Winstrol

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Winstrol

Hallo allemaal, ik zal me even voorstellen ik ben randy en fitniss nu al een jaar of 5. waarvan 3 jaar echt serieus. ik ben zon 1,78 groot en woog in het begin zon 68 kg. door goed op mijn voeding te letten en goed te trainen weeg ik nu zon 78 kg. het enigste nadeel is nu dat ik haast niet meer aankom.

Daarom wil ik nu voor de eerste keer met een kuur dianabol beginnen. Heb ook al wat verhalen over winstrol gehoord. Nu is mijn vraag aan jullie wat jullie beter vinden. Als ik wil gaan kuren wil ik op 30 mg per dag gaan zitten gelijk vanaf de eerste dag tot aan de laatste dag. zou dit genoeg zijn voor mijn eerste kuur? en voor mijn na kuur wil ik nolvadex gaan gebruiken met 20 mg per dag. Ik hoop dat iemand mijn op weg kan helpen!

Ik zou vooral veel selderij eten, dat verhoogt je test meer dan al die rare dingen die je nu opnoemt.

Comment

weet je zeker dat je niet meer groeit omdat je voeding/training niet goed zitten? Heb je al geprobeerd om meer kcal te eten? Zou daar eerst mee beginnen als dat nog niet in orde is.
      Daarnaast is 40 mg een gebruikelijke dosering waar veel mensen goed op gaan.
      Misschien dat je ook je voedingsschema kunt posten.
      sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70

you know they can't handle us like debbies does dallas

Comment

Ik zou toch eerst nog maar eens naar een goed eetschema kijken...
        "GTL. Gym, tan, laundry. That's what it's all about."

Comment

Dan ben ik benieuwd wat voor bouw je hebt, zou je niet eens een pic kunnen posten?
          Current status: Bulkin' and gainin'

"The mind is the limit. As long as the mind can envision the fact that you can do something. You can do it, as long as you really believe 100 percent."

Comment

Waarschijnlijk kun je nog heel veel bereiken met een strikt voedingsschema. Leer dat eens eerst opstellen. Dat kan hier: Wegwijzer voor nieuwe leden - Bodynet.nl - Bodybuilding & Fitness discussieforums

Verder hoort deze post niet thuis in dit forum. Dat had je kunnen weten als je de forumregels had gelezen.
            Status: pakt het weer rustig aan op.

Comment

Niks op ellie haar laatste zin aan te vullen
              In adaptation we trust

Deadlift 285 kilo
              Squat 230 kilo
              Bankdrukken 137.5 kilo
              Powerlift totaal 652.5 kilo

Mijn trainingslog

Comment

Sidebar top desktop

Collapse