Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
OVer het water heb je ondertussen wel genoeg gehoord denk ik:-)
Ik heb even naar je Voedingsschema gekeken.
Je Proteïne iname:
Dierlijke Pr: 78gr. Dierlijke eiwitten hebben de beste kwaliteit.
Plantaardige Pr:66gr deze eiwitten zijn veel minder goed van kwaliteit.
Whey(dierlijk): 50gr. Dit is een dierlijke proteine.
Ook eet je inderdaad heel erg veel brood, maar gezien je stats kan dat niet zoveel kwaad.
Misschien kan je 10f 2x in de week 1kg rauwe kipfilet of runderTartaar kopen en deze gewoon bakken in goede vetten.(arachideolie=pinda of een andere gezonde olie) dit kun jegedeeltelijk rauw invriezen voor verderop in de week.
En lekker op je brood doen.
Dan dus niet zoals nu 4sneetjes brood per keer met 30gram kipfilet eten maar 2 sneetjes brood met 100-150gram kipfilet/tartaar die je lekker zelf bakt met kruiden.
Zo krijg je al veel meer goede eiwitten binnen. En als je het lekker bakt in goede olie zit je meteen goed in je goede vetten.
Succes.
Bedankt voor je tips!
Ik zal voor die kilo's kip en rundertartaar me moeder eens lief aankijken als ze weer gaat boodschappen.
Ze vind die 30g per dag al veel, omdat ik ook 30g rosbief neem.
Hey Kojak, doe je dat ook zonder te slikken? Dat doe ik namelijk wel... gewoon gieten. Heb ik van mijn broer geleerd alleen deed hij het met bier. Ik hou het bij water. Waar ik niet zo veel van drink, ik eet veel vochthoudende voedingsmiddelen en die tellen mee voor de vochthuishouding. En dat dit voldoende is, ja, dat vertelt de kleur van mijn urine mij. Je zou het zo weer kunnen drinken.... bij wijze van spreken. Dorst iemand?
Hey Kojak, doe je dat ook zonder te slikken? Dat doe ik namelijk wel... gewoon gieten. Heb ik van mijn broer geleerd alleen deed hij het met bier. Ik hou het bij water. Waar ik niet zo veel van drink, ik eet veel vochthoudende voedingsmiddelen en die tellen mee voor de vochthuishouding. En dat dit voldoende is, ja, dat vertelt de kleur van mijn urine mij. Je zou het zo weer kunnen drinken.... bij wijze van spreken. Dorst iemand?
Je bent wel een klein beetje kinky he Pallas......
Drink water in de plaats van koffie, nu denk ik aan mezelf, dit scheelt al snel 1,5 liter.
Nu, om jou te helpen, zoals al gemeld door iemand, zet een fles water in hand bereik in je zicht. Je gaat meer drinken.
Merk je dat je zucht, afdwaald, stress hebt of gewoon een minuutje rust van je werk, drink dan.
Zie je die fles je weer uidagen of staat ze in je weg, drink.
Zet die fles in je weg, drink.
Drink tijdens je eten, als je drinkt voor je eten heb je geen zin in eten, na je eten zit je vol(ler) en heb je geen zin in drinken.
Tijdens je eten heb je nog niet het gevoel van vol te zitten en zodanig kan je makkelijk een halve liter bijgieten.
Een uur a half uur voor trainen, genoeg drinken, zelf 5 minuten voor het trainen drinken, ook al moet je naar het toilet, drink nog eens en ga dan. Na het traine, drinken.
Overdrijf niet, je moet geen 20 litero p een dag.
4 liter is toch niet overdreven, 1,5 is te weinig.
Hoofdpijn, hongergevoel en soms stress en vermoeidheid zijn soms makkelijk te vermeiden door genoeg water te drinken.
Als je buiten water niet anders drinkt en op +3 liter water per dag uitkomt ga je ook de smaken tussen de verschillende merken appresieren en je voorkeuren kennen voor koud water uit de ijskast alsook water op kamertemperatuur.
Een glas water zou zozeer even goed gaan smaken als een pint.
Ik doe niet aan slikken sorry.
sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70
you know they can't handle us like debbies does dallas
Stallion X Gummies United Kingdom This customer-centric approach has led to continuous improvement and innovation, ensuring that the gummies consistently...
Buy cenforce 150 mg online is a popular medication used to treat erectile dysfunction (ED), containing sildenafil citrate, the same active ingredient...
Let's brainstorm a discussion around pediatric nursing dissertation topics. The ever-evolving landscape of child healthcare presents numerous opportunities...
Comment