Ik ben nu vanaf dat ik het zei beter aan het eten. Ik eet gem. 14 boterhammen per dag gok ik, zonder beleg. Gewoon tussendoortjes als Evergreen, drink appelsap pakjes, eet door de weeks elke dag wel 1 bak kwark. EN ik ben nu van 69,6 naar 72,4 al gegaan. Maar ik heb het idee dat mijn buik minder droog staat, of het is gezichtsbedrog. Maar ik ben blij dat ik aan kom. Ik hoop zo de 80 te gaan halen zonder vet.
Kom geen gewicht aan, zie wel verschil. ( 4 maanden fitnes )
Collapse
X
-
Originally posted by markrodenburg2 View PostGewoon tussendoortjes als Evergreen, drink appelsap pakjes, Maar ik heb het idee dat mijn buik minder droog staat, of het is gezichtsbedrog. Maar ik ben blij dat ik aan kom. Ik hoop zo de 80 te gaan halen zonder vet.
Evergreen, pakjes appelsap? Puur suiker en rommel.
Ik wil je niet ontmoedigen, je doet je best maar ik ben bang dat je zo alleen je doel haalt in gewicht maar niet in massa."Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "
Comment
-
Kerel ik ben net ietsje jonger dan jij, en ik dacht m'n eerste jaar fitness ook van ja f*ck voeding als je maar genoeg traint kom je er wel! , maar je zal merken dat je geen gram aankomt. Voor nu is het een hele goeie zet geweest om meer te gaan eten . Maar als je een voedingsschema maakt kom je veel verder! Je vergeet dat je bv ook vetten nodig hebt. De wilskracht heb je, nu het schema nog.
Succes man!''Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about dancing in the f*ing rain.'' - Greg Plitt.
Comment
-
Oké, maar per boterham zit er toch ook zo'n 3.5 gram eiwit in. Is niet veel natuurlijk maar 14*3.5=49 gram. + 42 gram wat er in de bak met kwark zit is al 91 gram eiwit. Ik eet wel gewoon vlees bij mijn eten, bijvoorbeeld hamburger (van die dikke) in boter gebakken. Daar zit toch ook redelijk wat vet in. Ik eet ook goed aardappels en groente. Het is niet zo dat ik enkel op brood leef.
Maar beleg op brood, ik word al jaren raar aangekeken dat ik dat er niet op heb. Ik hoorde iemand over nootjes, kan je gewoon ongezouten pinda's die je voor een verjaardag zou kopen met zo veel mogelijk voedingsstoffen eten of moet je speciale gezonde nootjes hebben. Walnoten of zo?
Die appelsap was meer voor de vitamines. Gewoon 3 voor op school. Thuis drink ik tegenwoordig water in plaats van cola. Glas melk per dag ook wel. Heel soms heb ik nog wel eens dat ik een zak chips haal of zak snoep.
Dit dacht ik wel te kunnen doen zolang ik maar mijn richtlijn blijf volgen van veel boterhammen, bakken kwark en banaan. Maar heeft dit negatief effect?
Comment
-
-
kerel, zal je nu mijn reactie en mening geven:
ten eerste je allereerste bericht verrast me niet dat je niet behaalt wat je wilt.
jij vind die foto ( een model ) een 'sexy 'lichaam.
Oké dat kan maar laat ik je dit vertellen:
Ik heb zelf internationaal modellenwerk gedaan in de periode dat ik dun was, laten we zeggen mager.
Die jongens hebben in 9 van de 10 gevallen een dieet waar amper koolhydraten in zitten en moeten dun/slank blijven met een heel laag vetpercentage.
ze doen hier ook nog vaak cardio bij en MOETEN er zo uit blijven zien.
van de voorkant ziet het er in jouw ogen leuk uit maar geloof me als je zo'n iemand van de zijkant bekijkt dan schrik je gauw.
wat ik wel niet allemaal gezien heb hoe dun die jongens zijn is echt erg gewoon.
wil je gespierder worden oké dat wil iedereen en dat gaat je ook lukken mits je bepaalde dingen aan jezelf en je voeding aanpast zoals je nu doet wat dus goed is!
je begint met trainen, je word wat voller etc en dan begin je als het goed is meer trek te krijgen.
wanneer DIT gebeurt moet je je lichaam meer voeding geven maar wel de juiste!
nu begrijp ik je punt, je bent en wilt geen bodybuilder worden maar gewoon een goed beetje atletisch fysiek.
wat je gewoon in jouw geval moet doen is koolhydraten nemen voor de energie om te kunnen sporten, volkoren brood, rijst, aardappels en pasta zijn een paar voorbeelden.
eiwitten heb je dus nodig voor herstel en spiergroei, eet dus zoals je doet kwark, kook een paar eieren en verdeel die over de dag, probeer het eigeel te mijden.
eet vis, kip, kalkoen op brood heb je ook weer extra eiwitten.
af en toe een pataje hier en daar stuk snoep weet ik veel moet je zelf weten, let alleen op dat dit dikmakers zijn en je je spieren daardoor minder ziet en of verliest.
wil je een 6pack of wil je 'droger' worden dan moet je veel cardio doen en kun je niks anders dan op de koolhydraten letten.
mijn motto is: eat shit and you'll look like shit, give your body what it wants and your body gives you what you want.
onthoud die ff goed!
succes!
Comment
-
Originally posted by markrodenburg2 View PostWat een kut forum joh, die link die ik als voorbeeld stuurde is helemaal niet een onwijze beer of zo. Moet makkelijk kunnen met normale voeding. Wat nou, niks voor doen. Ik ben toch gewoon 3x per week aan het sporten. Ik wil gewoon niet heel de dag ranzige kwark moeten eten of voor 10 euro banaan per week eten. OF kip of weet ik veel wat.
In mijn sportschool eten mijn leeftijds genoten allemaal niks extra en die zien er na een jaar of 2 ook gewoon gespierd uit. Wat maakt mij het uit hoe lang dat duurt, het gaat gewoon om een paar specifieke vragen. Ik wil best aan de supplementen of wat extra eten. Maar ik ga mezelf echt geen 3.5k calorien per dag toedienen.
Dit is het tweede topic waarin ik specifieke vragen heb en niet verwacht een beer te worden. En toch moet iedereen een beetje haten. Dat jullie mij dat sticky nog niet hebben gestuurd. Hou toch op man, niet iedereen leeft als een freak. Ik leef gewoon zoals ik al jaren doe, ik wil best 10 boterhammen per dag eten ipv 8. 3 bananen eten ipv 1. 2 borden vol gooien met groente maar de voedingsschema's die ik hier tegenkom zijn echt niet aan te houden.
nou mark specifieke antwoorden helpen blijkbaar niet.. hierbij een vaag antwoord wat je dus wilt horen, het is heel simpel.. probeer zoveel mogelijk broodjes pindakaas te eten en wat noten.. probeer 1 bakje kwark te eten voor het slapen... en gewoon geen vette rotzooi zoals frikandelletjes.. hou daarbij een trainingschema bij..If life gives you lemons, make lemonade !
Comment
-
Originally posted by markrodenburg2 View PostOké, maar per boterham zit er toch ook zo'n 3.5 gram eiwit in. Is niet veel natuurlijk maar 14*3.5=49 gram. + 42 gram wat er in de bak met kwark zit is al 91 gram eiwit. Ik eet wel gewoon vlees bij mijn eten, bijvoorbeeld hamburger (van die dikke) in boter gebakken. Daar zit toch ook redelijk wat vet in. Ik eet ook goed aardappels en groente. Het is niet zo dat ik enkel op brood leef.
Maar beleg op brood, ik word al jaren raar aangekeken dat ik dat er niet op heb. Ik hoorde iemand over nootjes, kan je gewoon ongezouten pinda's die je voor een verjaardag zou kopen met zo veel mogelijk voedingsstoffen eten of moet je speciale gezonde nootjes hebben. Walnoten of zo?
Die appelsap was meer voor de vitamines. Gewoon 3 voor op school. Thuis drink ik tegenwoordig water in plaats van cola. Glas melk per dag ook wel. Heel soms heb ik nog wel eens dat ik een zak chips haal of zak snoep.
Dit dacht ik wel te kunnen doen zolang ik maar mijn richtlijn blijf volgen van veel boterhammen, bakken kwark en banaan. Maar heeft dit negatief effect?Train hard or go hormone
Comment
-
[quote=markrodenburg2;915214
Die appelsap was meer voor de vitamines. ?[/quote]
Over het brood heeft Toph je al geantwoord.
In appelsap zitten eigenlijk helemaal geen vitamines, het staat alleen stijf van de suiker.
Ik zou toch echt die voedingsstickies hier een lezen, ik denk echt dat je dan zelf veel vragen kunt beantwoorden (ze zijn hier en daar al beantwoord, maar het is net of je het niet binnenkrijgt).
Met hoe jij nu eet, ga je er niet echt komen helaas."Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "
Comment
-
Jongen, van mij hoef je niet, hoor.
Van mij hoef je niets.
Beetje recreatief fitnessen, een "sexy lichaam" krijgen.......maar eigenlijk toch niet openstaan voor tips.
Ik zou zeggen: zoek het uit."Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "
Comment
-
Originally posted by markrodenburg2 View Postdat klinkt heel leuk maar dan is de lol er ook wel een beetje van af.Dumbells build a bigger chest
Barbells build a bigger ego
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 65kg 7x
Paused safety bar squat:
- 91kg 3x
Wide grip bent over...-
Kanaal: Trainingslogjes
9 uur geleden -
-
door bufankaSudoku Online Spelen Gratis: Jouw Nieuwe Verslaving?
Stel je voor: een regenachtige dag in de gezellige straten van Amsterdam. Je zit lekker...16 uur geleden -
door sportsbyteThe IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
-
Kanaal: Algemeen
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 65kg 6x
- 65kg 7x
Safety bar back extension:
- 35kg 5x
- 21kg 15x...-
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Spierbouwers.nldoor NancyfrankSex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
-
Kanaal: Links
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzMaandag niet getraind, had een sollicitatie in de ochtend en daarna werken, keertje wat langer rust kon ook geen kwaad.
Deze week maar keertje 2...-
5 dagen geleden -
-
door enroutechnologies
- Understanding Fleet Management: A fleet management system is an all-encompassing solution designed to help businesses efficiently manage their vehicle
You do not have permission to view this gallery.
This gallery has 1 photos.-
Kanaal: Even voorstellen...
6 dagen geleden -
door awinash62To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
-
Kanaal: Trainingsschema's
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 82.5kg 6x
- 82.5kg 7x
Deficit wide grip SL DL:
- 80kg 3x10...-
1 week geleden -
-
door harryjkevin0Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment