moest ik afrijden, daarvoor om 7 uur lessen. Alles ging tijdens het lessen slecht en was nerveus. Om 8 uur ben ik op gegaan, en moet zeggen dat alles perfect ging. Ben daarom dus ook geslaagd, geen fouten gemaakt op examen. Totaal heb ik 32 lessen gehad, 2e keer geslaagd met afrijden. Rijbewijs is binnen.
Gary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...
Academic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
A Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...
White labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...
Gary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....
Comment