Kuiten

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Oldtimer View Post
    De kans op vererving van eigenschappen, is groot maar is geen vast gegeven zie bv kleur ogen.....maar ook lichaamseigenschappen zoals bv lengte van de mens en ons gewicht (ontwikkeling) zijn niet een vooraf ingesteld gegeven !
    Ook dat is allemaal genetisch bepaald. De mate van genexpressie word deels bepaald door omgevingsfactoren. Iemand die een beperkte lengte groei in zijn genen heeft zal ook nooit zeer lang worden (tenzij je ingrijpt in de genen zelf).

Comment

Originally posted by Toph View Post
      Ligt het aan mij, of is 39,5cm niet eens heel weinig voor een manneke van 1m76.
      Inderdaad, zijn best flinke kuiten eigenlijk (serious).

Comment

Originally posted by Rensko View Post
        Inderdaad, zijn best flinke kuiten eigenlijk (serious).
        Ik vind het wel meevallen..

Comment

Op 1.76 vind ik 39,5cm vrij veel. Als je er vanuitgaat dat je kuiten net zo dik zijn als je armen (zie artikel op T-Nation). Armen tegen de 40cm noem ik toch wel groot (mits droog). Natuurlijk is het niet huge maar lijkt niet echt dramatisch klein.

Comment

Originally posted by Rensko View Post
            Op 1.76 vind ik 39,5cm vrij veel. Als je er vanuitgaat dat je kuiten net zo dik zijn als je armen (zie artikel op T-Nation). Armen tegen de 40cm noem ik toch wel groot (mits droog). Natuurlijk is het niet huge maar lijkt niet echt dramatisch klein.
            Dan kloppen mijn verhoudingen niet. Dacht dat die van mij klein waren met 43 cm bij 1m78 lengte. Armen maar 39 cm (koud weliswaar). Valt dus wel mee inderdaad, zo klein zijn de kuiten van TS dus niet!

Comment

Originally posted by Burnedice View Post
              Dan kloppen mijn verhoudingen niet. Dacht dat die van mij klein waren met 43 cm bij 1m78 lengte. Armen maar 39 cm (koud weliswaar). Valt dus wel mee inderdaad, zo klein zijn de kuiten van TS dus niet!
              Bij welk vet%? Mijn kuiten zijn 41.5cm, maar ik vind ze in verhouding met mijn bovenbenen dus vrij dik. Broek blijft hangen op mn kuiten enzo. Armen zijn 35.5cm.
              Train hard or go hormone

Comment

Originally posted by Toph View Post
                Bij welk vet%? Mijn kuiten zijn 41.5cm, maar ik vind ze in verhouding met mijn bovenbenen dus vrij dik. Broek blijft hangen op mn kuiten enzo. Armen zijn 35.5cm.
                Zou niet weten welk vet%, buikblokken wel zichtbaar als ik span.
                We hebben het hier over gespannen toestand neem ik aan? Want ik heb gespannen gemeten. Bij mij zijn mijn bovenbenen en billen erg fors vergeleken met kuiten, misschien vind ik ze daardoor klein lijken.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                X