roaccutane

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Ja, spierpijn is algemeen bekent. Als het echt erg is, kan je dit best melden aan je arts in welke maten je er last van hebt en dan samen beslissen of je door zal gaan of niet. En misschien ook eens vragen hoe lang hij je aanraad het middel te nemen.
    Every athlete, coach and trainer should have his own philosophy of training based on where he’s going. - Dave Tate

Comment

Originally posted by Robx View Post
      ik pak nu 10mg/dag en heb vooral onderrug pijn, ook lippen zijn droog als ik er 2-3u geen vaseline op smeer.. voor de rest niet vele bijwerkingen
      nou als ik pijn in me onderrug krijg zou ik er iig niet mee door gaan, dan maar paar pukkels meer....

gebruik het overgens niet....
      Make it happen, shock everyone!

Comment

Originally posted by gain is pain View Post
        nou als ik pijn in me onderrug krijg zou ik er iig niet mee door gaan, dan maar paar pukkels meer....

Heb ook last van onderrug. Maarja. Ja maar bij mij is het echt op een punt van dat ik het gewoon zo vervelend vind.

Comment

waardoor heeft roaccatine een slechte invloed op de rug/gewrichten/spieren/kraakbeen/pezen??
          Make it happen, shock everyone!

Comment

Vermoed dat dit te een verband heeft met de verhoging van het spierenzym (Creatinekinase) in het bloed, wat afkomstig is uit de spieren en in het algemeen een teken kan zijn van spierschade/onderherstel. Hoe de isotretinoïne dit doet heb ik geen idee van.
            Every athlete, coach and trainer should have his own philosophy of training based on where he’s going. - Dave Tate

Comment

door de daling door de rode en witte bloedlichaampjes

Comment

Het is best een heftig middel, hoor. Ik hoop in elk geval dat je er baat bij vindt, Talal.
                Maar ook met acné vind ik je mooi, hoor. Van binnen zeker.
                "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Originally posted by Beaudien View Post
                  Het is best een heftig middel, hoor. Ik hoop in elk geval dat je er baat bij vindt, Talal.
                  Maar ook met acné vind ik je mooi, hoor. Van binnen zeker.
                  aahh wat aardig. Ben beetje onzeker erdoor juist geworden maarja

Comment

Originally posted by talalelh15 View Post
                    aahh wat aardig. Ben beetje onzeker erdoor juist geworden maarja
                    Wordt iedereen vooral als je op school zit en je de enige bent met puistjes xd

Comment

Originally posted by gain is pain View Post

als het een paar pukkels waren hield ik er wel meer op maar als je echt elke dag moet rond lopen met dikke puisten is het echt niet leuk hoor.. ik heb het nu niet heeel erg maar toch, je word er gewoon onzekerder van, zeker als je een eerste afspraakje met een meisje hebt fzo,,

Comment

Ik kreeg ernstige acne rond mijn 14e, direct aan de roaccutane en 8-9 maanden later was het compleet verdwenen. Toen heeft het nog 1-2 jaar geduurt voordat de roodheid en rode vlekjes van mijn huid verdwenen.

Nu ongeveer een jaartje geleden kreeg ik er weer last van, maar niet in dezelfde ernst als voorheen. Allerlei antibiotice gelletjes en vitamine a-zuur creme's maar dat mag allemaal niet baten, ik heb het gewoon geërft van m'n vader.

Ik heb hier wel forse littekens aan overgehouden vooral op mijn wangen en wordt daar momenteel voor behandeld in het ziekenhuis d.m.v. peelings/laser. Na de behandeling is mijn huid wel helemaal vrij van onzuiverheden, omdat de huid op dat moment heel dun is maar nu 2 maandjes later sta ik weer lekker onder rond de kaken/wangen. Ik weiger nog een keer aan de roaccutane te gaan, die bijwerkingen zijn echt niet tof, het is nou niet echt geweldig voor je gezondheid en na een kuur moet je zeker 1-2 jaar wachten voordat je je littekens kan laten behandelen en ik ga niet nog eens zolang wachten voordat ik iets aan de littekens kan doen.

Qua onzekerheid moet ik zeggen dat ik rond mijn 14-15e er echt heel erg mee heb gezeten, ben toen ook flink gaan gamen omdat ik niet naar buiten wilde en in een soort van depressie raakt. Ondertussen is er al heel wat gebeurt, ook binnen de familie etc. en voel ik me sterker, de puistjes boeien me niet meer zo, ik heb goede vrienden waarop ik kan vertrouwen en de mooiste tijden mee meemaak. Met vrouwen heb ik nooit problemen gehad, ben gewoon lekker mezelf, praat een beetje hier, flirt een beetje daar.. allemaal prima. Het enige waar ik me altijd druk over maak, wat anderen van mijn littekens/gezichtshuid vinden'en vermijdt dan ook onder het staan van felle lichten etc. Daar ben ik wel onzeker over, maar ben bezig met behandelingen dus..ik weet dat ik nooit een babyhuidje zal hebben, maar goed daar heb ik me al overheen gezet.

@Talal
                        Heb echt geen idee waarom ik dit hier neer heb gezet, maar ik wou denk ik gewoon even mijn ei kwijt.
                        Current status: Bulkin' and gainin'

"The mind is the limit. As long as the mind can envision the fact that you can do something. You can do it, as long as you really believe 100 percent."

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                        X