Mijn uitdaging!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Mijn uitdaging!

Ik zou graag wat hulp en advies willen krijgen van jullie. In het topic even voorstellen heb ik mijzelf net voorgesteld en heb ik verteld dat mijn einddoel is om 78 kilo te wegen (1.82lang) met een vetpercentage van ongeveer 8-10%.

Nu zit ik op 71 kilo en heb ik een vetpercentage van 15%

Nou ben ik van plan om de komende 2 maanden echt te gaan knallen in de sportschool. Omdat mijn voeding niet optimaal was wil ik dat nu wel gaan doen. Ik wil in combinatie met een voedingsschema en met een krachtschema in de sportschool voor 1 April (geen grap) van 71 kilo naar tussen de 78 en de 80 kilo. Minimaal 7 kilo in 2 maanden tijd meepakken dus.

Als ik dat doe dan kan ik daarna 1 maand het vet eraf halen en droog trainen en dan weer massa tot ik op de gewenste vet-massa verhouding zit

Ik heb overwogen om creatine te gebruiken maar ik denk dat ik dat niet ga doen.

Kunnen jullie mij wat tips geven over bijvoorbeeld het aantal reps dat ik moet doen in de gym ( de begeleider zegt de 1e 3 weken 3x10 dan3 weken 4x8 en dan 2 weken 4x4, maar dat lijkt mij voorral de 1e 3 weken nutteloos omdat ik denk dat je daar geen massa mee pakt met 10 reps ) ook over voeding zou ik wel wat tips kunnen gebruiken. Voorral over me kCal inname per dag en de eiwtten en vetten.
    Last edited by Tintin; 28-01-2012, 14:08. Reason: Vergeten

7 kilo 2 maanden gaat je niet lukken.
    There are no shortcuts to any place worth going.

Comment

Wat is dan haalbaar in jou ogen voor 1 april?

Comment

Waarom eigenlijk tegen 1 april?
        Ik zou gwn gaan clean bulken tot eind april. Dan zien hoe het met je bf staat, indien het te hoog is cutten tot zomer, indien het goed is verder clean bulken dan maar.

Succes en welkom

Comment

Ja ik dacht persoonlijk 2 maandjes. 3 wordt te veel, maar ik heb heel weinig ervaringen met dit soort zaken. Ik dacht als ik nu 2 maanden ga bulken dat ik in eens van 15% vet naar 25 % schiet. Maar in theorie weet ik niet hoe dit zal zijn? Hebben jullie ervaringen met 2 maanden bulken? Hoever schiet het vet dan ongeveer omhoog

Comment

Originally posted by Tintin View Post
            Ja ik dacht persoonlijk 2 maandjes. 3 wordt te veel, maar ik heb heel weinig ervaringen met dit soort zaken. Ik dacht als ik nu 2 maanden ga bulken dat ik in eens van 15% vet naar 25 % schiet. Maar in theorie weet ik niet hoe dit zal zijn? Hebben jullie ervaringen met 2 maanden bulken? Hoever schiet het vet dan ongeveer omhoog
            Ligt denk ik aan wat je eet en hoeveel maar ik was ook van 32% bf naar 20% gegaan in 8 maanden dus jou moet dat ook lukken

Comment

beginners zouden ongeveer 1.5kilo per maand spiermassa kunnen winnen (alleen eerste paar maanden), maar beetje gevorderden 0.8kg per maand, het wordt voor jou heel moeilijk, mijn advies ga Bulken, en kijk wat je bereikt hebt, dan al je vet eraf gooien. dat bijna het snelste manier.

bij mij is het tijdens bulken 1.2kg per maand vet gestegen met 0.8kg spiermassa, dus dat betekent voor mij mijn kcal verlagen ongeveer van 150kcal. wat ik hiermee bedoel is, dat je best kan aankomen zonder dat je vet omhoog gaat, maar dan moet je je voedingsbehoefte weten maar ook exact

succes kerel!
              Last edited by sendenbanane; 28-01-2012, 14:37.

Comment

Top! bedankt voor de antwoorden. De 1e stap heb ik gezet door uit te rekenen via een site wat me behoefte is. Als ik wil aankomen zou ik dus 3300 kCal moeten nemen per dag. Het aantal eiwitten, koolhydraten en vetten ga ik nu uitrekenen!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                X