Originally posted by amazing
View Post
Belangrijke oude leden
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
"Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-
-
Originally posted by GeneralIx View PostIk zie geen kritiek, vooralsnog niet althans, waar we wat mee kunnen. Ik reageer redelijk fel omdat ik hier lang genoeg in het MT zit om te weten welke topics de onwijze tendens hebben om te escaleren en welke niet. Gek genoeg zij dat trouwens altijd topics van nieuwe leden.
lijkt er toch sterk op dat je toch wel wat opvat als kritiek, en nee het was ook niet als kritiek bedoeld, ja je bent mod, en die willen altijd gelijk. in elk topic zie ik dat, dus ik zal me wel stil houden, en ja dit topic had niet 3 pagina's gehad als jij gewoon stil was geweest dan hadden er nu 3 pagina's vol met leuke reactie's gestaan.
Mvg
Comment
-
Hahahaha, wat ben je ook zielig en onderdrukt hier. Van wie ben je een kloontje?"Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-
Comment
-
Originally posted by amazing View Post
ja je bent mod, en die willen altijd gelijk. i
als jij gewoon stil was geweest dan hadden er nu 3 pagina's vol met leuke reactie's gestaan.
Mvg
Onzin, soms hebben ze gewoon gelijk.
Enne.......die leuke reacties was nog maar de vraag geweest, toch? Er kan ook een hoop zooi uit voortkomen van oud zeer of weet ik veel wat.
Ik vind het juist wel goed dat Gen dat gelijk de kop indrukt, dat vind ik optreden."Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "
Comment
-
-
Originally posted by Beaudien View PostOnzin, soms hebben ze gewoon gelijk.
Enne.......die leuke reacties was nog maar de vraag geweest, toch? Er kan ook een hoop zooi uit voortkomen van oud zeer of weet ik veel wat.
Ik vind het juist wel goed dat Gen dat gelijk de kop indrukt, dat vind ik optreden.
Comment
-
Originally posted by amazing View Postkan je de kritiek niet meer aan jammer jammer jammer, maar ga maar geen ruzie zoeken je bent mod weetje nog gooi dit nou maar dicht.
komt er ook geen ruzie meer.
Reden waarom sommige weggaan is duidelijk:
Geen tijd meer, teveel gezeik, teveel tijdverlies, genoeg geleerd, andere dingen te doen, te oud geworden voor dit soort zaken, ...
Je kan nooit met zekerheid alles over dezelfde kam halen.Yes love, I'm able to turn stones into flowers!!!
Verlichting is houden van jezelf!!!
Comment
-
Originally posted by spaake View PostKritiek is meestal onnodig...
Reden waarom sommige weggaan is duidelijk:
Geen tijd meer, teveel gezeik, teveel tijdverlies, genoeg geleerd, andere dingen te doen, te oud geworden voor dit soort zaken, ...
Je kan nooit met zekerheid alles over dezelfde kam halen.
en ja +1
Comment
-
Originally posted by amazing View Postsoms wel maar ze willen altijd gelijk als ze het nu hebben of niet. want ja zijn zijn de baas. uit elk topic kan een hoop zooi komen, en ja ik sta in de minderheid dus zal ik wel fout zijn geweest dus ik zeg ook gooi er maar een slotje op maarja die mod moet weer t laaste woord hebben.
Zit je ook zo bezig tegen de regering, ministers die het land leiden.
In elke samenleving is er leiding nodig hier is dat het MT. Zij gaan zelf zeer democratisch om met hun gezag. Wees blij dat ze geen stalin bestuur opleggen.I'm not special, but not the same as you.
Because I do things you will never do.
SQ 1x170 - BP 1x107.5 - DL 1x200 (bw: 84.5 kg)
Comment
-
Originally posted by amazing View PostHey,
Ik vind dat we veel oude leden zijn kwijt geraakt, voordat ik geregistreed was op bodynet keek ik al vaak op de site en zag ik vaak berichtjes van nibor76nl staan en marnop, toen zag ik dat ze allebeide niet meer actief waren ik vond dit erg jammer toen ik zag dat nibor76nl weer terug was heb ik weer moed gekregen:D haha en marnop een mailtje gestuurd als hij ook weer eens een kijkje wou nemen en met resultaat hij is weer even terug, Ik vind dat we veel te veel oude leden met een schat aan informatie kwijt raken dat wou ik even mededelen
Greetzzz!
hey, marnop
Ik lees altijd heel veel berichten van jou op bodynet en ben sinds een paar maand zelf geregistreerd.
ik vind het jammer dat je niet meer actief bent op het forum zou je niet nog eens een kijkje nemen op het forum veel mensen missen jou en je adviezen toch wel
groetjes Ronnie ( amazing)
Originally posted by GeneralIx View PostMis je Luppie ook toevallig? /afzeikmodus
Marnop is hier een tijdje weggeweest, ik gok ivm mind4body alwaar hij mod was. Dat heeft zeer weinig te maken met wat voor geimpliceerde perikelen dan ook alhier. Nibor zullen we niet missen. Knulletje bijvoorbeeld weer wel. Hoewel ik het niet vaak met hem eens was, was hij een van de weinigen met het geduld om dingen uitgebreid en bemoedigend uit te leggen.
Punt is, een verloop in de leden is heel normaal. Ben het hier zelf ook een tijd ongelofelijk zat geweest. Verveling kan optreden, ook bij de mensen die ons board zo goed maken. Daar kun je niet heel veel aan doen.
Daarom ook dat ik dit topic erg zinloos vind. Zeker van iemand die hier koud 4 mnd zit, dus echt geen flauw idee heeft over wie de oude leden zijn om wie enige treur wellicht gerechtvaardigd is.
Ik voorzie overigens rotzooi in dit topic, dus alvast de waarschuwing klagen over pietje die zooooo onterecht geband werd e.d. levert je een weekban op. Dat zielige gedoe de hele tijd is wel klaar.
Groet,
wat zou ik hier over zeggen...hmmmmmm
Comment
-
Originally posted by amazing View Postklopt was ook niet als kritiek bedoeld.
en ja +1
iig is het leuk leden te hebben die weten waarover ze sprekenYes love, I'm able to turn stones into flowers!!!
Comment
-
Originally posted by GeneralIx View PostIk voorzie overigens rotzooi in dit topic, dus alvast de waarschuwing klagen over pietje die zooooo onterecht geband werd e.d. levert je een weekban op. Dat zielige gedoe de hele tijd is wel klaar.
Groet,
Maar amigo....who the fuck is Pietje nou weer?
gheheh.
Okee jongens,
voordat het uit de hand gaat lopen, Gen heeft daarmee wel een punt. Ik heb lovers en haters, fans en anti-marnops.
Ik bedank iedereen die me miste en me een warm hart toedraagt en de haters....ach, die missen me ook wel een beetje.
Gaan alsjeblieft geen ruzie maken of bekvechten om mij of omdat iemand het erg leuk vindt dat ik weer ff terug ben.
Dat ruzie maken, bekvechten en kibbelen is juist 1 van de dingen waar ik geen trek in heb en velen met mij.
Hou het gemoedelijk en liefst amicaal onder elkaar.
We hebben allemaal dezelfde belangen en dat is de sport en we komen hier samen om ontspannen over de sport te kunnen ouwehoeren of ervaringen en kennis uit te wisselen.
Hou het daar bij en klaar. Laten we 1 heel erg grote vriendengroep zijn op elk forum.
Is veel beter en leuker.1e Masters Superbody YBF 2011!
Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©
Comment
-
Originally posted by nbtp View PostWat een stom klein kind ben jij eigenlijk.
Zit je ook zo bezig tegen de regering, ministers die het land leiden.
In elke samenleving is er leiding nodig hier is dat het MT. Zij gaan zelf zeer democratisch om met hun gezag. Wees blij dat ze geen stalin bestuur opleggen.
Comment
-
Originally posted by amazing View Poststom klein kind zit hier niet te schelden. ja nou klopt gaat ook niet met alle mod zo maar in mijn ogen wel met deze en ja dat draait uit op een ban voor mij en dat zou ik zonde vinden dus ik hou me stil.
Ok die gasten hebben wat gezag en soms wat gedwongen autoriteit maar als dat je niet bevalt doe dan zoals nauw en laat de haat vallen. Trek het je niet aan en vestig je aandacht op iets nieuws. In de topic die ik startte "acceptatie v/h alles" draaide het ook op niets uit. Ben daar paar keer gaan kijken laatst nog en heb ze maar laten kletsen. Ik zwijg wel. Niet alles gaat soms zoals het zou mogen gaan. In die topic had ik het al over broederschap. Die waarde is soms ver te zoeken als je op elkaars vel zit te drukken met een inktnaald. Zoiets blijft bij en is alleen maar weg te werken door een beetje rustgevende en vergevingsgezinde inkt.Yes love, I'm able to turn stones into flowers!!!
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door flotillaiotGary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...8 uur geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzSinds afgelopen woensdag ochtend wat last van m'n schouders (voorkant). Begon rechts, dacht gewoon verkeerd gelegen. Gewoon getraind, ging prima >...
-
Kanaal: Trainingslogjes
10 uur geleden -
-
door arielwilsonAcademic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
-
Kanaal: Algemeen
14 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
3 dagen geleden -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...3 dagen geleden
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...5 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....5 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat: