Hoe doen jullie het?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Voedingscentrum vind ik een goede site om erachter te komen wat ik qua Kcal binnen krijg. Ik kwam tot de conclusie dat ik veel te weinig at, ik zat vaak maar op 1000kcal, vraag me niet hoe ik het voor elkaar kreeg. Dan at ik daarna weer een grote maaltijd en kwam als een gek aan.

Het is voor mij moeilijk om rond de 2600 te komen (ik heb 3000 nodig) en vind een site als voedingscentrum wel handig om te zien of ik het ook daadwerkelijk binnen krijg.

Ik zal beter op mijn eiwitten, koolh en vetten verhoudingen moeten letten maar ga niet weer een low carb dieet volgen. Wat eraf is gegaan, is er even hard aan gekomen.

Primal blueprint.. nooit meer.
    ~love what you do, do what you love~

Comment

Originally posted by Optimus_Prime View Post
      Ik heb een nieuw schema en heb er van genoten (thanks marnop voor de aanpassingen).

Hoe ga ik dit volhouden? Wat kan ik doen om het mijzelf makkelijker te maken? Hoe hebben jullie het makkelijk voor jezelf gemaakt?

beetje een zeik post, maar ik wil dit doel bereiken, period.

Nou, weet je, als je je trainingen goed uitvoert, met hoge gewichten en een lekker tempo dan zal je snel resultaat zien, dat maakt het al een stuk makkelijker om het vol te houden.

Voor je voeding zal je even moeten uitvinden wat je nodig hebt allemaal.
      As je de juiste dingen eet en in de juiste hoeveelheden dan heb je geen honger en geen trek in slechte dingen.

Maar het verbeterende beeld in de spiegel is een goede motivator.
      Heb vertrouwen, komt goed.

Maar maak het jezelf niet te moeilijk, voeding en training zijn eigenlijk heel eenvoudg. Beperk je keuzes in je voeding, dat maakt alles al makkelijker.
      1e Masters Superbody YBF 2011!
      Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Ow, ik dacht dat je naar het advies van het voedingscentrum luisterde. Dan nevermind.

En wb low-carb: kan het niet aan de uitvoering liggen? High-carb is een nogal... ongebruikelijke methode om af te vallen.
        Één bodybuilder kan meer eieren eten dan tien kippen kunnen leggen.

Comment

Wat eraf is gegaan, is er even hard aan gekomen.

Primal blueprint.. nooit meer.
          Dat komt omdat je daarna weer je vetcellen gaat voeden......als je eenmaal die vetcellen hebt dan blijven die. Je zal ze voor erg lange tijd moeten uithongeren, maar dan nog... verdwijnen zullen ze niet.
          1e Masters Superbody YBF 2011!
          Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Nou ja. In die zin is het idee van kcal in, kcal uit niet eens zo slecht toch? Koolh zijn niet de boosdoener, eiwitten en vetten ook niet, maar de te grote hoeveelheid wel.

Ik moet leren bij te houden. het lijkt erop dat ik of te weinig binnen krijg, of te veel. Iets doe ik fout in ieder geval. Zelfs in de periode dat ik 4 dagen in de week kickbokste + KT deed zag je niet veel spierdefinitie..

heel frustrerend, om eerlijk te zijn.

Comment

Nou ja. In die zin is het idee van kcal in, kcal uit niet eens zo slecht toch? Koolh zijn niet de boosdoener, eiwitten en vetten ook niet, maar de te grote hoeveelheid wel.
              Marnop gaat je nu vertellen dat je niet op een 24 uurs basis moet kijken.
              Last edited by scoobydoo; 21-11-2011, 22:09.
              Één bodybuilder kan meer eieren eten dan tien kippen kunnen leggen.

Comment

Uiteindelijk zeik ik ook maar. Misschien is 12% een te hoog gegrepen doel

Comment

Nee dat is het denk ik niet maar je moet gewoon veel motivatie, tijd en werk erin steken. Komt heus wel goed.
                  Er zijn geen excuses als je echt iets wilt bereiken.

Comment

zit nu ff na te denken.....ik eet al +2 jaar dingen die ik eigenlijk focking smerig vind (denk aan kwark/tonijn/ en als toppunt havermout met whey gatver

ben nu blijkbaar gewend aan mijn routine en tja het hoort erbij denk ik maar zo.
                    sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70

you know they can't handle us like debbies does dallas

Comment

Ik heb het hier om het mentale aspect, wat doen jullie om over die stap heen te gaan van 'zin hebben in wat slechts'. Of hebben jullie dat gewoon niet meer omdat jullie al zo lang goed eten?
                      Bij mij is dat inderdaad gewoon verdwenen. Ik heb nooit zin in snoep of de "slechte" dingen die jij noemt. Het interesseert me echt geen lor, ik eet mijn eten en vind dat lekker en ga er goed op. Zie het als afkicken.
                      "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Originally posted by kojak View Post
                        zit nu ff na te denken.....ik eet al +2 jaar dingen die ik eigenlijk focking smerig vind (denk aan kwark/tonijn/ en als toppunt havermout met whey gatver

ben nu blijkbaar gewend aan mijn routine en tja het hoort erbij denk ik maar zo.
                        Inderdaad heb altijd alles gegeten wat ik smerig vond... letterlijk niets in mijn schema at ik graag.
                        Het gaat om je progressie, die is verslavend en daardoor vind je het waard om die smerige shit te eten.

Comment

haha nou beaudien. De laatste sigaret was ook een hel en heb af en toe nog steeds wel eens trek

Ik denk dat het dat meer is, ik zie er tegenop om 'voor de rest van m'n leven' super zin in slechte zooi te hebben, om er steeds maar weer van weg te moeten lopen. Alsof ik mezelf dag in, dag uit moet tegenhouden en dag in, dag uit op mijn eten moet letten.

Comment

haha nou beaudien. De laatste sigaret was ook een hel en heb af en toe nog steeds wel eens trek

Ik denk dat het dat meer is, ik zie er tegenop om 'voor de rest van m'n leven' super zin in slechte zooi te hebben, om er steeds maar weer van weg te moeten lopen. Alsof ik mezelf dag in, dag uit moet tegenhouden en dag in, dag uit op mijn eten moet letten.

Maar wie weet gebeurt dat dus wel helemaal niet........wie weet ben je op een dag zo gemotiveerd dat je echt geen trek meer hebt in die Twix of die zak chips.
                            Zo is het bij mij in elk geval gegaan.
                            Maar zo ging het bij mij ook met roken.....op een dag was ik er klaar mee en dat was dat, nooit meer naar getaald. Ik begrijp van mijn omgeving dat ik in dit soort dingen een uitzondering ben, maar dan ben ik daar wel blij mee.
                            Mooi Romeins gezegde van Sean, trouwens!
                            "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Originally posted by Maasproductions View Post
                              Inderdaad heb altijd alles gegeten wat ik smerig vond... letterlijk niets in mijn schema at ik graag.
                              Het gaat om je progressie, die is verslavend en daardoor vind je het waard om die smerige shit te eten.
                              gelukkig ben ik niet de enigste...vind alles eigenlijk smerig in mijn schema... alleen de casseine shake met melk in de avond is te doen.

heb ik sinds een week ook chocola in mijn schema zitten (die van 85% cacao)...blijkt die ook al smerig te zijn.

maar inderdaad..het gaat om je progressie.
                              sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70

you know they can't handle us like debbies does dallas

Comment

Nou, eerlijk gezegd is het vooral om er gewoon goed uit te zien in een zwembroek in de zomer straks. Vreselijk doel. Maar toch, het is een doel.
                                Sorry wil niet vervelend doen. Dit is geen doel imo. Hiermee ga je uitgebrand raken en toch stoppen na een tijdje. Hoop dat ''serieus'' fitnessen je ook in je eigen leven een stuk beter kan helpen. Mischien mentaal iets? Ben jij iemand die snel opgeeft?

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X