Als je buikspieren heel zwaar traint met extra gewichten enzo krijg je dan niet als resultaat dat je buik er nogal groot(dik) eruit ziet van zijkant? doordat je buikspieren groter worden of heeft het een limiet en is niet het zelfde zoals benen, armen ,rug en borstspieren die heel groot kunnen worden?
buikspieren te veel trainen resultaat grote buik?
Collapse
X
-
Dat cardio is ook zo'n verhaal met 100 meningen.
Wel of niet na de kt? Wel of niet belangrijk om extra vet te verbranden?
Ik heb het een hele tijd niet meer gedaan omdat men stelde dat het onzin was, ben er nu weer mee begonnen. Kijken of ik verschil merk."Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "
Comment
-
Originally posted by talalelh15 View Postahaha ja dat is het bij jou. XD
@ ts Nee dat is niet zo, met zwaarde gewicht krijg je diepere groeven tussen je blokjes en met hogere reps ''finetune'' je.
oftewel, je blokjes worden groter en daardoor diepere groeven.....door zwaar te trainen word je groot en als je niet zakt in vp dan zet je vet gezellig mee uit...............SQ 1x250 / 3x230, DL 1x265, BP 1x170........There is no failure except in no longer trying
Comment
-
Originally posted by Beaudien View PostDat cardio is ook zo'n verhaal met 100 meningen.
Ik heb het een hele tijd niet meer gedaan omdat men stelde dat het onzin was, ben er nu weer mee begonnen. Kijken of ik verschil merk.
Vind het zelf wel beter om meer te eten en door cardio de hoeveelheid te verminderen.
Cardio moet je zeker doen, zowel in de cut als bulk.
In de cut houd ik er van om lekker hiit te doen om zo veel mogelijk te verbranden.
in de bulk doe ik het 3 x per week 30 minuten als doorbloedingstraining om sneller te herstellen.
Comment
-
Originally posted by Beaudien View PostDat cardio is ook zo'n verhaal met 100 meningen.
Ik heb het een hele tijd niet meer gedaan omdat men stelde dat het onzin was, ben er nu weer mee begonnen. Kijken of ik verschil merk.
Comment
-
Originally posted by okidoki71 View Postoftewel, je blokjes worden groter en daardoor diepere groeven.....door zwaar te trainen word je groot en als je niet zakt in vp dan zet je vet gezellig mee uit......
Je ziet wel een dikke bicep maar geen definitie helaas : (
Comment
-
Originally posted by Dexie View PostAls je na je krachttraining nog even aan cardio doet vermijd je stijve aderen, die deels toch altijd blijven zitten. Ook verbrand je meer vet als je het na de KT doet ipv ervoor.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 65kg 6x
- 65kg 7x
Safety bar back extension:
- 35kg 5x
- 21kg 15x...-
Kanaal: Trainingslogjes
10 uur geleden -
-
Antwoord op Spierbouwers.nldoor NancyfrankSex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
-
Kanaal: Links
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzMaandag niet getraind, had een sollicitatie in de ochtend en daarna werken, keertje wat langer rust kon ook geen kwaad.
Deze week maar keertje 2...-
2 dagen geleden -
-
door enroutechnologies
- Understanding Fleet Management: A fleet management system is an all-encompassing solution designed to help businesses efficiently manage their vehicle
You do not have permission to view this gallery.
This gallery has 1 photos.-
Kanaal: Even voorstellen...
3 dagen geleden -
door awinash62To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
-
Kanaal: Trainingsschema's
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 82.5kg 6x
- 82.5kg 7x
Deficit wide grip SL DL:
- 80kg 3x10...-
1 week geleden -
-
door harryjkevin0Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 62.5kg 12x
1 sec paused safety bar squat:
- 91kg 2x
Wide grip...-
1 week geleden -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
1 week geleden -
-
door ShuconaRodShuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment