Vergelijking foto, meningen!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by ikbenwayne View Post
    ik zie wel verschil!! goed bezig dude!!! let alleen een beetje op je houding !

je doet me herinneren aan tarzan in het slank..
    leuke sarcastische opmerking, vast een slimme manier om nieuwe leden op ons forum te houden.
    Doe eens effe normaal pannekoek!

@juul, Ik zie zeer weinig resultaat, er had meer in kunnen zitten.
    Nu flink vreten en hard trainen en dan post je over een half jaartje nog eens wat foto's als vergelijking
    Veel succes !!

Comment

Er is idd niet veel verschil maar heb in het begin ook lopen kutten met trainingen en was niet serieus bezig met voeding, de laatste vier maanden ben ik wel zn 4 kilo aangekomen door meer te gaan eten, ben nu bezig om echt te bulken met bijna 4000kcl per dag te eten, k post over een tijdje wel weer foto.
      What you put in you get out.

Comment

Schema
        Attached Files

Comment

Originally posted by Juul94 View Post
          Er is idd niet veel verschil maar heb in het begin ook lopen kutten met trainingen en was niet serieus bezig met voeding, de laatste vier maanden ben ik wel zn 4 kilo aangekomen door meer te gaan eten, ben nu bezig om echt te bulken met bijna 4000kcl per dag te eten, k post over een tijdje wel weer foto.
          je kon eerst niet veel eten maar nu ineens 4000kcl? hoe heb je dat zo snel gedaan of overschat je jezelf nu niet een beetje?
          There are no shortcuts to any place worth going.

Comment

is dat niet teveel? 4000kcal? bulken is 500kcal ongeveer boven je behoeften, en joun behoeften is denk ik rond de 2700 dus met bulk 3200kcal rond,,
            Dus mijn advies niet zomaar ff kcal inschatten, maar bereken het, want anders zet je meer vet aan dan spiermassa.

Succes

Comment

Originally posted by cihad42 View Post
              is dat niet teveel? 4000kcal? bulken is 500kcal ongeveer boven je behoeften, en joun behoeften is denk ik rond de 2700 dus met bulk 3200kcal rond,,
              Dus mijn advies niet zomaar ff kcal inschatten, maar bereken het, want anders zet je meer vet aan dan spiermassa.

Succes
              Mijn behoefte ligt rond de 3000kcl ben erg lang en basketbal ook 3 x in de week
              In mijn schema heb ik het misschien een beetje overschat maar dan weet als ik dan ergens een foutje heb gemaakt of het niet binnen krijg heb ik een buffer.

Comment

Originally posted by kabaffel View Post
                je kon eerst niet veel eten maar nu ineens 4000kcl? hoe heb je dat zo snel gedaan of overschat je jezelf nu niet een beetje?
                Ik at eerst niet super veel maar ook niet weinig maar ik verbruikte erg veel met sporten, ik overschat het idd misschien een beetje maar nu heb ik een buffer. en in de loop der tijd ben ik steeds meer en meer gaan eten dus ben het nu wel gewend.

Comment

4000 kan wel kloppen als hij zo veel sport. hij is ook 1,93 he.
                  zou het gewoon eerst proberen.
                  als blijkt dat je over een paar weken wat te veel vet aanzet of dat je die 4000kcals niet weg krijgt gewoon 400kcals vanaf halen

succes, als je flink begint te eten zie je over 2 maanden al verschil.
                  “If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”

Comment

Hoeveel KG weeg je en hoe oud ben je en hoeveel BF : )?

Comment

Originally posted by BarBrother View Post
                      Hoeveel KG weeg je en hoe oud ben je en hoeveel BF : )?
                      Kijk me voedingsschema op pagina 4 maar ik ben 17 en weeg 78-79 kilo bf 13% denk ik beetje raar want op weegschaal was ik 17% en met die knijper was is 9.5%

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                      X