Belangrijke oude leden

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Haha vind het wel grappig wie door jullie als oude leden worden beschreven, alle in dit topic genoemde leden zijn imo nieuwe leden...

Als ik oude leden moet noemen die een nuttige bijdrage leverden:

Curioso, Testo, Shanasse, Harold, Snipke, Been, Axor B, Mr Symmetry, Corina, pinada en zal er door de tijd heen nog wel een paar van de oude garde vegeten zijn..
    Last edited by Iguana; 21-03-2012, 23:58.
    In adaptation we trust

Deadlift 285 kilo
    Squat 230 kilo
    Bankdrukken 137.5 kilo
    Powerlift totaal 652.5 kilo

Mijn trainingslog

Comment

Hehehe, het echte oude doos werk.
      "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Moet ik eerlijk zijn? ik mis kontridder lol die kerel had altijd grappige reacties waarna hij iedereen aan het ragen maakte

Comment

Originally posted by BarBrother View Post
          Moet ik eerlijk zijn? ik mis kontridder lol die kerel had altijd grappige reacties waarna hij iedereen aan het ragen maakte
          Dat is nauwelijks een lid te noemen, laat staan een oud lid.

De namen die Bruce noemt, dát zijn oud leden. Ik ken ze geen van allen, alleen van naam. En als ik hun posts lees, is het inderdaad verdomd jammer dat ze hier niet meer komen.
          Dus laat types als kontridder nu alsjeblieft dit topic niet verder vervuilen.
          "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
            Hehehe, het echte oude doos werk.
            Ik lees nog heel regelmatig mee, maar neem niet meer de tijd en de moeite om te posten, maar deze kan ik even niet aan me voorbij laten gaan:

Noem je mij nou een oude doos?

Thanks Ash, Kev en Iggi.
            Last edited by Pinada; 22-03-2012, 07:34.
            "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Originally posted by Pinada View Post
              Ik lees nog heel regelmatig mee, maar neem niet meer de tijd en de moeite om te posten, maar deze kan ik even niet aan me voorbij laten gaan:

Noem je mij nou een oude doos?

Thanks Ash, Kev en Iggi.
              Je kan niet Ewig jong blijven hè
              Ik zie je idd met enige regelmaat tussen de online memberlijst staan.
              Je mag best wat vaker iets posten
              More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

Marnop 4 mod! Van hem krijg je geen ban maar een knuffel!

Maar terug naar de orde van de dag: imho is het wel jammer dat fal weg is. Hij bashte altijd de onzinnigen, wat mij weer een hoop vermaak opleverde.

Verder zie ik de trollen revius en gameface nooit meer. Niet dat ik me gehecht aan ze voelde, maar het valt me wel op. Verder zie ik dat de idioten de tendens hebben om terug te komen, maar de gouden ouden helaas wat minder.
                Één bodybuilder kan meer eieren eten dan tien kippen kunnen leggen.

Comment

Revius heeft niks aan bodynet verder, die is serieus bezig met zijn eigen sport en prestaties die behoorlijk zijn tegenwoordig. Alleen wordt het tijd om wat vet te verbranden........hij zal vast wel meelezen af en toe,....hhahah ouwe facebook vriend.

Revius is een gevorderde hardcore powerlifter dus heeft niks aan bodynet als infomatiebron, zelfde geldt voor alle gevorderde bodybuilders.
                  Probleem is met bodynet dat het niet meegroeit in de sport en niveau van de atleten, maar blijft hangen in beginnersfitness en science-gewauwel en geneuzel wat geen fuck met de sport te maken heeft en ook alle aandacht van het trainen en de atleten wegneemt.

Want waar zie je sporters dingen aannemen die uitgesproken zijn door Dorian Yates, Ronnie Coleman, Jay Cutler of dichterbij huis Berry de Mey. En waar zie je hier mensen die dingen aannemen van topbegeleiders in het bodybuilden?

Die zijn op 1 hand te tellen.
                  Wetenschap is leuk en geeft soms een beetje extra info, maar als het lagere niveau fitness en science gewauwel belangrijker is dan het bouwen van een groot en goed gespierd lichaam, waarom zouden dan oudere en meer ervaren sporters en leden aanblijven?

De grootste en beste atleten hier in NL en de rest van de wereld halen sowieso al geen info van een forum. Sommigen geven wat info en geven aan hoe je zo goed en groot kan worden, maar op de meeste fora worden de beste atleten als idioten neergezet en uitgelachen door gastjes die zelf nooit een wedstrijd zullen winnen of hebben gewonnen.

Dus wat voor reden zou de echte oudere garde hebben om aan te blijven?
                  1e Masters Superbody YBF 2011!
                  Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Originally posted by marnop View Post
                    Revius heeft niks aan bodynet verder, die is serieus bezig met zijn eigen sport en prestaties die behoorlijk zijn tegenwoordig. Alleen wordt het tijd om wat vet te verbranden........hij zal vast wel meelezen af en toe,....hhahah ouwe facebook vriend.

Revius is een gevorderde hardcore powerlifter dus heeft niks aan bodynet als infomatiebron, zelfde geldt voor alle gevorderde bodybuilders.
                    Probleem is met bodynet dat het niet meegroeit in de sport en niveau van de atleten, maar blijft hangen in beginnersfitness en science-gewauwel en geneuzel wat geen fuck met de sport te maken heeft en ook alle aandacht van het trainen en de atleten wegneemt.

Want waar zie je sporters dingen aannemen die uitgesproken zijn door Dorian Yates, Ronnie Coleman, Jay Cutler of dichterbij huis Berry de Mey. En waar zie je hier mensen die dingen aannemen van topbegeleiders in het bodybuilden?

Die zijn op 1 hand te tellen.
                    Wetenschap is leuk en geeft soms een beetje extra info, maar als het lagere niveau fitness en science gewauwel belangrijker is dan het bouwen van een groot en goed gespierd lichaam, waarom zouden dan oudere en meer ervaren sporters en leden aanblijven?

De grootste en beste atleten hier in NL en de rest van de wereld halen sowieso al geen info van een forum. Sommigen geven wat info en geven aan hoe je zo goed en groot kan worden, maar op de meeste fora worden de beste atleten als idioten neergezet en uitgelachen door gastjes die zelf nooit een wedstrijd zullen winnen of hebben gewonnen.

Dus wat voor reden zou de echte oudere garde hebben om aan te blijven?
                    Wat doet een atleet als jij, die behoort tot de absolute Elite dan op een forum als Bodynet. Of wat doe je uberhaupt op een forum (kun je niet beter trainen, ipv op een forum rondhangen)? want zoals je zelf al zegt komen geen van de elite BB of begeleiders op forums (lach lach ik zag berry de mey laatst nog op muscleboard posten).

waarom zou je willen dat jij wordt uitgelachen door gastjes die zelf nooit een wedstrijd zullen winnen of hebben gewonnen? Lijkt mij dan dat je je tijd aardig aan het verspillen bent op bodynet, als dit is hoe jij denkt over bodynet.
                    Last edited by dynobet; 22-03-2012, 10:21.
                    More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

Originally posted by dynobet View Post
                      Wat doet een atleet als jij, die behoort tot de absolute Elite dan op een forum als Bodynet. Of wat doe je uberhaupt op een forum (kun je niet beter trainen, ipv op een forum rondhangen)? want zoals je zelf al zegt komen geen van de elite BB of begeleiders op forums (lach lach ik zag berry de mey laatst nog op muscleboard posten).

waarom zou je willen dat jij wordt uitgelachen door gastjes die zelf nooit een wedstrijd zullen winnen of hebben gewonnen? Lijkt mij dan dat je je tijd aardig aan het verspillen bent op bodynet, als dit is hoe jij denkt over bodynet.
                      Nou, nou, wat hebben we weer lange tenen......

Comment

Originally posted by dynobet View Post

Jij begrijpt hem verkeerd.

Hij probeert duidelijk te maken dat wetenschap er niet toe doet als je aas neemt.

Comment

Bodynet is niet meer bodynet van toen ik me registreerde (2007), en dat is logisch met zo'n verloop van leden. Ook ik word ouder, en de meeste nieuwelingen zijn bijna de helft zo jong als ik zelf ben. Daar heb je dan sowieso minder binding mee. Kan me voorstellen dat dat ook zo heeft kunnen meespelen voor andere (oud) bodynetleden.
                          Geniet, en drink met maten!

Comment

Wat nou lange tenen? Ik kom hier samen met Bruce een half volwassen leven, en zie hier in 1 post bodynet totaal afgebrand worden.

Martin, je weet dat ik persoonlijk niks op je tegen heb maar dit steekt mij echt bodynet betitelten als waardeloze informatiebron slaat nergens op..

Bodynet is juist toegankelijk voor iedereen, beter dan de boards waar zogenaamd de door jou benoemde elite is maar niks meer en minder is dan een narcistisch kliekje waar je niet tussenkomt dit zie ik op veel boards terug..

Heb je weleens in de huidige powerliftlogjes gelezen? Wat een dramatisch nivo idd meerdere mensen die wedstrijden draaien de beginners..:S

Ik ben nu getergd, nog meer mensen die in Marnops anus willen kruipen? Richt een hyve met zn allen op maar als ik hier merk dat het board door nog meer members belachelijk wordt gemaakt zal ik zorgen dat jullie hier niet weer hoeven te kijken..
                            In adaptation we trust

Deadlift 285 kilo
                            Squat 230 kilo
                            Bankdrukken 137.5 kilo

Mijn trainingslog

Comment

@ Iggy

Elitevorming op een forum zuigt idd enorm. Maar de hoeveelheid lulkoek die hier gespamt wordt is anders ook niet te versmaden. Dat is dan weer de keerzijde van die "toegankelijkheid".
                              Geniet, en drink met maten!

Comment

Zoek je topics uit, lees tussen de regels door en er is voldoende info..

Kijk ik ken members die dagelijks alleen maar in het klagentopic komen en dan tegelijk roepen dat er niks op het forum staat ehhh mensen kunnen zelf ook iets proberen bij te dragen..?
                                In adaptation we trust

Deadlift 285 kilo
                                Squat 230 kilo
                                Bankdrukken 137.5 kilo

Mijn trainingslog

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...