Hoe doen jullie het?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by seanl94 View Post
    Hoe wij het volhouden? Zoiets moet je in jezelf vinden. De oude romeinen hadden daar een spreekwoord voor. 'Velle non discitur' Oftwel, willen kun je niet leren. Motivatiedips zijn net als depressiviteit: Hoe graag het je ook zou willen, als je het niet meer kunt opbrengen, kun je het gewoon niet meer opbrengen.
    Ach die domme Romeinen toch met hun "velle non discitur" . De "juiste" doelen (hoog, verleidelijk genoeg, maar toch haalbaar) zijn prima "lesmateriaal"

Maar serieus, ik begrijp wel waar je (ongeveer) heen wilt: als je een duidelijk geformuleerd doel hebt, waarvan je weet of het in principe haalbaar is met de nodige 'opofferingen', en je kunt vanuit jezelf de motivatie niet opbrengen, dan is je doel je misschien niet genoeg waard, of je bent misschien toch te pessimistisch over je eigen kunnen of de haalbaarheid van het doel.
    Dus O_P, in jouw geval: dat 12% niet haalbaar zou zijn, is (waarschijnlijk) gewoon te pessimistisch.
    En wat al aangegeven wordt, de 'opofferingen' worden een gewoonte. Je beult jezelf af in de trainingen, dan ga je er toch niet op afhaken dat je voeding niet altijd even lekker zal zijn ? En er zijn ook al een aantal 'trucjes' genoemd om daar wat aan te doen.

Comment

Originally posted by kojak View Post

heb ik sinds een week ook chocola in mijn schema zitten (die van 85% cacao)...blijkt die ook al smerig te zijn.
      Dat is inderdaad ook een nuke attack voor je smaakpapillen.

Het enige voer dat me de baas is geweest is 100gr havermeel in 300ml water... subtiel opgelost met een schepje whey.

Comment

Heeft iemand deze knul al verteld dat het voedingscentrum geen goede indicatie kan geven over zijn doelen en behoeften?

Dat soort websites beschikken meestal over minder kennis dan de gemiddelde bodynetter.

Comment

Oh en verder heb ik best wel te doen met mensen die dingen in hun schema hebben die ze smerig vinden.

Comment

Marnop gaat je nu vertellen dat je niet op een 24 uurs basis moet kijken.
            op basis van ?
            1e Masters Superbody YBF 2011!
            Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Originally posted by Viranelly View Post
              Oh en verder heb ik best wel te doen met mensen die dingen in hun schema hebben die ze smerig vinden.
              ohjeej nu krijgen we het weer....

Jongens genieten van je eten, dat moet van viranelly.

Comment

Natuurlijk moet dat, zelfs al eet je alleen gekookte eieren, kwark en pinda's.

Comment

Natuurlijk moet dat, zelfs al eet je alleen gekookte eieren, kwark en pinda's.
                  hoezo moet dat?

Comment

Je moet gewoon eten wat je lekker vindt, werkt het beste.

Comment

Originally posted by marnop View Post
                      op basis van ?
                      Ik dacht dat jij altijd diegene was die mensen vertelde 'Dat het lichaam niet aan het einde van de dag gaat uitrekenen of het een overschot of tekort heeft gehad, en aan de hand daarvan gaat bepalen hoe het bijkomt.' Maargoed, dat kan ook iemand anders zijn geweest.

En zoals de rest zegt: zorg dat je lol hebt in het hele gedoe, anders schiet het gewoon niet op.
                      Één bodybuilder kan meer eieren eten dan tien kippen kunnen leggen.

Comment

Ik ook.
                        I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
                        - Dave Tate

Comment

Ik dacht dat jij altijd diegene was die mensen vertelde 'Dat het lichaam niet aan het einde van de dag gaat uitrekenen of het een overschot of tekort heeft gehad, en aan de hand daarvan gaat bepalen hoe het bijkomt.' Maargoed, dat kan ook iemand anders zijn geweest.

En zoals de rest zegt: zorg dat je lol hebt in het hele gedoe, anders schiet het gewoon niet op.

Ik ben wellicht de enige die dat zegt, maar ik zeg het niet altijd, alleen als daar aanleiding toe is. Zoals op momenten dat mensen het niet helemaal begrijpen.

Comment

Hou vol, fitness/bodybuilding zit vol met lange termijn doelstellingen.
                            Zelf zul je trouwens ook minder snel resultaten zien dan je omgeving, vraag goede bekenden evt om feedback of om je te steunen bij een dip.

Beloon jezelf door gezond te eten, te sporten en elke keer aan het eind van de dag te kunnen denken: Goed gedaan, m'n voeding was helemaal in orde vandaag! Moet je voorstellen wat het resultaat zal zijn als je dit een half jaar tot een jaar volhoud?

Oja, vergeet je cardio niet als je wil afvallen
                            There are no shortcuts to any place worth going
                            178cm 88kg BP 120kg SQ 150kg DL 160kg

Comment

Originally posted by marnop View Post
                              Je moet gewoon eten wat je lekker vindt, werkt het beste.

Maar als dat voor iemand patat met mayo of pizza is, heeft die persoon qua dit doel wel een probeem, lijkt me.
                              Ik denk echt dat het een kwesten van wennen is, ook.
                              Ik was altijd een zoetekauw maar vind suiker of heel zoete dingen nu echt smerig. Net als teveel zout.
                              Je moet het even anders in je systeem inpassen op de éen of andere manier en dan is het ok. En dan kun je genieten van ander eten dan je voorheen gewend bent.Ik kan nu echt genieten van een gekookt ei of een bak kwark met ongebrande en ongezoute noten. Vind ik serieus gewoon lekker. Had je me dit 2 jaar geleden voorgezet, had ik het niet te pruimen gevonden.
                              "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

hmmm ja, ik sta er nooit bij stil dat er mensen zijn die dat dan ook gaan doen.....patat en pizza.....

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X