Creatine op jonge leeftijd

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by kabaffel View Post
    begrijpend lezen jonge, fal zegt dat je pas na 2 jaar echt kunt weten op wat voor voeding je hard groeit en wat niet en het zelfde geldt voor supps
    Ohhhh okaay

Comment

Ik dacht als het toch geen negatief effect heeft waarom niet zo jong mogelijk

Comment

Originally posted by BarBrother View Post
        Hey bn'ers ik zag een filmpje over creatine en wil het wel proberen..
        maar is het schadelijk op mijn leeftijd of zitten er andere risico's aan vast?
        post je voeding en training schema eens man want volgens mij zit jij echt te kloten
        sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70

you know they can't handle us like debbies does dallas

Comment

Het beste kun je creatine gaan gebruiken wanneer je er positieve effecten mee kunt bereiken. Voor een een beginner, of iemand die nog niet goed met zijn voeding bezig is zullen de effecten nihil zijn.

Waarschijnlijk valt voor jou de meeste winst te behalen in goede voeding. Wanneer je merkt dat je weinig progressie boekt en/of een plateau bereikt kan creatine je helpen. Tot die tijd, zonde van het geld.

Comment

eerst zorgen dat je de basis zoals voeding en je sport schema op orde hebt. daarna kun je andere variabelen gaan toevoegen zoals supplementen e.d. Er is totaal geen haast, want resultaat zal op zich laten wachten. Geduld is wat je nodig hebt in deze sport

Comment

Hahahahahah,
              never cheat yourself again doet ie de pullups alsnog als achterlijjk xd
              dat zijn chin upps

pull up dan pak je de stang breed vast en leg je meer nadruk op je lats
              There are no shortcuts to any place worth going.

Comment

Originally posted by kabaffel View Post
                dat zijn chin upps

pull up dan pak je de stang breed vast en leg je meer nadruk op je lats
                Ohh pull ups is dus wijd en chin ups zo'n smalle greep

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                X