Mening afgetrainde vrouwen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Nog meer afgetrainde vrouwen:

I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
    - Dave Tate

Comment

Originally posted by talalelh15 View Post
      Helmaal niks mis met juliette bergman. Top fysiek waar de meeste van mogen dromen. Zei heeft al zoveel bereikt, echt knap.

Verder vind ik gespierde meisje/vrouwen wel knap en heb er altijd wel respect voor
      Voor wat ze bereikt heeft en wat ze heeft moeten laten en wat ze ervoor heeft moeten doen heb ik ook alleen maar respect.

Maar wil er niet naast wakker worden...Geef me dan maar eentje met 10% vet, lekkere buikspieren en een paar neptieten erop
      I don't train to be second because failure is not a option.

Comment

Ik heb er geen moeite mee, zolang het maar vrouwelijk blijft. "Harde koppen" en mannelijke stemmen vind ik wel gruwelijk afstotelijk.
        Geniet, en drink met maten!

Comment

Ik ben zelf een vrouw en ik vind een slank lichaam met 18% BF ideaal, helaas ben ik niet zo gebouwd en gaat me dat gewoon niet lukken.
          Dus ik ben gaan trainen en aangezien ik belachelijk snel massa bouw voor een vrouw heb ik afentoe ook wel m'n twijfels. Maar ik ga gewoon door en ik zie het wel. Anders kan ik nog altijd als een bezetene gaan HIIT-en als m'n man het eng begint te vinden
          createmybody.net

Comment

Originally posted by phormicola View Post
            Ik ben zelf een vrouw en ik vind een slank lichaam met 18% BF ideaal, helaas ben ik niet zo gebouwd en gaat me dat gewoon niet lukken.
            Dus ik ben gaan trainen en aangezien ik belachelijk snel massa bouw voor een vrouw heb ik afentoe ook wel m'n twijfels. Maar ik ga gewoon door en ik zie het wel. Anders kan ik nog altijd als een bezetene gaan HIIT-en als m'n man het eng begint te vinden
            alles is mogelijk
            Ik ben zelf ook altijd een forse hollandse meid geweest en ik zet ook snel spiermassa aan. En ik zit nu ook op 18%. En dat 30 jaar later.
            En jouw stofwisseling lag toch nog op zn gat? Wie weet als dat weer normaal functioneert.
            Ik ben niet dom... Alleen blond...

Comment

Originally posted by Danielle80 View Post
              alles is mogelijk
              Ik ben zelf ook altijd een forse hollandse meid geweest en ik zet ook snel spiermassa aan. En ik zit nu ook op 18%. En dat 30 jaar later.
              En jouw stofwisseling lag toch nog op zn gat? Wie weet als dat weer normaal functioneert.
              Niet vervelend bedoel maar jou foto is geen 18%.

Comment

Niet vervelend bedoel maar jou foto is geen 18%.
                Dat is zo gemeten op verschillende manieren.

Comment

Originally posted by Danielle80 View Post
                  Dat is zo gemeten op verschillende manieren.
                  Agjaah spiegel zegt meer he

Comment

als ik aan de hand van deze 'guideline' de foto's zie kan het kloppen dat ze 18% is....

en al dat gedoe over BF% who cares.... als je er zelf maar lekker bij voelt en er goed uitziet..
                    Make it happen, shock everyone!

Comment

Hoe wil jij aan een foto waar je een klein stukje rug en wat arm ziet, zien dat deze vrouw geen 18% bf heeft. Voor een enigszins accurate schatting moet je het hele lichaam kunnen zien in verschillende poses. En dan nog blijft het een schatting.

Om het lichaamsvet% te bepalen is een spiegel iig een zeer slecht medium. Maarja uiteindelijk wil je tevreden zij over hoe je eruit ziet, en niet perse een bepaald vet% halen. Dus spiegel zegt minder (over bf).
                      More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

Achjaa gelukkig heb je me nooit in t echt gezien

Comment

Originally posted by dynobet View Post
                          Hoe wil jij aan een foto waar je een klein stukje rug en wat arm ziet, zien dat deze vrouw geen 18% bf heeft. Voor een enigszins accurate schatting moet je het hele lichaam kunnen zien in verschillende poses. En dan nog blijft het een schatting.

Om het lichaamsvet% te bepalen is een spiegel iig een zeer slecht medium. Maarja uiteindelijk wil je tevreden zij over hoe je eruit ziet, en niet perse een bepaald vet% halen. Dus spiegel zegt minder (over bf).
                          Aangezien vaak de probleemzones bij de buik zitten bij vrouwen en benen dan ook. Dus vandaar dat ik die groffe schattig maakte. Het maakt mij ook verder niet uit of iemand hoger uitkomt of lager. Ging mij er gewoon om dat ik niet denk dat dat 18% is. Als ik dan bijv kijk naar beaudien die op ongeveer 15% zit(volgens meting).

En hierop wilde ik dus aanvullen dat het om de spiegel gaat of je progessie hebt en het dus niet boeit hoeveel vetpercentage je nou eigenlijk echt hebt.

Comment

Laten we t houden op slechte pose, slechte belichting.
                            Mijn buik is geenszins een probleemzone.
                            Maar verder niet boeiend.
                            Wilde alleen zeggen dat het beeld dat je hebt dat een bepaalde fysiek niet haalbaar is verkeerd kan zijn.

Ps. Tussen 15% en 18% zit aardig wat verschil hoor

Comment

Ik vind afgetrainde fysieken als ze de goeie vormen hebben heel mooi, maar vind ook fysieken die rond de 20% zitten mooi, het is meer de vorm die bepaald of iets mooi is kwa fysiek, iemand van 14% maar lelijke vormen heeft vind ik niks terwijl iemand met 20% met de juiste vormen me dan veel meer aanspreekt.
                              "You are what you eat..."
                              That's strange I don't think I've eaten any sexy beasts today...

Comment

Gelukkig doen de vrouwen met 14% het dan ook niet voor jou

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X