Sinds een paar maanden heb ik last van tintelingen in mijn pink, pinkzijde vd hand en een klein beetje in de onderarm tijdens het slapen. Waarschijnlijk wordt dit veroorzaakt door een beklemming van de nervus Ulnaris (net met de studie een blok gehad waarin ik die zenuwen heb moeten leren). Echt fucking irritant, aangezien ik er ook wakker van word. Het gebeurt in de hand van de zij waarop ik slaap.
Kent iemand dit probleem? Is er iets aan te doen? Waar zal die beklemming wsl zitten? Las ergens bij de borst onder het sleutelbeen, waar de zenuw uit treedt, of eventueel bij de elleboog, waar hij vrij oppervlakkig ligt (je weet wel, daar waar je je "stroombotje" hebt zitten. In werkelijkheid stoot je dan deze zenuw en krijg je dus zoiets als ik heb.)
Kent iemand dit probleem? Is er iets aan te doen? Waar zal die beklemming wsl zitten? Las ergens bij de borst onder het sleutelbeen, waar de zenuw uit treedt, of eventueel bij de elleboog, waar hij vrij oppervlakkig ligt (je weet wel, daar waar je je "stroombotje" hebt zitten. In werkelijkheid stoot je dan deze zenuw en krijg je dus zoiets als ik heb.)
Comment