beste collega s ik zit met een probleem en wil jullie om raad vragen
ik heb vorige week bloed laten trekken en nu blijkt dat ik 3maal zo veel CK" creatine kinase " in mijn bloed heb dan normaal dit is een enzym dat zorgt voor spierafbraak de dokter zegt dat te wijten is aan te veel supplementen gebruik en te hard trainen en adviseert mij te stoppen met al mijn supplementen en rustiger aan te trainen nu is mijn vraag kan het ook dat ik juist te weinig supps neem gecombineerd met voeding
mijn schema ziet er als volgt uit
maandag = borst 12/10/8/6
dinsdag =rug 12/10/8/6
woensdag = benen 12/10/8/6
donderdag = biceps en triceps 12/10/8/6
vrijdag = schouders 12/10/8/6
train ook max 1 uur tot 1.30 uur per dag
qua voeding neem ik ongeveer 200gram eiwit per dag ik weeg 88kg en ben 1m82
suppplementen dan 100 gram whey per dag pre -workout post workout en bcaas op het juiste moment
hopelijk kunnen jullie mij helpen
ik heb vorige week bloed laten trekken en nu blijkt dat ik 3maal zo veel CK" creatine kinase " in mijn bloed heb dan normaal dit is een enzym dat zorgt voor spierafbraak de dokter zegt dat te wijten is aan te veel supplementen gebruik en te hard trainen en adviseert mij te stoppen met al mijn supplementen en rustiger aan te trainen nu is mijn vraag kan het ook dat ik juist te weinig supps neem gecombineerd met voeding
mijn schema ziet er als volgt uit
maandag = borst 12/10/8/6
dinsdag =rug 12/10/8/6
woensdag = benen 12/10/8/6
donderdag = biceps en triceps 12/10/8/6
vrijdag = schouders 12/10/8/6
train ook max 1 uur tot 1.30 uur per dag
qua voeding neem ik ongeveer 200gram eiwit per dag ik weeg 88kg en ben 1m82
suppplementen dan 100 gram whey per dag pre -workout post workout en bcaas op het juiste moment
hopelijk kunnen jullie mij helpen
Comment