Ik ben 19 bijna 20 eind deze maand
Joeysthetics
Collapse
X
-
ff ontopic,
ga je in joeystehtics op een 5x5, supersets, compounds, een combinatie van technieken of over wat gaat het nu? het enige wat ik eruit haal is dat je ambitie hebt om iets te laten zien in een filmpje maar kun je der ff dieper op in gaan op wat we juist mogen verwachten van deze trainings methode, en wat voor resultaten dat je hoopt te boeken, dan wordt het meteen voor iedereen duidelijk en kunnen mensen daar een objectieve mening over geven, succes"I challenge you to make your life a masterpiece. I challenge you to join the ranks of those people who live what they teach, who walk their talk."
Comment
-
Originally posted by Swekie View PostJe had inderdaad wel wat duidelijkheid mogen geven Karwan, training weer zelfde principe als je Super Duper log ? Want dan kan je nog wel het een en ander verbeteren, als je dat wilt natuurlijk.
ik wil de 75 kilo aantikken en dan ga ik cyclen
Comment
-
Originally posted by trayn View Postff ontopic,
ga je in joeystehtics op een 5x5, supersets, compounds, een combinatie van technieken of over wat gaat het nu? het enige wat ik eruit haal is dat je ambitie hebt om iets te laten zien in een filmpje maar kun je der ff dieper op in gaan op wat we juist mogen verwachten van deze trainings methode, en wat voor resultaten dat je hoopt te boeken, dan wordt het meteen voor iedereen duidelijk en kunnen mensen daar een objectieve mening over geven, succes
bij mijn volgende filmpje die binnekort aankomt ga ik mijn eerste video gewoon laten zien van mijn stats nu.
Vervolgens ga ik mijn progess dan bij houden elke 2weken en soms een video tussen door met een beetje info over het trainen dieeten cutten-bulken wat ik hier heb geleerd
Comment
-
Originally posted by Swekie View PostVolgende filmpje al in de maak brah ?
even snelle stats.
Vet 16-18%
Gewicht 74-75KG.
Lengte 1.75
Start gewicht 65 dan droog getraind naar 52kg dan naar 60kg droog daarna tijdje ziek geweest weer naar 52kg en nu zit ik op 74kg+.
eerlijk gezegd ik groei wel heel veel laatste tijd.
Dieet NOP.
ik laat het maar even zo zonder dieet.
Comment
-
Originally posted by Karwan View Postnee volgende week beginnen.
even snelle stats.
Vet 16-18%
Gewicht 74-75KG.
Lengte 1.75
Start gewicht 65 dan droog getraind naar 52kg dan naar 60kg droog daarna tijdje ziek geweest weer naar 52kg en nu zit ik op 74kg+.
eerlijk gezegd ik groei wel heel veel laatste tijd.
Dieet NOP.
ik laat het maar even zo zonder dieet.
Comment
-
Originally posted by talalelh15 View Postin een half jaar meer dan 20 kg aankomen..netjes hoor.
ik zeg niet dat de 20kg massa is ben wel 10% vet aangekomen.
maar alsnog vind ik wat ik heb berijkt in zo een kort tijd epic.
maar je moet ook weten ik ben tijdje ziek geweest en heb veel verloren.
Comment
-
Originally posted by Karwan View Postwill je prove =)?
ik zeg niet dat de 20kg massa is ben wel 10% vet aangekomen.
maar alsnog vind ik wat ik heb berijkt in zo een kort tijd epic.
maar je moet ook weten ik ben tijdje ziek geweest en heb veel verloren.
Zonde om zoveel vet aan te komen, die kilo's die je op weegschaal ziet staan is maar een getal
Comment
-
Originally posted by talalelh15 View PostNee hoor geloof je wel , de enige die je voor de gek houd ben jezelf.
Zonde om zoveel vet aan te komen, die kilo's die je op weegschaal ziet staan is maar een getal
ik zie er zo beter uit en gezonder for sure.
maar ieder zijn mening.
Zaterdag ander filmpje abs workout
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door flotillaiotGary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...9 uur geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzSinds afgelopen woensdag ochtend wat last van m'n schouders (voorkant). Begon rechts, dacht gewoon verkeerd gelegen. Gewoon getraind, ging prima >...
-
Kanaal: Trainingslogjes
10 uur geleden -
-
door arielwilsonAcademic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
-
Kanaal: Algemeen
14 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
3 dagen geleden -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...3 dagen geleden
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...5 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....5 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat: