Ervaringen met apparatuur/gewichten via webshops ?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Ervaringen met apparatuur/gewichten via webshops ?

Ik heb al bij fitnessathome en helisports besteld. Nu heb ik pas muscle-power.nl 'ontdekt', waar de prijzen opvallend scherp zijn, in ieder geval voor de schijven die ik wil bestellen. Misschien wel te scherp.
    Heeft iemand ervaring met deze site ?

Als eerste....kan natuurlijk dat het een nette zaak is, dus zal hem niet afkraken!!

Ze zijn idd scherp geprijsd, maar zijn nergens bij aangesloten, bestelling is enkel mailen of bellen?, geen info over verzendkosten, je kunt het proberen maar niet vooruit betalen en spullen ophalen lijkt mij wel iets veiliger.

Comment

opzich staan de contactgegevens er..maar dat zegt natuurlijk ook niets aan de andere kant. Beste is om er eens langs te gaan of te vragen of je de spullen ook kunt ophalen.
      sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70

you know they can't handle us like debbies does dallas

Comment

Heb ze al wel gemaild en het gaat als volgt:
        ..........
        Je stuurt een mail met je bestelling + telefoonnummer
        Daarop zou je een mail terug krijgen met factuur als attachment.
        Na ontvangst van de betaling wordt verzonden (kosten 35 euro ongeacht gewicht, wat in mijn geval het totaalbedrag nog ruim lager maakt dan bij andere opties). Afhalen zou theoretisch ook kunnen, maar aangezien ik geen eigen vervoer heb is dat (met openbaar vervoer) echt te ver. En sowieso 140 kilo sjouwen...
        ........

Ik heb het gewoon niet zo op vooruitbetalen bij een winkel waar ik nog niet eerder besteld heb, maar kennelijk is het de enige optie.
        Wanneer hier niemand daadwerkelijk (positieve) ervaring heeft met deze winkel, denk ik dat ik liever wat euro's extra ophoest en bij m'n vertrouwde adres bestel.

Comment

hebben ze geen paypall, of iets dergelijks?

bij dat systeem krijgen ze pas hun geld als ze het pakket bij de transporteur in verzending gaat

btw wat is de kwaliteit van de gewichten, ik heb gelezen dat de gewichten van powertec wel eens een licht verschil kunnen vertonen als je ze op de weegschaal legt, die van barbarian klopte naar het schijnt wel
          "I challenge you to make your life a masterpiece. I challenge you to join the ranks of those people who live what they teach, who walk their talk."

Comment

Originally posted by ijzerkonijn View Post
            En sowieso 140 kilo sjouwen...
            ........
            Jho kun je al beginnen trainen in de trein.....

Kan overigens geen klachten vinden op ome google, een kleinere bestelling met 35 eurie verzendkosten zit er ook niet in, misschien een kennis met auto charteren ?

Kan niet in jouw knip kijken maar zou voor een paar tientjes geen risico nemen, schijven houden hun waarde toch wel en je gaat ze waarschijnlijk nog wel een aantal jaartjes gebruiken.........fitness seller heeft soms ook leuke aanbiedingen/acties.

Comment

Originally posted by trayn View Post
              hebben ze geen paypall, of iets dergelijks?

bij dat systeem krijgen ze pas hun geld als ze het pakket bij de transporteur in verzending gaat

btw wat is de kwaliteit van de gewichten, ik heb gelezen dat de gewichten van powertec wel eens een licht verschil kunnen vertonen als je ze op de weegschaal legt, die van barbarian klopte naar het schijnt wel
              Nee, als ik het goed begrepen heb gaat de betaling alleen via deze weg, vandaar ook mijn serieuze twijfels.
              Wat de kwaliteit van de schijven betreft, daar kan ik weinig over zeggen. Ze adverteren 'sportschoolkwaliteit', voor zover dat wat zegt. Wat ik nu heb zijn ook maar 'budgetschijven'. Die heb ik nog nooit op de weegschaal gelegd, maar de variatie is in ieder geval niet groot genoeg om bijvoorbeeld bankdrukken iets van een links/rechts verschil te merken. Dan nog zouden ze natuurlijk allemaal systematisch te licht of te zwaar zouden kunnen zijn...
              Last edited by ijzerkonijn; 24-01-2012, 21:18.

Comment

Originally posted by Oldtimer View Post
                Kan niet in jouw knip kijken maar zou voor een paar tientjes geen risico nemen, schijven houden hun waarde toch wel en je gaat ze waarschijnlijk nog wel een aantal jaartjes gebruiken
                Precies, vandaar dat ik er ook niet ga bestellen als ik hier geen of weinig positieve ervaringen over ze lees.

Comment

Op dit adres zit ook dit bedrijf: - Staaltech Aluminium
                  te bereiken op (0313) 41 91 04 website van dit bedrijf is er nauwelijks, automatisch aangemaakt: staaltech-alu.com - de beste bron van informatie over staaltech alu. Deze website is te koop!

Zie via streetview niks met muscle power. Wel een busje van staaltech.. je zou ze kunnen bellen, kom je erachter of iemand hun adres voor malafide praktijken heeft opgegeven of dat ze muscle power erbij doen... het is wel KVK ingeschreven op dit adres trouwens, maar dat zegt niks.

succes ermee!

PS: website van staaltech is te koop zelfs, failissement dus vandaar de lage prijzen? ik zou bellen met dat nummer morgen
                  189 94KG 12%, Goal: 100KG 10% || DL: 3X145 BP: 3X92.5 SQ:3X120
                  Obsessie is niets meer dan een woord wat luilakken gebruiken voor mensen met toewijding.

Comment

Originally posted by ijzerkonijn View Post
                    Precies, vandaar dat ik er ook niet ga bestellen als ik hier geen of weinig positieve ervaringen over ze lees.
                    dit is een post van hermandad, van een paar dagen geleden:
                    Had eerst redelijke homegym, nu lekker abbo op de sportschool. Maar wel shitload aan gewichten liggen waar ik niets meer mee doe. Iemand opzoek naar gewichten, verkoop ze voor een leuk bod.

http://forum.bodynet.nl/algemeen/476...m-eruit-5.html
                    in het home gym topic, kan je mischien iets mee afspreken
                    "I challenge you to make your life a masterpiece. I challenge you to join the ranks of those people who live what they teach, who walk their talk."

Comment

Nummerzoeker.com voor alle manieren om op naam, adres of telefoonnummer te zoeken in de Nederlandse telefoongidsen

Dit geef G Jongbloed en allemaal andere vaste telefoonnummers...

Google
                      Slechte resultaten, beetje ondernemer heeft wat geregistreerd qua social media oid... ik zou er niet mee in zee gaan

Op het busje staat trouwens www.staaltech.info website bestaat ook niet..
                      ook staat er nog [email protected] website bestaat wederom niet

Wat een malafide praktijken, typisch gevalletje bedrijf registreren, paar mensen naaien en weer failliet
                      Last edited by Mauke; 24-01-2012, 21:25.
                      189 94KG 12%, Goal: 100KG 10% || DL: 3X145 BP: 3X92.5 SQ:3X120
                      Obsessie is niets meer dan een woord wat luilakken gebruiken voor mensen met toewijding.

Comment

Originally posted by trayn View Post
                        dit is een post van hermandad, van een paar dagen geleden:
                        Had eerst redelijke homegym, nu lekker abbo op de sportschool. Maar wel shitload aan gewichten liggen waar ik niets meer mee doe. Iemand opzoek naar gewichten, verkoop ze voor een leuk bod.

http://forum.bodynet.nl/algemeen/476...m-eruit-5.html
                        in het home gym topic, kan je mischien iets mee afspreken
                        Hij had me al ge-pmd , maar hij heeft 30mm schijven. Ik heb olympische nodig helaas.

Comment

Originally posted by Mauke View Post
                          Nummerzoeker.com voor alle manieren om op naam, adres of telefoonnummer te zoeken in de Nederlandse telefoongidsen

Dit geef G Jongbloed en allemaal andere vaste telefoonnummers...

Google

Slechte resultaten, beetje ondernemer heeft wat geregistreerd qua social media oid... ik zou er niet mee in zee gaan
                          OK, thx. Ik had al serieuze bedenkingen, vooral vanwege het 'betalingssysteem'.
                          Ik ga maar gewoon een paar tientjes meer uitgeven bij m'n standaardadres dan.
                          Nog bedankt voor de feedback, heren !

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                          X