Welke sportschool op zondagmiddag open?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by BarBrother View Post
    Bij mij ligt er eentje 10m van mn huidige gym af, wat is ermee is basic fit speciaal :P?

Ja, goedkoop en meestal goed uitgerust. Geen gezeik met sauna's, zwembaden, instructeurs die hun geld niet waard zijn.
    Daar ga je heen om te trainen en niets meer dan dat.
    Waar ik nu zit, is het teringduur met allerlei toeters en bellen waar ik geen gebruik van maak, maar wel voor moet betalen. Maar het is de enige in de omgeving die op zondag open is en ik kan maar 3 dagen in de week trainen, inclusief de zondag, dus die dag wil ik niet missen in de openingstijden van mijn gym.
    "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Originally posted by Sammy75 View Post
      Hallo allemaal,

Wij zijn in november vorig jaar overgestapt van Sport City Dordrecht naar Progress (voormalig DJ's Workout), ook in Dordt. Dit hebben we gedaan omdat we daar vrij kunnen squatten en deadliften en de vrije gewichten een stuk hoger gaan. Ideaal dus! Maar: gisteren kregen we het nieuws dat de openingstijden per 1 maart a.s. veranderen. De voor ons zo belangrijke zondagmiddag komt te vervallen! Dit is voor ons helaas reden om nu alweer op zoek te gaan naar een andere sportschool. Googlen heeft nog niets opgeleverd.

Kortom: wie weet een goede sportschool in de regio Drechtsteden/Alblasserwaard met hoge vrije gewichten en vrije oefeningsmogelijkheden die op zondag tot minstens 16.00 uur open is?

Laat m'n mailbox maar volstromen!
      Is helaas niet in de buurt.
      Maar train bij Gold,s Jim 24 uur 7 dgn pw open !!!
      Inclusief Cafe haha
      Maar drink bijna nooit alcohol hoor !
      Maar grappig en organizeren veel !!!
      En Gold,s Jim komen toch de grote vandaan !!!
      Komen zelfs uit bels en Duitsland om 1 dag te trainen !

Comment

Originally posted by Beaudien View Post
        Ja, goedkoop en meestal goed uitgerust. Geen gezeik met sauna's, zwembaden, instructeurs die hun geld niet waard zijn.
        Daar ga je heen om te trainen en niets meer dan dat.
        Waar ik nu zit, is het teringduur met allerlei toeters en bellen waar ik geen gebruik van maak, maar wel voor moet betalen. Maar het is de enige in de omgeving die op zondag open is en ik kan maar 3 dagen in de week trainen, inclusief de zondag, dus die dag wil ik niet missen in de openingstijden van mijn gym.
        Ja wij hebben ook alleen een sauna en die gebruik ik elke keer dat ik train, bijna elke dag dus.
        ik betaal 12.50 pm via zon actie op school

Comment

Originally posted by nathalie74 View Post
          Is helaas niet in de buurt.
          Maar train bij Gold,s Jim 24 uur 7 dgn pw open !!!
          Inclusief Cafe haha
          Maar drink bijna nooit alcohol hoor !
          Maar grappig en organizeren veel !!!
          En Gold,s Jim komen toch de grote vandaan !!!
          Komen zelfs uit bels en Duitsland om 1 dag te trainen !
          Da's niet in de buurt nee! Tja, ik zit net als Beaudien niet te wachten op toeters en bellen. Wij willen ook gewoon trainen en verder niks. Zelfs van een café of bar maken we geen gebruik. En dat scheelt dan toch weer flink in de kosten.
          No pain, no gain!!

Comment

Originally posted by BarBrother View Post
            ik betaal 12.50 pm via zon actie op school
            Ik zit helaas allang niet meer op school en betaal dus veel meer.
            "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Hahaha sorry : (

Comment

School??!! Pfff, jeetje, dat is wel errug lang geleden ja... Gelukkig...
                No pain, no gain!!

Comment

Op jouw leeftijd al niet meer? dropout!
                  Ik ben niet dom... Alleen blond...

Comment

Originally posted by Danielle80 View Post
                    Op jouw leeftijd al niet meer? dropout!
                    Je had beloofd dat je dat niet zou vertellen, bitch!!

Comment

Nou mensen, we zijn gisterenavond naar Basic Fit geweest. Vol verwachting klopte onze hartjes! De eerste indruk was OK, een enorme zaal met 3 onderdelen: (veel) cardio, krachtapparaten (plateloaded, geweldig!) en een krachthoek met losse gewichten (helaas maar tot 32 kg). We hadden onze rug- en bicepstraining. Altijd even wennen natuurlijk, de gewichtoverbrenging is toch per apparaat verschillend. De plateloaded lat pull down, onze eerste oefening, beviel erg goed. Daarna ging het bergafwaarts. De stangen (deadlift, BOR) waren erg dun en glad, geen normale olympische stangen dus, wat ten koste ging van de grip. Bij de dumbells was het juist het tegenovergestelde: de grepen waren erg dik en lagen niet fijn in de hand. Ik kon niet eens normaal shrugs doen omdat ik dumbells niet kon vasthouden! Normaal doe ik dat met 24 kg, maar ik kon zelfs 18 niet houden door de grip, en ik draag nota bene fitnesshandschoentjes…

Maar wat ons eigenlijk het meest is tegengevallen, is het publiek. Het is duidelijk een budgetsportschool, want het barste er van de 15-16-jarigen (sommige met petjes) die over de banken zwermden en lachten om dingen op mobieltjes enz. Ze deden nog net geen tikkertje en moesten ook af en toe terecht worden gewezen door de Basic Fit-medewerker. Ze waren wel heel beleefd tegen ons hoor (god wat voel ik me oud als er steeds “u” wordt gezegd…), maar een “thuis-gevoel” kregen we er niet bepaald. We passen daar gewoon niet meer tussen. Ik weet het: je traint voor jezelf blabla, maar ik ben erg gevoelig voor sfeer voor de motivatie en het plezier. Kortom: we gingen daar weg met een ervaring rijker, maar een illusie armer…

The search continues…
                      Last edited by Sammy75; 23-02-2012, 10:10.
                      No pain, no gain!!

Comment

Grip kan je verhelpen met magnesium, ik ken het die dunnere stangen is 3x niks idd enigste wat leuk is dat ze snel buigen en in de spiegel ziet dat er wel stoer uit.
                        Verder jammer dat het niet beviel, succes met de zoektocht
                        Calisthenics / Street workout

Comment

Heb al even gereageerd elders.
                          Heb daar de juiste oplossing voor je geplaatst!! :P

Comment

Heb al even gereageerd elders.
                            Heb daar de juiste oplossing voor je geplaatst!! :P
                            Ik heb het gezien. Ik zal daar ook reageren!
                            No pain, no gain!!

Comment

Nou, het ei is gelegd, en toch bij... David Lloyd! We hadden er van tevoren niet echt HET gevoel bij, maar dat veranderde eigenlijk snel. We werden dinsdagavond goed ontvangen, de sortering apparaten is goed (van alles ook nog eens twee stuks), de dumbells gaan maar tot 32 kg maar daar zijn wel alternatieven voor te verzinnen (shrugs in de Smith-machine bijvoorbeeld), vrij squatten en deadliften is geen probleem. Er zijn ook wel voldoende spiegels. Ze hebben er ook een TRX Suspension Trainer, dat schijnt nogal super te zijn! Zo te zien enorm veelzijdig, eens Youtuben maar. De drukte was representatief zeiden ze, en dat was echt heel goed te doen, we hoefden nergens te wachten!

David Lloyd doet ons een beetje denken aan onze eerste sportschool, SportCity, maar dan MET de zaken die daar ontbraken. Halverwege de proeftraining zeiden we al tegen elkaar “dit moet ‘em maar worden” dus we hebben maar gelijk een jaarabonnement genomen. J Gisterenavond hebben we voor het laatst bij Progress getraind. Echt jammer hoor, zo’n kleinere locale sportschool heeft wel wat. En nu gaan we weer met z’n tweeën € 80,00 betalen (net als bij SportCity) i.p.v. € 50,00 bij Progress. Maar goed, we hebben een goed alternatief gevonden en gaan daar vanaf nu lekker aan de bak!

Iedereen bedankt voor het meedenken!!
                              No pain, no gain!!

Comment

See you!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X