Dit is nu m`n nieuwe schema geworden, laat aub even weten wat jullie ervan vinden, en houd in gedachten dat ik nog een noobie ben.
Allemaal 3 sets van 12, met 1 minuut rust ertussen!
MA/DO:
Opwarmen: 15 minuten fietsen
Benchpress
Dumbell press
Incline flyes (beetje rechtop om een ander deel van m`n borst te pakken, dus stoel iets versteld)
Abdominal machine
Dumbell press wide seated
Front raise standing
Triceps pull down rope
Triceps pull forward rope
DI/VRIJ:
Opwarmen: 10minuten loopband
Lat pull down front
Dumbell rowing
Cable fly back
Hyper extensions (waarbij in de 2de set 5kg vasthoud en de derde set 10kg en dan van 12/10/8 ga)
Side crunch
Dumbell curl, standing, one arm
Hammer curl, standing, one arm
Squat
Leg extension
Iemand tips voor de dagen etc, en het schema? Ik wil later toe gaan werken naar meer reps bij de eerste set en dan steeds lagere reps en hoger gewicht naarmate de sets vorderen, maar ik kreeg de tip om het eerst basic te houden. En er komen nog enkele buik oefeningen bij.
Allemaal 3 sets van 12, met 1 minuut rust ertussen!
MA/DO:
Opwarmen: 15 minuten fietsen
Benchpress
Dumbell press
Incline flyes (beetje rechtop om een ander deel van m`n borst te pakken, dus stoel iets versteld)
Abdominal machine
Dumbell press wide seated
Front raise standing
Triceps pull down rope
Triceps pull forward rope
DI/VRIJ:
Opwarmen: 10minuten loopband
Lat pull down front
Dumbell rowing
Cable fly back
Hyper extensions (waarbij in de 2de set 5kg vasthoud en de derde set 10kg en dan van 12/10/8 ga)
Side crunch
Dumbell curl, standing, one arm
Hammer curl, standing, one arm
Squat
Leg extension
Iemand tips voor de dagen etc, en het schema? Ik wil later toe gaan werken naar meer reps bij de eerste set en dan steeds lagere reps en hoger gewicht naarmate de sets vorderen, maar ik kreeg de tip om het eerst basic te houden. En er komen nog enkele buik oefeningen bij.
Comment