Vergelijking foto, meningen!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Ik zie nog steeds geen schemas. Eerste 9maanden konden beter benut worden. Maar dat is bij bijna iedereen zo, helaas ook bij mijzelf wel op kracht vooriitgegaan?

Comment

Veel mensen kloten in het begin wat aan, ik ook. We zijn hier allemaal om te leren. In 9 maanden had je veel meer kunnen bereiken! Maar je kunt het ook zo zien: de komende 9 maanden kun je heel veel bereiken!

Zie trouwens wel verschil in borst maar kan ook door lichte stijging bf% komen.
      189 94KG 12%, Goal: 100KG 10% || DL: 3X145 BP: 3X92.5 SQ:3X120
      Obsessie is niets meer dan een woord wat luilakken gebruiken voor mensen met toewijding.

Comment

borst is vooruit gegaan... wel iets meer eten inderdaad! En komt vanzelf allemaal wel! succes!

Comment

Originally posted by Juul94 View Post
          maar is het resultaat van de eerste foto met die ik daarna heb geupload echt geen verschil of ben ik blind?

Jij bent blind.
          Want ik zie het echt niet.
          Het kan best zijn dat je het zelf wel ziet (in de spiegel ofzo) maar op de foto zie je dit echt niet.
          Maar ik weet uit ervaring dat foto's soms een heel ander beeld lijken te geven dan wat je zelf ziet. Door foute lichtval e.d. kan er veel wegvallen.
          Gewoon lekker goed eten en doortrainen, je bent nog jong genoeg om daar al het voordeel van te hebben.
          Last edited by Beaudien; 12-01-2012, 07:04.
          "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Wat een waanzinnig onzin topic wederom.

@ Topicstarter

Ga fatsoenlijk trainen en eten en upload dan over 1 jaar een nieuwe foto want nu zien we niks.
            Geniet, en drink met maten!

Comment

Originally posted by Beaudien View Post
              Jij bent blind.
              Want ik zie het echt niet.
              Je bent zelf blind Beaudien want er is duidelijk verschil te zien.

Het is iet groot en hij had veel meer kunnen bereiken, maar het verschil is er gewoon.

Comment

Originally posted by Viranelly View Post

Het is iet groot en hij had veel meer kunnen bereiken, maar het verschil is er gewoon.
                Het spijt me maar ik denk dat ik mijn bril maar eens moet gaan poetsen want ik zie het dus echt niet. Wat zie jij wel wat wij niet zien?

Comment

Dat hij er wat voller uitziet.

Comment

Dat hij er wat voller uitziet.
                    Aha. Ik dacht dat hij iets meer BF had gekregen.

Comment

Weinig gegroeid, maar wel ietsje voller. Gewoon blijven door trainen, misschien op een andere manier en meer eten!
                      "GTL. Gym, tan, laundry. That's what it's all about."

Comment

.
                        Op de foto op pagina 2 is zijn houding ook anders, hij staat daar te spannen en kromt zijn lijf ie**************** naar voren. Dus lijkt het iets meer, maar het verschil is gewoon minimaal.
                        En dat geeft niets, maar ik ga dan niet roepen hoe hij vooruit is gegaan want volgens mij vraagt hij gewoon om een eerlijke mening. En hij wil er iets van leren, dus niets mis mee, VIRANELLY. (wat ben je weer streng tegen me!).
                        "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Ik zie wel verschil!!! Goed bezig jong!!

Gespierde breinaald

Comment

ik zie wel verschil!! goed bezig dude!!! let alleen een beetje op je houding !

je doet me herinneren aan tarzan in het slank..

Comment

Het is goed om hem op de feiten te drukken want inderdaad daar kon veeeeeeeel meer uitgehaald worden. Maar er is wel een zeker verschil. Dat is ook zelfs bijna onmogelijk om geen verschil te hebben in de eerste 9 maanden als je start met trainen, zelfs met een minder/slecht voedings/trainingschema.

In elk geval alle tips zijn al gegeven!
                              I'm not special, but not the same as you.
                              Because I do things you will never do.
                              SQ 1x170 - BP 1x107.5 - DL 1x200 (bw: 84.5 kg)

Comment

Originally posted by ikbenwayne View Post
                                Ik zie wel verschil!!! Goed bezig jong!!

Gespierde breinaald

Zeg vervelend mannetje, je bent de hele tijd oude topics aan het bumpen en ik heb nog geen zinnige post verder van je gezien.
                                Hou daar eens mee op.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X