Joeysthetics

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Ik ben 19 bijna 20 eind deze maand
    If the pain gets too much, Just think. The universe is so large and your pain is almost non-exsistant in comparison. Therefore your pain does not exist

Mijn log http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/58191-ghosts-log.html

Comment

Welkom terug eindbaas.
      The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Like a boss
        "GTL. Gym, tan, laundry. That's what it's all about."

Comment

Waarom ziet iedereen zo te zeuren het kan toch dat hij nog steeds 14 is...
          Anyway nice stuff bro ik ben 16 en begin al beetje in vorm te komen nu nog ff love handles wegtrainen en ben ik ook blij .

Comment

ff ontopic,

ga je in joeystehtics op een 5x5, supersets, compounds, een combinatie van technieken of over wat gaat het nu? het enige wat ik eruit haal is dat je ambitie hebt om iets te laten zien in een filmpje maar kun je der ff dieper op in gaan op wat we juist mogen verwachten van deze trainings methode, en wat voor resultaten dat je hoopt te boeken, dan wordt het meteen voor iedereen duidelijk en kunnen mensen daar een objectieve mening over geven, succes
            "I challenge you to make your life a masterpiece. I challenge you to join the ranks of those people who live what they teach, who walk their talk."

Comment

Je had inderdaad wel wat duidelijkheid mogen geven Karwan, training weer zelfde principe als je Super Duper log ? Want dan kan je nog wel het een en ander verbeteren, als je dat wilt natuurlijk.

Comment

Originally posted by Swekie View Post
                Je had inderdaad wel wat duidelijkheid mogen geven Karwan, training weer zelfde principe als je Super Duper log ? Want dan kan je nog wel het een en ander verbeteren, als je dat wilt natuurlijk.
                jaa denk dat ik binnenkort gewoon een nieuwe log ga beginnen.
                ik wil de 75 kilo aantikken en dan ga ik cyclen

Comment

Originally posted by trayn View Post
                  ff ontopic,

ga je in joeystehtics op een 5x5, supersets, compounds, een combinatie van technieken of over wat gaat het nu? het enige wat ik eruit haal is dat je ambitie hebt om iets te laten zien in een filmpje maar kun je der ff dieper op in gaan op wat we juist mogen verwachten van deze trainings methode, en wat voor resultaten dat je hoopt te boeken, dan wordt het meteen voor iedereen duidelijk en kunnen mensen daar een objectieve mening over geven, succes
                  deze filmpje was een soort intro was niet serieus bedoel.
                  bij mijn volgende filmpje die binnekort aankomt ga ik mijn eerste video gewoon laten zien van mijn stats nu.
                  Vervolgens ga ik mijn progess dan bij houden elke 2weken en soms een video tussen door met een beetje info over het trainen dieeten cutten-bulken wat ik hier heb geleerd

Comment

Volgende filmpje al in de maak brah ?

Comment

Originally posted by Swekie View Post
                      Volgende filmpje al in de maak brah ?
                      nee volgende week beginnen.
                      even snelle stats.
                      Vet 16-18%
                      Gewicht 74-75KG.
                      Lengte 1.75

Start gewicht 65 dan droog getraind naar 52kg dan naar 60kg droog daarna tijdje ziek geweest weer naar 52kg en nu zit ik op 74kg+.
                      eerlijk gezegd ik groei wel heel veel laatste tijd.

Dieet NOP.
                      ik laat het maar even zo zonder dieet.

Comment

Originally posted by Karwan View Post
                        nee volgende week beginnen.
                        even snelle stats.
                        Vet 16-18%
                        Gewicht 74-75KG.
                        Lengte 1.75

Start gewicht 65 dan droog getraind naar 52kg dan naar 60kg droog daarna tijdje ziek geweest weer naar 52kg en nu zit ik op 74kg+.
                        eerlijk gezegd ik groei wel heel veel laatste tijd.

Dieet NOP.
                        ik laat het maar even zo zonder dieet.
                        in een half jaar meer dan 20 kg aankomen..netjes hoor.

Comment

Originally posted by talalelh15 View Post
                          in een half jaar meer dan 20 kg aankomen..netjes hoor.
                          will je prove =)?
                          ik zeg niet dat de 20kg massa is ben wel 10% vet aangekomen.
                          maar alsnog vind ik wat ik heb berijkt in zo een kort tijd epic.
                          maar je moet ook weten ik ben tijdje ziek geweest en heb veel verloren.

Comment

Feed the haters Karwan, tijd voor een nieuwe update dus !

Comment

Originally posted by Karwan View Post
                              will je prove =)?
                              ik zeg niet dat de 20kg massa is ben wel 10% vet aangekomen.
                              maar alsnog vind ik wat ik heb berijkt in zo een kort tijd epic.
                              maar je moet ook weten ik ben tijdje ziek geweest en heb veel verloren.
                              Nee hoor geloof je wel , de enige die je voor de gek houd ben jezelf.

Zonde om zoveel vet aan te komen, die kilo's die je op weegschaal ziet staan is maar een getal

Comment

Originally posted by talalelh15 View Post
                                Nee hoor geloof je wel , de enige die je voor de gek houd ben jezelf.

Zonde om zoveel vet aan te komen, die kilo's die je op weegschaal ziet staan is maar een getal
                                vet valt wel mee.
                                ik zie er zo beter uit en gezonder for sure.
                                maar ieder zijn mening.
                                Zaterdag ander filmpje abs workout

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X