Mening afgetrainde vrouwen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Ik vind alle vrouwen leuk! ( scoor ik hier nu punten mee? )

"GTL. Gym, tan, laundry. That's what it's all about."

Comment

Originally posted by Faabjan View Post

ehmmm... nee
      (manwhore)
      Ik ben niet dom... Alleen blond...

Comment

wtf errug lkkr,en van mij mag een vrouw best wat gespierd zijn.

Comment

Originally posted by talalelh15 View Post
          Aangezien vaak de probleemzones bij de buik zitten bij vrouwen en benen dan ook. Dus vandaar dat ik die groffe schattig maakte. Het maakt mij ook verder niet uit of iemand hoger uitkomt of lager. Ging mij er gewoon om dat ik niet denk dat dat 18% is. Als ik dan bijv kijk naar beaudien die op ongeveer 15% zit(volgens meting).

En hierop wilde ik dus aanvullen dat het om de spiegel gaat of je progessie hebt en het dus niet boeit hoeveel vetpercentage je nou eigenlijk echt hebt.
          Ik denk dat jouw timmermansoog lang niet nauwkeurig genoeg is om BF te schatten. Realiseer je dat vet% er ook anders uitziet bij verschillende lichaamslengten e.d. Dat linkje wat ik liet zien ( Leigh Peele Blog Archive Body Fat Pictures and Percentages ) laat op het eind ook zien hoe tricky BF is om te bepalen met het blote oog. Dan lijkt het me ZEER lastig als jij dat kan schatten obv een stukje lichaam op een foto
          Train hard or go hormone

Comment

in dat geval ken ik nog wel een oud klasgenoot, dit was op het eind examen feest/gala

Make it happen, shock everyone!

Comment

Originally posted by Danielle80 View Post
              Gelukkig doen de vrouwen met 14% het dan ook niet voor jou
              "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

tussen 15 - 20 % vind ik gewoon hot
                maar onze instructeur is 30 jaar heeft 30% bf en ze ziet eruit alsof ze 15% is ofzo.
                ze had laatst een sportbeha aan geen een vetrol

Comment

Originally posted by BarBrother View Post
                  tussen 15 - 20 % vind ik gewoon hot
                  maar onze instructeur is 30 jaar heeft 30% bf en ze ziet eruit alsof ze 15% is ofzo.
                  ze had laatst een sportbeha aan geen een vetrol
                  Dan lijkt het me toch heel sterk dat ze 30% heeft...........
                  "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Aangezien vaak de probleemzones bij de buik zitten bij vrouwen en benen dan ook. Dus vandaar dat ik die groffe schattig maakte. Het maakt mij ook verder niet uit of iemand hoger uitkomt of lager. Ging mij er gewoon om dat ik niet denk dat dat 18% is. Als ik dan bijv kijk naar beaudien die op ongeveer 15% zit(volgens meting).

En hierop wilde ik dus aanvullen dat het om de spiegel gaat of je progessie hebt en het dus niet boeit hoeveel vetpercentage je nou eigenlijk echt hebt.
                    Denk dat het zelfs ruim boven de 20% zit, 23%-24% ofzo en dan schat ik nog heel netjes
                    Spiegel is ook belangrijker, meten is leuk voor je progressie
                    "You are what you eat..."
                    That's strange I don't think I've eaten any sexy beasts today...

Comment

Originally posted by Robbie1970 View Post
                      Denk dat het zelfs ruim boven de 20% zit, 23%-24% ofzo en dan schat ik nog heel netjes
                      Agjaah mensen gaan er dan vanuit dat ik het negatief bedoeld jegens danielle. Maar probeerde gewoon duidelijk te maken, dat je je vetpercentage vaak niet accuraat kan meten en dus gewoon lekker de spiegel moet bekijken.

Comment

Originally posted by Beaudien View Post
                        Dan lijkt het me toch heel sterk dat ze 30% heeft...........
                        Briljante ingeving van de intructrice: "ik trek alleen mijn sportbeha aan en geen hond die dan nog een verdieping lager kijkt naar mijn spekbuik".

Comment

Originally posted by Robbie1970 View Post
                          Whahaha ja hoorrr... Heb je toch n brilletje nodig

Comment

Originally posted by Danielle80 View Post
                            Whahaha ja hoorrr... Heb je toch n brilletje nodig
                            Zijn vrouw ms.olympia deelneemste geweest. Denk dat hij dat nog best wel goed kan schatten

Comment

Agjaah mensen gaan er dan vanuit dat ik het negatief bedoeld jegens danielle. Maar probeerde gewoon duidelijk te maken, dat je je vetpercentage vaak niet accuraat kan meten en dus gewoon lekker de spiegel moet bekijken.
                              Is al goed schat

Comment

Zijn vrouw ms.olympia deelneemste geweest. Denk dat hij dat nog best wel goed kan schatten
                                Nou en? Dan nog ken ik mijn lijf het beste.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X