Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Een officiele olympische stang is 22,5 kg zwaar. Vraag maar ff na bij de eigenaar van de gym of het een olympische stang is.
die kende ik nog niet, 22,5:O?? de IWF leert ons:
The men’s bar weighs 20 kg and the women’s bar weighs 15 kg and must meet special specifications. Markings on the bars:
Weightlifting bars must have coloured identification markings to facilitate their recognition. The men’s bar must mhave blue markings and the women’s bar yellow markings. These colours correspond to those of the 20 kg and 15 kg discs.
dit gaat dus over officiele olympische halters, van 20 en 15 KG. gangbaar in de gym is om met een 20 KG stang te werken, en meestal is er maar 1 of zelfs geen vrouwenstang. de vrouwenstang is korter en ik dacht ook iets dunner, een paar milimeter oid.
"is it not largely by the ecxercise of will-power that most things are achieved?" - Eugen Sandow
Ik dacht dat een olympische stang 20Kg was..... Maar hoe kom jij bij 22,5KG DSO?
Hebben we bij onze gym gewogen.
Officieel staat 20 kg aangeschreven ja, maar na nauwkeurig meten van 4 olympische stangen in onze gym en die van een kameraad van me die bij Ooms in Tilburg traint kwamen ze allemaal op 22,5 kg uit.
voor een powerlifter die zijn pr's wil breken maakt het veel uit..
die heeft zijn schema met veel nummertjes en alles moet nauwkeurig zijn. als hij 297.5kg kan liften in zijn gedachten maar stang is 22.5kg ipv 20 in zijn gedachten dan heeft hij dus gewoon 300 gelift en is persoon zelf erg blij. met een nette pr.
@ontopic onze stangen wegen ook best apart. de een weegt 19 en de andere 21 hebben nagemeten heel apart.
Voor een beginner zoals jij, is een schema wel goed ja.
het feit dat je dit zegt maakt dat jij de grootste beginner van allemaal bent, een schema is essentieel in een goed trainings programma, op gevoel slaat nergens op als je dan een keer ergens niet zo een zin in hebt sla je maar wat over, ja dan kom je er wel.
maar goed dit zijn mijn laatste woorden die ik aan jou ontwetendheid ga spenderen want er is duidelijk een hoop niet doorgekomen bij jou
on topic,
maak anders een fototje van je stang, misschien dat de mensen hier kunnen zien of t een olympische is of niet.
en zit je bij een gym die meerdere vestigingen heeft, zo ja welke gym is t want als er iemand bij diezelfde gym in een andere stad traint zal de stang t zelfde zijn dus dan is dat ook makkelijker.
The IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
Sex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
Parasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
Comment