Bankdruk stangen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Na een jaartje trainen kwam ik pas na een half jaar erachter dat ik de stang ook mee mocht tellen bij het gewicht dat ik de lucht in drukte.
    Voelde me ineens een zware bruut met deze gratis kilo's

Maar nog niks vergeleken met de big boys hier.. ;(

Comment

Originally posted by de sterkste ophaler View Post
      De eerste is zeker een olympische stang van zo'n 20 kg (grof geschat) en de EZ stang zal om en nabij de 7,5 kg wegen.
      Een beetje sportschool heeft gewoon een olympische stang van exact 20kg liggen.
      Meestal hebben ze bij sportscholen redelijk dure barbells liggen ivm commercieel gebruik. Een stang van tussen de €700,- tot wel €1500 euro wijken echt niet af anders is het gewoon troep! Op de barbells in deze prijsklasse zit vaak wel levenslange garantie.
      Shut Up And Squat!!! Status: Cutten

Comment

Originally posted by de sterkste ophaler View Post
        De eerste is zeker een olympische stang van zo'n 20 kg (grof geschat) en de EZ stang zal om en nabij de 7,5 kg wegen.
        meeste ez stangen wegen toch al snel 10kg, zal vanmiddag op werk even kijken dacht dat die van ons 11.5kg wogen maar wij hebben verschillende ez stangen.

olympic stangen zijn altijd 2.2meter en wegen altijd 20kg bij 99% van de sportscholen hebben ze die gewoon, anders zou hij ook niet in het bankdruk plekje passen.
        Calisthenics / Street workout

Comment

En die baggerhealthcity heeft ze weer niet, waar ik zit. Nu buigt de stang al door bij mijn redelijk miezerige deadlift, hoe moet dat over 2 jaar als die hopelijk rond de 200 is?
          Lid van de 200 club

Comment

Mijn sportschool hiervoor was healthcity. Eerst hadden ze niet eens barbells, big shame.
            All time PRs: 195/135/232,5
            Meet PRs: 185/132,5/232,5

Comment

Originally posted by joachimrens View Post
              En die baggerhealthcity heeft ze weer niet, waar ik zit. Nu buigt de stang al door bij mijn redelijk miezerige deadlift, hoe moet dat over 2 jaar als die hopelijk rond de 200 is?
              hij zal niet breken en het ziet er alleen maar brute uit, heb ook wel eens 200 gepakt met zo'n stang.
              Calisthenics / Street workout

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
              X