Kom geen gewicht aan, zie wel verschil. ( 4 maanden fitnes )

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Oke ik heb besloten om aan de kwark te gaan. Ik heb net een bak op en het viel me minder tegen als de eerste keer dat ik het at. Toen was het echt smerig.

Ik heb 450 gram kwark nu op. Bevat 42,7 gram eitwit, en 210 kcal.

Als ik hier 2 bakken per dag van eet, zou dat groot en deels de oplossing al zijn?

Comment

Klinkt als een mooiboy

Comment

Originally posted by markrodenburg2 View Post
        Oke ik heb besloten om aan de kwark te gaan. Ik heb net een bak op en het viel me minder tegen als de eerste keer dat ik het at. Toen was het echt smerig.

Ik heb 450 gram kwark nu op. Bevat 42,7 gram eitwit, en 210 kcal.

Als ik hier 2 bakken per dag van eet, zou dat groot en deels de oplossing al zijn?
        Dat zou al een boel helpen inderdaad. Kwark moet je leren eten denk ik. Ik vond het eerst niet te eten, maar nu eet ik het zonder toevoeging. Zelf eet ik twee bakken kwark per dag, maar dat is omdat ik zeer hoog in mijn eiwitten zit. Meestal eten mensen een bak kwark voor het slapen gaan. Dit is gek genoeg het beste tijdstip daarvoor, omdat kwark langzaam de eiwitten afgeeft. Zo heb je een constante eiwittoevoer gedurende de nacht. Verder kan je overwegen om whey shakes te nemen. Ook dit is persoonlijk qua hoeveelheid, maar sowieso neem je die na je training. Verder is voor/tijdens je ontbijt een goed moment hiervoor.

Verder kan je natuurlijk ook letten om wat je op je brood doet, zonder echt veel meer te gaan eten. Pindakaas, kipfilet, rookworst etc zijn goed voor op brood. Kijk of je hierop progressie boekt, zo niet, dan eet je gewoon iets meer. Hoeft echt geen kapsalon per dag extra te zijn, maar gewoon ietsje meer. Zo merk je vanzelf wat het met je lichaam doet.
        Train hard or go hormone

Comment

Originally posted by tve90 View Post
          Klinkt als een mooiboy
          Dat vindt mijn spiegel ook van mij
          Train hard or go hormone

Comment

Nouja ik ga wel een tijdje kwark eten. 2 bakken per dag moet lukken. Kost ook niet zo veel. Eens kijken of ik dan wel aankom. Dan zal ik toch ook meer energie moeten hebben tijdens het sporten als ik veel eet? Niet dat ik nu weinig energie heb. Maar meer is altijd beter natuurlijk.

Ik doe trouwens met elk apparaat 3x10. Vind ik lekker gaan. Maar is het voor massa beter als ik 4x8 oid ga doen?

Comment

Tussen de 8 en de 12 herhalingen. Soms afwisselen is goed. Bijv 4x8 of 3x12.

Vergeet niet alles te trainen, zodat je in verhouding blijft. Als je alleen borst doet dan hang je als het ware naar voren, dus ook rug trainen. Goed voor je postuur en mooi. Dikte in de armen komen ook uit triceps (meer nog), dus niet alleen biceps doen. Verder benen niet te vergeten, niks lelijkers als een goed bovenlijf op stokjes.
              Train hard or go hormone

Comment

Ik lees ook wel 'vaak' en 'gemiddeld' en 'af en toe' als je je eetpatroon beschrijft, en dan schrijf je ook nog dat je niet vaak trek hebt. Hou eens bij hoeveel je nu daadwerkelijk eet, dan weet je het. Meten is weten. Maak daarna geleidelijk veranderingen die voor jou vol te houden zijn. Hou ze ook daadwerkelijk vol. Het gaat erom dat je elke dag je doel haalt. Wat je elke dag doet, gaat het verschil maken.

Let ook op je energieniveau, die 3-4 energiedrankjes én cola én koffie doen mij vermoeden dat je geen puf hebt. Je schrijft dat je dat ook merkt bij je training. Onderzoek eens hoe dat komt en neem voldoende rust, zware trainingen niet te kort op elkaar en voldoende slaap.

Het is een wat saai advies maar het werkt wel.

Comment

Die caffeine is meer een gewoonte. Ik vind die soorten dranken erg lekker. Niet omdat ik geen puf heb. Maar ik ben er een beetje mee gaan minderen sinds een paar dagen. Niet moeilijk of zo hoor. Maar het is gewoon niet goed voor je dus probeer ik van mijn gewoonte af te stappen.

Ik ben op jullie aandringen toch maar meer gaan eten. Gister en vandaag veel gegeten. Voor mijn doen dan.

Gister 12 boterhammen weliswaar droog, evergreen, 2 bakken kwark á 450 gram, avondeten met vlees ( standaard), bakje yoghurt, 2 grote glazen melk, 4 pakken wicky, water bij het sporten, 1x koffie.

Vandaag 19 boterhammen droog, 1 of misschien 2 bakken kwark, evergreen, 2 bananen, avondeten zal waarschijnlijk patat worden ( kan wel toch die ene keer per week?). 3 pakjes wicky, 2x koffie.

Ik schat het op 2600 wat toch wel teweinig is, maar dit is makkelijker vol te houden. Bakken kwark met 12 of meer boterhammen. Ik ben wel een beetje aan het stuiteren door al dat eten, of kan dat niet dat dat daarmee temaken heeft?

Boterham 12 75 900
                  Avondeten 500 500
                  Evergreen 1 100 100
                  Yoghurt 1 150 150
                  Kwark 450g 2 250 500
                  Banaan 2 80 160
                  Wicky 3 70 210
                  Koffie 2 50 100
                  2620
                  Last edited by markrodenburg2; 13-01-2012, 16:35.

Comment

Tip: noten zijn handig om met weinig eten veel voedingsstoffen in te nemen.
                    Train hard or go hormone

Comment

Originally posted by markrodenburg2 View Post
                      Wat een kut forum joh, die link die ik als voorbeeld stuurde is helemaal niet een onwijze beer of zo. Moet makkelijk kunnen met normale voeding. Wat nou, niks voor doen. Ik ben toch gewoon 3x per week aan het sporten. Ik wil gewoon niet heel de dag ranzige kwark moeten eten of voor 10 euro banaan per week eten. OF kip of weet ik veel wat.

In mijn sportschool eten mijn leeftijds genoten allemaal niks extra en die zien er na een jaar of 2 ook gewoon gespierd uit. Wat maakt mij het uit hoe lang dat duurt, het gaat gewoon om een paar specifieke vragen. Ik wil best aan de supplementen of wat extra eten. Maar ik ga mezelf echt geen 3.5k calorien per dag toedienen.

Dit is het tweede topic waarin ik specifieke vragen heb en niet verwacht een beer te worden. En toch moet iedereen een beetje haten. Dat jullie mij dat sticky nog niet hebben gestuurd. Hou toch op man, niet iedereen leeft als een freak. Ik leef gewoon zoals ik al jaren doe, ik wil best 10 boterhammen per dag eten ipv 8. 3 bananen eten ipv 1. 2 borden vol gooien met groente maar de voedingsschema's die ik hier tegenkom zijn echt niet aan te houden.
                      Dan is deze sport helaas niet geschikt voor jou. alleen om een mooie lichaam gaat het niet lukken.
                      Never send a boy to do a mans job!

Comment

Originally posted by inferno_0666 View Post
                        Ik ben het wel met je eens. Probeer gewoon een beetje extra slaap te pakken, in het weekeinde bijvoorbeeld. En tussendoor een boterham met appelstroop.
                        i lolled.....waar komt die appelstroop toch vandaan
                        sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70

you know they can't handle us like debbies does dallas

Comment

Nog steeds vinden mensen het noodzakelijk om mij af te branden omdat ik gewoon als nietswetende over bodybuilding ben gaan fitnessen met als doel een mooi lichaam te krijgen.
                          Ik weet niet hoor, er zijn zat gelijkgestemde bij ons in de sportschool en als ik hier mijn verhaal plaats word ik ineens voor dom lui varken uitgemaakt en mij word verteld dat het geen sport voor mij is?
                          Dat ik uberhaupt 3 tot 5x per week fitness geeft toch al gewoon aan dat ik mijn best doe.

Het gaat gewoon over een sport, wat vrijetijdsbesteding is, een beetje respect voor iemand die met respect voor anderen een verhaal verteld wel op zijn plaats. Als het in jullie ogen onhaalbaar is op de manier zoals ik het in de eerste instantie voor ogen had, dan kan je nog wel een beetje normaal reageren. Op deze manier reageer ik een beetje aangevallen, zal wel voor jullie onlogisch zijn .

Daarbij ben ik nog maar 17 en ken ik echt niemand die op zo'n serieuze manier aan die sport doet. En toch zijn ze redelijk gespierd. Mijn oom was ook zon fitnes instructeur en daar had ik mee gepraat en die vertelde dat je gewoon op de juiste manier moet trainen en welke spiergroepen je niet na elkaar moet belasten. En ik vroeg naar voeding, en hij zei dat je geen extra voeding nodig heb tenzij je zonder rustdagen gaat trainen.

Comment

sport instructeurs weten vaak niet heel veel van dat soort zaken af.

en dat je niet meer hoeft te eten slaat helemaal nergens op. als jij niet aankomt en je gaat sporten (meer verbranding) denk je dan dat je dan ineens gaat aankomen?

en het hoeft ook niet heel serieus hoor. gewoon meer eten. is dat te veel voor een goed lichaam? lijkt mij niet.
                            je kan zoveel sporten als je wil. maar als je te weinig eet zal je NOOIT gespierder worden NOOIT.

betekend dat dat jij met een heel voedingschema hoeft te gaan werken? NEE. gewoon meer eten werkt al genoeg om dat doel te bereiken.

maar als jij dat niet wil kan deze discussie gesloten worden want dan kunnen wij jou niet helpen.

Comment

Ik ben daar zojuist mee begonnen, zie de posts hierboven. Bedankt.

Comment

Ik ben ook 17 ik dacht in het begin ook van vuc voeding maar het is erg belangrijk. begin gewoon met zn 14 boterhammen met pindkaas/kipfilet en laat de zoetjes en zoutjes, eet kwark, desnoods supplementen, of stukje kip tussen de middag, dan is dat voor jou al een hele verandering die waarschijnlijk wel aanslaat.

dat is echt niet teveel gevraagd en kijk het desnoods tijdje aan, je zult zien dat je daardoor gezonder,sterker en beter voelt. Als het je na 2 maanden nog niet bevalt kap je er maar mee, en laat je het maar moet je het wel serieus hebben geprobeerd en hebben aangepakt!.
                                What you put in you get out.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X