Barbell of Dumbell

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by InfineGhost View Post
    Wat is een mooi start kapitaal volgens jou dan ??, en bij mij waar ik woon eerste beste sportschool is 20 min rijden, met file 30 min dus dat kost me al een uur voor heen en terug, en aangezien ik al lekker veel tijd heb (maar niet heus) vind ik het thuis trainen beter,

Wat train je met deadlift dan ??
    Deadlift is 1 van de grote 3 oefeningen nl. Bench press, Squat en Deadlift.
    Met die 3 train je vrijwel je hele lichaam

Met de deadlift train je: Lower Back ,Calves, Forearms, Glutes, Hamstrings, Lats, Middle Back, Quadriceps, Traps. Veel spieren dus.

Met een kleine 1000 euro heb je een goede homegym: powercage, barbell (olympisch), gewichten, dumbell stangen, bankje,...
    lucky short-armed-spine-bending bastard

~~~You wanna be strong, let a cute girl spot you~~~

Comment

Damm misschien toch maar overwegen om fitness abbo te nemen, want kleine 1000 euro heb ik er niet voor over, en al helemaal niet de plaats om het uit te stallen, Fitnessoefeningen: Squats (bovenbenen) - Gezond en Fit dit is squat neem ik aan
      If the pain gets too much, Just think. The universe is so large and your pain is almost non-exsistant in comparison. Therefore your pain does not exist

Mijn log http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/58191-ghosts-log.html

Comment

Dat is een squat inderdaad...
        Raad je aan om een abonnement te nemen en niet zelf dingen aan te gaan schaffen.
        189 94KG 12%, Goal: 100KG 10% || DL: 3X145 BP: 3X92.5 SQ:3X120
        Obsessie is niets meer dan een woord wat luilakken gebruiken voor mensen met toewijding.

Comment

Ja dat is squat
          En inderdaad zolang je niet zeker bent of je gaat blijven trainen zou ik ook een abonnement aanraden.

Uiteindelijk verdien je je geld wel terug als je homegym hebt maar dan moet je wel blijven trainen.
          I'm not special, but not the same as you.
          Because I do things you will never do.
          SQ 1x170 - BP 1x107.5 - DL 1x200 (bw: 84.5 kg)

Comment

Heb gekeken is 34,95 per maand een goedkoop bedrag voor een sportschool ??
            If the pain gets too much, Just think. The universe is so large and your pain is almost non-exsistant in comparison. Therefore your pain does not exist

Mijn log http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/58191-ghosts-log.html

Comment

Persoonlijk zou ik voor dumbells gaan, omdat je daar gevarieerder mee kunt trainen.

Het is natuurlijk aan jou wat jij het lekkerst vind!

Comment

Originally posted by Chapaboei View Post
                Persoonlijk zou ik voor dumbells gaan, omdat je daar gevarieerder mee kunt trainen.

Het is natuurlijk aan jou wat jij het lekkerst vind!
                trollol neeeeee, zolang hij de big three niet kan doen...
                I'm not special, but not the same as you.
                Because I do things you will never do.
                SQ 1x170 - BP 1x107.5 - DL 1x200 (bw: 84.5 kg)

Comment

Originally posted by InfineGhost View Post
                  Heb gekeken is 34,95 per maand een goedkoop bedrag voor een sportschool ??
                  Bedrag valt goed mee. Moet je ff zoeken hier op de site, is al een topic over. (hoeveel je betaalt voor je sportschool) Zelf betaal ik 28 euro / maand.

En verder kan ik maar akkoord gaan met wat nbtp zegt. Investeren in een homegym doe je goed of helemaal niet. Met goed bedoel ik een powercage, olympische barbell, voldoende gewichten en nog wat randmateriaal. En als je helemaal niet zeker bent dat je dit enkele jaartjes gaat doen, is het niet de moeite om al dit materiaal aan te schaffen.
                  RAW: 155 - 155 - 220
                  EQ: 190 - 165 - 230

Comment

sorry, maar ik heb geen idee wat de "big three" is?
                    moet ik me gaan schamen??

Comment

big three zijn de belangrijkste oefeningen van krachttraining en worden ook bij PL wedstrijden gedaan. dit zijn ze
                      sqaut
                      deadlift
                      bench press

en de prijs voor sportscholen verschillen heel erg. zelf betaal ik liever wat meer voor ook wat meer apparatuur.
                      Last edited by Marcel1; 05-01-2012, 16:50.

Comment

Originally posted by Marcel1 View Post
                        big three zijn de belangrijkste oefeningen van krachttraining en worden ook bij PL wedstrijden gedaan. dit zijn ze
                        sqaut
                        deadlift
                        bench press

en de prijs voor sportscholen verschillen heel erg. zelf betaal ik liever wat meer voor ook wat meer apparatuur.

Bedankt Marcel!

Comment

Sportschoolabo afsluiten, tenzei je een budget van 1000+ euro en voldoende ruimte hebt. Een tussenoplossing is er eigenlijk niet. Ofja, geen met resultaat.
                          Dumbells build a bigger chest
                          Barbells build a bigger ego

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                          X