Hoe doen jullie het?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

vanochtend voor het eerst brinta gehad
    250 ml melk, 70 gram brinta, en mn laatste beetje whey aardbei erbij gesmeten.
    lekker warme "dikke" pap geworden, maar dat vindt ik wel lekker
    proefde de heerlijke aardbei smaak van de whey en lepel die zooi zo naar binnen.

het is vooral wennen aan nieuw voedsel, zeker als je zaterdagavond "patatavond" hebt staan of iets in die stijl.

rijst met kip vindt ik ook altijd super en eet die hele bak dan ook leeg
    BP: 90/DL:130/SQ:125

Comment

Originally posted by marnop View Post
      hmmm ja, ik sta er nooit bij stil dat er mensen zijn die dat dan ook gaan doen.....patat en pizza.....
      Ik wel, ik heb een veelvraat collegaatje die zo graag wil afvallen en altijd zegt jaloers te zijn op mij maar zich dan zich weer vergrijpt omdat ze wil eten wat ze lekker vindt.
      "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Originally posted by Beaudien View Post
        Ik wel, ik heb een veelvraat collegaatje die zo graag wil afvallen en altijd zegt jaloers te zijn op mij maar zich dan zich weer vergrijpt omdat ze wil eten wat ze lekker vindt.

Tja je ziet ze ook dagelijks op meerdere fora die gastjes die alles letterlijk nemen en dat voor waar nemen.
        En mensen die die dag de zoveelste dikmaker eten en zich afvragen hoe het komt dat een ander zo slank blijft............
        1e Masters Superbody YBF 2011!
        Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Dubbel
          "You are what you eat..."
          That's strange I don't think I've eaten any sexy beasts today...

Comment

Ik denk dat vooral de opmerking 'je wilt uiteindelijk toch niet voor niets sporten' heel erg motiverend is.
            Ik kan daar zo in mee gaan en dat is dan ook voor mij de reden om het steeds niet te doen (slecht eten).

Overigens ben ik niet meer zo van de chips, snoep etc (nooit gehad eigenlijk). Ik ben meer van de brie, meer van de koekjes.. en ik blijf er vanaf, maar als ik het dan doe is het in hoeveelheden dat ik het werk van de afgelopen weken teniet doe.

Frustrerend.

Ik wil zeker cardio doen maar de indeling is moeilijk. Ik zit om het weekend bij mijn vriendin en daar gaan we ook naar de sportschool.
            Ik train een splitschema op de maandag, dinsdag en vrijdag. Ik boks op dinsdag en woensdag (eventueel op donderdag is ook mogelijk).
            Persoonlijk vind ik teveel. Ik zie geen rust in mijn schema, behalve in het weekend 2 dagen, maar als ik bij mijn vriendin zit, dan sport ik die dagen. Maar dan weet ik dus weer niet hoe ik de week moet indelen met mijn splitschema.

Ik vind het lastig. Ik heb periodes gehad waar ik 4x in de week kickbokste en daarbij nog aan KT deed, maar ik zag er niet 'mens health cover model' achtig uit. Mijn voeding was ook niet optimaal. Ik denk dat ik hiervan geleerd heb dat het niet echt uit maakt hoeveel je trained, maar dat de intensiteit belangrijker is, en vol te houden is.

Kickboksen was heel intensief, 4 dagen in de week, maar de KT was nooit echt voluit.
            Ik heb nu dus vooral problemen met de dinsdag, waarbij ik genoodzaakt ben om eerst KT te doen, en daarna naar mijn kickboks les te gaan, om vervolgens op woensdag weer te boksen...

Ik weet het allemaal niet meer. chaosss!!!
            ~love what you do, do what you love~

Comment

Je hebt nu toch in principe 3 rustdagen in je schema?

Als je absoluut gaat sporten met je vriendin in een sportschool pas dat dan in in je schema als lichte hersteltrainingen en lichte cardiodagen.

Dus je traint dan wel, maar lichtjes. wel net aan wat prikkelend, maar niet met overload. Je krijgt dan een goede doorbloeding en wat extra herstel prikkels voor je spieren en beter gebruik van (overtollige)energie.
              1e Masters Superbody YBF 2011!
              Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Originally posted by Beaudien View Post
                Bij mij is dat inderdaad gewoon verdwenen. Ik heb nooit zin in snoep of de "slechte" dingen die jij noemt. Het interesseert me echt geen lor, ik eet mijn eten en vind dat lekker en ga er goed op. Zie het als afkicken.
                haal me het praat niet uit de mond

Comment

Ik weet niet goed wat ik mij daarbij voor moet stellen, marnop?

Nou, In principe drie rustdagen. Maandag kracht, dinsdag kracht en savonds kickboksen, woensdag boksen, donderdag rust, vrijdag kracht, en op de zaterdag en zondag dus trainen met vriendin. \

Het probleem voor mij ligt hem vooral van ma tot wo, waar ik dus 4 x train. de do rust, en vrijdag trainen, maar dat werkt dan weer niet als ik die za, en zo met mn vriendin train 1x in de 2 weken.

Ik wil slagen. Dus ik wil geen overtraining, en ik wil me houden aan genoeg rust. Ik heb er veel voor over, dus neem graag advies aan. Ook op het gebied van voeding.
                  ~love what you do, do what you love~

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                  X