Belangrijke oude leden

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Toph View Post
    Wat praat jij een onzin. Kennelijk heb jij echt nul ervaring met het doen van onderzoek of het lezen van onderzoeken. Er zijn allerlei manieren om teveel heterogeniteit tussen onderzoeksgroepen te minimaliseren.
    Ja hoor onzin. Als ik het niet opgemerkt had had jij je onzinnige zever niet kunnen uiten. Wat nauw er zijn genoeg manieren om de heterogeniteit te minimaliseren. Waaaw nu zeg je veel, waaw ik ben onder de indruk, waaaaw jij geeft een intelligente opmerking die eigenlijk bedoelt is om mij in de kont te (pogen) neuken. Pech heb je net op je buikje gelegd en die houte dildo die ze gebruiken voor condooms te leren aandoen in je kont geplugged.

Eikel!

Ben meestal vriendelijk maar je bent gewoon een rugridder gast. Moet je altijd alfaatje spelen. Laat de rest nu maar wat inbashen, ga er nimmer op reageren.
    Last edited by spaake; 22-03-2012, 13:36.
    Yes love, I'm able to turn stones into flowers!!!

Verlichting is houden van jezelf!!!

Comment

Originally posted by Toph View Post
      Wat praat jij een onzin. Kennelijk heb jij echt nul ervaring met het doen van onderzoek of het lezen van onderzoeken. Er zijn allerlei manieren om teveel heterogeniteit tussen onderzoeksgroepen te minimaliseren.
      Inderdaad. Het is vooral belangrijk om onderzoeken in het geheel te bekijken en kritisch te kijken naar de uitvoer, de onderzoeksvraag en de conclusies van de onderzoekers.
      Vaak zie je hier onderzoeken gepost worden als zijnde "wetenschappelijk bewijs" terwijl het vaak een pilot is van de onderzoekers om te kijken of een techniek werkt of het opzetten van een goede hypthese. Daarom moeten onderzoeken in de juiste context geplaatst worden, dan kunnen ze zeer waardevol zijn.

Comment

Can't we just all get along peepz

Comment

Originally posted by Iguana View Post
          General maakt het intressant, ik wacht ff met slotje..
          waarom moet er nou altijd een slotje op topic's waar een discussie is??

laat mensen gewoon lekker zeggen wat ze vinden binnen de perken van fatsoen.

gaat iemand te ver dan kun je die waarschuwen en in het ergste geval een ban geven..

maar niet gelijk overal een slotje op zeg..

Comment

Originally posted by spaake View Post
            Ja hoor onzin. Als ik het niet opgemerkt had had jij je onzinnige zever niet kunnen uiten. Wat nauw er zijn genoeg manieren om de heterogeniteit te minimaliseren. Waaaw nu zeg je veel, waaw ik ben onder de indruk, waaaaw jij geeft een intelligente opmerking die eigenlijk bedoelt is om mij in de kont te (pogen) neuken. Pech heb je net op je buikje gelegd en die houte dildo die ze gebruiken voor condooms te leren aandoen in je kont geplugged.

Eikel!

Ben meestal vriendelijk maar je bent gewoon een rugridder gast. Moet je altijd alfaatje spelen. Laat de rest nu maar wat inbashen, ga er nimmer op reageren.
            Zo, heeft dit alfa mannetje het vrouwtje beledigd? Het valt me gewoon op dat jij vrij veel onzin loopt te spuien en net doet of het waarheid is. Maar vertel ons eens over de ins en outs van wetenschappelijk onderzoek. Je weet er volgens mij veel vanaf, gezien jouw opmerking.
            Train hard or go hormone

Comment

Ha nibor, ook weer onder je steen weg? Slotje ja, ik hou niet zo van voordurende discussies die uitlopen op stront. dat snap jij niet voor jou is klagen en steunen het enige wat telt..
              In adaptation we trust

Deadlift 285 kilo
              Squat 230 kilo
              Bankdrukken 137.5 kilo
              Powerlift totaal 652.5 kilo

Mijn trainingslog

Comment

Het gaat der weer eens lekker aan toe:P

Comment

Originally posted by lucky_luc View Post
                  Het gaat der weer eens lekker aan toe:P
                  Kom op man, waar is je filmpje die je altijd in dit soort onzin topics post
                  Train hard or go hormone

Comment

jammer dat discussie zoals dit altijd eindigen in ruzie.
                    lucky short-armed-spine-bending bastard

~~~You wanna be strong, let a cute girl spot you~~~

Comment

• Originally posted by Iguana View Post
                      Ha nibor, ook weer onder je steen weg? Slotje ja, ik hou niet zo van voordurende discussies die uitlopen op stront. dat snap jij niet voor jou is klagen en steunen het enige wat telt..
                      hoe weet jij wat telt voor mij??

hoe vaak zie je mij in het klaagtopic?

het val mij op dat als iets een moderator niet aanstaat er direct een slotje op het topic komt en dat vind ik gewoon bullshit.
                      hou een topic in de gaten dat er niemand anderen kwets en geef desnoods een waarschuwing ,maar niet een slotje omdat het jouw toevallig nou net ff niet aanstaat..

Comment

• Originally posted by Toph View Post
                        Zo, heeft dit alfa mannetje het vrouwtje beledigd? Het valt me gewoon op dat jij vrij veel onzin loopt te spuien en net doet of het waarheid is. Maar vertel ons eens over de ins en outs van wetenschappelijk onderzoek. Je weet er volgens mij veel vanaf, gezien jouw opmerking.
                        Loop niet zo te zaaien man. Ik zal jouw sebiet eens heel vrouwelijk laten voelen. En niet op de manier hoe dat in je verbeelding nu voorkomt maar op heel andere manieren. =D

Ik leg hier niks uit gast. Jij doet dat ook niet. Spuit maar wat in het rond. Ik hou mijn zaad in eigen grond. =D Jij mag alsnog dat houtje hebben.

ps: Ja dit is de onzin. Nee het is niet altijd onzin. Enkel als ik aanleiding krijg, ik volg de leiding enkel als ze onzin geven zodat ik zelf beter kan leiden en meer klanten heb.
                        Yes love, I'm able to turn stones into flowers!!!

Verlichting is houden van jezelf!!!

Comment

• tja....

Comment

• Originally posted by spaake View Post
                            Loop niet zo te zaaien man. Ik zal jouw sebiet eens heel vrouwelijk laten voelen. En niet op de manier hoe dat in je verbeelding nu voorkomt maar op heel andere manieren. =D

Ik leg hier niks uit gast. Jij doet dat ook niet. Spuit maar wat in het rond. Ik hou mijn zaad in eigen grond. =D Jij mag alsnog dat houtje hebben.

ps: Ja dit is de onzin. Nee het is niet altijd onzin. Enkel als ik aanleiding krijg, ik volg de leiding enkel als ze onzin geven zodat ik zelf beter kan leiden en meer klanten heb.
                            Je weet dat er hulp geboden wordt aan mensen als jij hè?
                            Train hard or go hormone

Comment

• Originally posted by nibor76nl View Post
                              hoe weet jij wat telt voor mij??

hoe vaak zie je mij in het klaagtopic?

het val mij op dat als iets een moderator niet aanstaat er direct een slotje op het topic komt en dat vind ik gewoon bullshit.
                              hou een topic in de gaten dat er niemand anderen kwets en geef desnoods een waarschuwing ,maar niet een slotje omdat het jouw toevallig nou net ff niet aanstaat..
                              Hehe jij doet niks anders dan janken. Ga jij me nou vertellen wat k doen moet btw? Jouw gejank ergert me al heel lang, al bleef ik netjes in pbs, wat doe k aan die ergernis?
                              In adaptation we trust

Deadlift 285 kilo
                              Squat 230 kilo
                              Bankdrukken 137.5 kilo
                              Powerlift totaal 652.5 kilo

Mijn trainingslog

Comment

• @ spaake
                                Randomisatie en random eliminatie en evt nog cross over lijken me echt prima om de onderzoeksgroepen weinig te laten differentieren tussen elkaar, cq genoeg grond te geven om een behoorlijke vergelijking te maken. Als je een gefundeerd argument kan geven waarom dat niet zo is (hoe er bias of confounding in een onderzoek sluipt, hoor ik dat graag.
                                Verder is je toon echt zeer overtrokken en ongelofelijk kansloos, zeker jegens iemand wiens studiegebied oa onderzoek beslaat.

@ nibor
                                Tot je in het mt zit, hebben we bitter weinig met je wensen te maken.
                                "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X