Welke sportschool op zondagmiddag open?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Sammy75 View Post
    Hallo allemaal,
    hallo

Kortom: wie weet een goede sportschool in de regio Drechtsteden/Alblasserwaard met hoge vrije gewichten en vrije oefeningsmogelijkheden die op zondag tot minstens 16.00 uur open is?
    ik herinner mij een bn lid die ook in Dordrecht woont en zeer te spreken was over de sportschool waar hij zelf lid van is. Zijn naam begon met de N volgens mij en was aardig groot en nam verschillende shake's per dag. Misschien kun je hem ff contacteren.

ps. de blender was zijn grootste vriend....
    sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70

you know they can't handle us like debbies does dallas

Comment

maar groot was de beste man niet.

Comment

Originally posted by BarBrother View Post
        Health and racket bij ons in venlo : D?
        Hele week van 8 tot 22.00 open en weekenden van 8 - 13.00
        Ik wilde al vragen of Venlo tegenwoordig dichter bij Dordt ligt, maar Beautje was me al voor.

Tot 13.00 uur vind ik wel vroeg trouwens.
        No pain, no gain!!

Comment

Originally posted by okidoki71 View Post
          S&F Almere door de week van 06.00 tot en met 06.00 uur, het weekend van 06.00 tot en met 06.00 uur, en dat 365 dagen (366 in schrikkeljaar) per jaar.
          24 uur per dag, lees ik dat goed?? Wow... Dat zouden meer sportscholen moeten doen! Helaas is Almere wat te ver... Ben jij wel eens 's nachts geweest? Dat dat nog rendabel is... Zeker wel een dure dan?
          No pain, no gain!!

Comment

Originally posted by IJsBlok View Post
            ga gewoon naar een goeie gym, bij ons 7.00 - 23.00 en weekend 9.00 - 17.00 dus 16uur open door de weeks en weekend 8 zijn dus vol tijd werkdagen met ochtend en avond dienst en weekend 1 ideaal.
            Ouderkerk a/d Amstel is wat ver. Wel goede tijden zeg!
            No pain, no gain!!

Comment

Originally posted by kiere View Post
              Niet verkeerd! Maar ik heb een goede tip van Martin Noppert gekregen: Basic-Fit in... Dordrecht! Die zit er nog niet lang dus we wisten er nog niets van! Doordeweeks tot 22.30 open, in het weekend tot 16.00. We gaan er aankomende week eens een kijkje nemen, ik ben benieuwd!

Maarre... Verdere tips blijven welkom!
              No pain, no gain!!

Comment

Originally posted by kojak View Post
                hallo

ik herinner mij een bn lid die ook in Dordrecht woont en zeer te spreken was over de sportschool waar hij zelf lid van is. Zijn naam begon met de N volgens mij en was aardig groot en nam verschillende shake's per dag. Misschien kun je hem ff contacteren.

ps. de blender was zijn grootste vriend....
                Hij heeft me een poos geleden al "ontvriend". Ik ga geen shakebeker tegen m'n hoofd als afweergeschut riskeren!
                No pain, no gain!!

Comment

Originally posted by Sammy75 View Post
                  24 uur per dag, lees ik dat goed?? Wow... Dat zouden meer sportscholen moeten doen! Helaas is Almere wat te ver... Ben jij wel eens 's nachts geweest? Dat dat nog rendabel is... Zeker wel een dure dan?
                  19,95 per maand alleen op tijden van 23.00 tot en met 17.00 uur, dat is incl. sauna, stoombad en groepslessen.

39,95 per maand voor 24 uur per dag en dat is incl. sauna, stoombad, groepslessen, kinderopvang en zonnebank, onbeperkt. Voor 10 euro minder is het zonder de zonnebank en kinderopvang.

Voor alle abbo's geldt, gratis koffie/thee en fruit
                  .........SQ 1x250 / 3x230, DL 1x265, BP 1x170........
                  There is no failure except in no longer trying

Comment

Originally posted by okidoki71 View Post
                    19,95 per maand alleen op tijden van 23.00 tot en met 17.00 uur, dat is incl. sauna, stoombad en groepslessen.

39,95 per maand voor 24 uur per dag en dat is incl. sauna, stoombad, groepslessen, kinderopvang en zonnebank, onbeperkt. Voor 10 euro minder is het zonder de zonnebank en kinderopvang.

Voor alle abbo's geldt, gratis koffie/thee en fruit
                    Aha. En als je alleen de apparaten wil gebruiken, dus geen sauna, stoombad, groepslessen, zonnebank en kinderopvang? Daarom is zo'n concept als Basic-Fit zo goedkoop, € 15,95 per maand. Echt heerlijk al die voorzieningen, maar wij maken daar toch geen gebruik van. Als jij dat wel doet, is die prijs overigens niet slecht hoor!
                    No pain, no gain!!

Comment

Had ik in de buurt maar een Basic Fit!!!!
                      "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Dichtstbijzijnde zal voor jou Rotterdam-zuid zijn, lijkt me idd geen optie, jammer, scheelt een hoop geld!

Comment

Originally posted by emilio75 View Post
                          Dichtstbijzijnde zal voor jou Rotterdam-zuid zijn, lijkt me idd geen optie, jammer, scheelt een hoop geld!

ja precies, is inderdaad geen optie.
                          Nou ja, kom ik maar weer eens keertje jullie kant op!
                          "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Originally posted by Beaudien View Post
                            ja precies, is inderdaad geen optie.
                            Nou ja, kom ik maar weer eens keertje jullie kant op!
                            Gezellig!!

Comment

Originally posted by BarBrother View Post
                              Iedereen zou 200 euro moeten bijleggen ofzo en dan starten we een eigen gym : D
                              met 200 euro pp hiero ga je het lange na niet redden :P maar dr maar zo'n 8000 pp van :P en dan hopen dat er meer dan 100 mensen bereid zijn :P
                              Huidig: 92.5kg, 186cm 14% (schatting adv de spiegel)
                              Doel eind 2015: 100kg
                              http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/57190-niecks-log-naar-95-kg.html

Comment

Originally posted by Beaudien View Post
                                Had ik in de buurt maar een Basic Fit!!!!
                                Bij mij ligt er eentje 10m van mn huidige gym af, wat is ermee is basic fit speciaal :P?

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X