Afrijden voor autorijbewijs!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Helaas.
    Maar komt snel zat.
    Er zijn geen excuses als je echt iets wilt bereiken.

Comment

jammer, ik weet nog toen ik mijn rijbewijs ging halen ik zakte ook de eerste keer kwam doordat ik alle rotondes in zijn 3 nam
      There are no shortcuts to any place worth going.

Comment

Advies was om weer 10 bij te pakken, maar ik doe er 5 tot en probeer dan al mijn fouten eruit te halen. Komt goed. Aangezien ik elke dag 80km moet afleggen naar school, is het bijna noodzakelijk een rijbewijs.

Comment

Originally posted by Hermandad View Post
          Advies was om weer 10 bij te pakken, maar ik doe er 5 tot en probeer dan al mijn fouten eruit te halen. Komt goed. Aangezien ik elke dag 80km moet afleggen naar school, is het bijna noodzakelijk een rijbewijs.
          Dat wordt echt een enorm bedrag aan benzine.
          Dan is het misschien makkelijker om met het OV te reizen of op kamers te gaan, niet?

Comment

afrijden is een momentopname. Ken genoeg mensen die na het zakken geen één rijles hebben genomen om het dan alsnog te proberen met positief resultaat. Maar inderdaad wat Lauran zegt.. OV is veel handiger in jouw geval?
            sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70

you know they can't handle us like debbies does dallas

Comment

Met dat soort afstanden zou ik echt zo min mogelijk OV nemen. En komt goed Hermandad. Rust bewaren is de sleutel en dat is het lastige als je geexamineerd wordt. Ik zakte de eerste keer ook, tweede keer flying colours. Succes!
              "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Op dit moment heb ik ook OV. Alleen de brommer pak ik toch sneller, ook in de binnenstad. 10 euro in de week aan benzine.

Comment

Helaas man, volgende keer beter!
                  Je moet ook een beetje geluk hebben hoor

Moet zelf de 25ste, ben al een keer gezakt.
                  All time PRs: 195/135/232,5
                  Meet PRs: 185/132,5/232,5

Comment

Op dit moment heb ik ook OV. Alleen de brommer pak ik toch sneller, ook in de binnenstad. 10 euro in de week aan benzine.
                    Auto is en blijft toch een stuk duurder denkk.
                    Maar vooral doen als je het kan betalen.

Met de auto is het een feest

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
                      Met dat soort afstanden zou ik echt zo min mogelijk OV nemen. En komt goed Hermandad. Rust bewaren is de sleutel en dat is het lastige als je geexamineerd wordt. Ik zakte de eerste keer ook, tweede keer flying colours. Succes!
                      Bedankt gen, het zal inderdaad wel goedkomen. Ik weet nu wat ik kan verwachten, waardoor ik niet meer zo gespannen hoef te zijn. Deze twee weken weer 3/4 lessen nemen om de puntjes op de i te zetten.

Comment

Precies. No sweat.
                        "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Jammer gozer!!

volgende keer heb je weer 50% kans.. kom op!!

Comment

Gister ochtend om 8 uur moest ik afrijden, daarvoor om 7 uur lessen. Alles ging tijdens het lessen slecht en was nerveus. Om 8 uur ben ik op gegaan, en moet zeggen dat alles perfect ging. Ben daarom dus ook geslaagd, geen fouten gemaakt op examen. Totaal heb ik 32 lessen gehad, 2e keer geslaagd met afrijden. Rijbewijs is binnen.

Comment

Gefeliciteerd!

Komt waarschijnlijk door de bijrijder dat je nerveus bent lijkt mij...
                              Make it count!
                              Always look on the bright side of life...

Comment

Netjes..
                                En nu hoef je je er nooit meer druk om te maken.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X