Vakantie eten.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by brainiac View Post
    We hebben daar in arabische landen prima voeding.
    We??

Het is volgens mij nog altijd zij, tenzij je in een van die Arabische landen geboren en getogen bent en voor een vakantie hier in Nederland vertoeft....
    .........SQ 1x250 / 3x230, DL 1x265, BP 1x170........
    There is no failure except in no longer trying

Comment

In Dubai zul je zeker gezonde schone voeding aantreffen. Groenten,fruit, vlees, vis en kip hebben ze bijna overal ter wereld. Gebruik je gezonde verstand om een goede uitgebalanceerde maaltijd samen te stellen.
      Maar bovenal: je hebt vakantie. Neem het er van, en ga weer fanatiek terug naar je dieet als je weer thuis bent.
      Geniet, en drink met maten!

Comment

Originally posted by de sterkste ophaler View Post
        In Dubai zul je zeker gezonde schone voeding aantreffen. Groenten,fruit, vlees, vis en kip hebben ze bijna overal ter wereld. Gebruik je gezonde verstand om een goede uitgebalanceerde maaltijd samen te stellen.
        Maar bovenal: je hebt vakantie. Neem het er van, en ga weer fanatiek terug naar je dieet als je weer thuis bent.
        je hebt wel een punt dat je naar je zin moet hebben op vakantie, maar tijdens mijn vakantie in turkije, betekent dat ik ga fitnessen en wat vakantie houden, ik heb mijzelf nu al ingeschreven daar, heeft mijn oom geregeld.

alleen wat ik nog moet doen is voedingsschema opstellen. welk producten daar goedkoop zijn en natuurlijk van hoge kwaliteit. enigste nadeel van turkije is vlees zijn superduur daar, duurder dan Nederland . en je kan het ook niet inpakken en meenemen daar naartoe he

Comment

Originally posted by cihad42 View Post
          je hebt wel een punt dat je naar je zin moet hebben op vakantie, maar tijdens mijn vakantie in turkije, betekent dat ik ga fitnessen en wat vakantie houden, ik heb mijzelf nu al ingeschreven daar, heeft mijn oom geregeld.

alleen wat ik nog moet doen is voedingsschema opstellen. welk producten daar goedkoop zijn en natuurlijk van hoge kwaliteit. enigste nadeel van turkije is vlees zijn superduur daar, duurder dan Nederland . en je kan het ook niet inpakken en meenemen daar naartoe he
          doe normaal man! je gaat toch niet serieus een voedingschema en trainingschema volgen op vakantie!!!!

ON TOPIC
          ik neem altijd zakjes proteine mix van B&F en 2 pakken havermout mee,
          de rest laat ik over me heen komen en probeer gewoon zo gezond en goed mogelijk te eten. trainen doe ik in ieder geval niet of hooguit 2x fullbody

die 1 of 2 weken rust doen mij altijd heel goed qua progressie, vaak kom ik na die 2 week even sterk terug en voel me fitter, de weken erna maak ik veel meer progressie.
          “If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”

Comment

Originally posted by maar7en8 View Post
            doe normaal man! je gaat toch niet serieus een voedingschema en trainingschema volgen op vakantie!!!!

ON TOPIC
            ik neem altijd zakjes proteine mix van B&F en 2 pakken havermout mee,
            de rest laat ik over me heen komen en probeer gewoon zo gezond en goed mogelijk te eten. trainen doe ik in ieder geval niet of hooguit 2x fullbody

die 1 of 2 weken rust doen mij altijd heel goed qua progressie, vaak kom ik na die 2 week even sterk terug en voel me fitter, de weken erna maak ik veel meer progressie.
            natuurlijk wel mijn vakantie duurt 6 weken tot 7 weken ongeveer .. sirieus ik ga echt wel trainen tijdens vakantie.

Comment

Originally posted by okidoki71 View Post
              We??

Het is volgens mij nog altijd zij, tenzij je in een van die Arabische landen geboren en getogen bent en voor een vakantie hier in Nederland vertoeft....
              I don't eat steroids for breakfast, but thanx for asking

Comment

Originally posted by maar7en8 View Post
                Inderdaad, die rust doet mij ook altijd goed. Als ik thuis ben, is mijn lichaam lekker hersteld en gaat het zelfs lekkerder.
                "GTL. Gym, tan, laundry. That's what it's all about."

Comment

Allereerst een fijne vakantie.
                  En verder, wat al gezegd is, het eten is daar heus heel goed te doen en je kunt er vanzelf wat bij elkaar sprokkelen waar je iets mee kunt.
                  Voor de mensen die in hun vakantie nergens op letten "omdat het vakantie is": ieder zijn keus.
                  Persoonlijk vind ik het altijd een beetje zonde om het hele jaar ergens voor te werken om het dan volkomen los te laten "want het is tenslotte vakantie".
                  Dus ja, ook op vakantie let ik gewoon op mijn voeding en train met moeite dan een weekje niet.
                  "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

@ Beaudien

Vakantie wil zeggen dat je niet TE strict hoeft te zijn. Een weekje wat minder heftig dieeten wil niet meteen zeggen dat je als een gek naar de Doner zaak of een MacDonalds moet rennen.
                    Wat trainen betreft, hij gaat 7 weken naar Turkije, dus dat is toch iets te lang om helemaal niet te trainen. Twee tot drie weekjes geen training is niet zo'n ramp.

Comment

Als ik op vakantie gaat ga ik niet trainen maar zal wel beetje blijven letten op mijn voeding, net wat beaudien zegt, het is een beetje zonde om alles te vergooien waar je een heel jaar voor werkt
                      If the pain gets too much, Just think. The universe is so large and your pain is almost non-exsistant in comparison. Therefore your pain does not exist

Mijn log http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/58191-ghosts-log.html

Comment

Originally posted by de sterkste ophaler View Post
                        Wat trainen betreft, hij gaat 7 weken naar Turkije, dus dat is toch iets te lang om helemaal niet te trainen.

Nee, dat is die andere. Juul gaat een week naar Dubai.
                        En natuurlijk kun je dan wel wat minder strikt zijn, hoor.
                        Maar ik snap zelf nooit zo dat idee van "vakantie holadiee, alle remmen los en vreten en zuipen maar" wat wel veel mensen doen.
                        Moeten ze zelf weten, maar persoonlijk vind ik dat zonde.
                        "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Originally posted by Beaudien View Post
                          Nee, dat is die andere. Juul gaat een week naar Dubai.
                          En natuurlijk kun je dan wel wat minder strikt zijn, hoor.
                          Maar ik snap zelf nooit zo dat idee van "vakantie holadiee, alle remmen los en vreten en zuipen maar" wat wel veel mensen doen.
                          Moeten ze zelf weten, maar persoonlijk vind ik dat zonde.
                          Dat is het ook. Maar dat is wat mij betreft ook niet het idee van vakantie. Vakantie is je lichaam en geest rust gunnen en jezelf helemaal opladen. Troep eten en jezelf half in coma zuipen is daar niet bij nodig.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                          X