*breaking news* zyzz alive ?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Zal wel een gay ding zijn......ik snap 'm niet.

Comment

Originally posted by Oldtimer View Post
      Zal wel een gay ding zijn......ik snap 'm niet.
      is idd een gay ding Oldtimer, allemaal als kleine meisjes verliefd op Zyzz.
      was een tijdje rustig overal over die mafkees, begint die gay hype nu weer opnieuw?
      1e Masters Superbody YBF 2011!
      Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Originally posted by marnop View Post
        was een tijdje rustig overal over die mafkees, begint die gay hype nu weer opnieuw?
        Was ook wel een schatje hoor........................

Comment

Filmpje van chestbrah:

Zyzz the legacy - YouTube

Geef de hoop maar op !

Comment

Mannen mannen neem jullie gaydiscussie naar darkroom. We hebben het hier over een legende.
            Als jullie daarbij gelijk aan aarssex denken vind ik erg oversext. Dus trek lekker je string aan. Oil up en ga naar je podium vol mannelijke "fans" en doe je stoere mannending.

Altijd weer te vinden in een zyzz topic met dat gehaat.

Leg eens uit waarom het wel cool is als je een spierenblob als cutler wil worden, maar dat je gay zou zijn als je een normaler postuur ambieerd?
            Ben ik ook gay als ik mn oorbel links draag ipv rechts?

Gaan de meiden hier verder met elvis/tupac/zyzz
            Ssssmoking

Comment

Komop Marv, jij weet ook wel beter.

Er is een heel erg groot verschil tussen een fysiek (erg) netjes of mooi vinden en het adoreren(u mirin') van een bepaald iemand. Wie het ook is.

De fysiek van Zyzz was netjes, niet verschrikkelijk byzonder, maar netjes, misschien zeer netjes, that's it. Betekent nog niet dat Zyzz zo erg gehyped moet worden en geadoreerd of wel?

Er zijn zoveel jochies en gasten die als loopse teefjes topics openen en reageren als kwijlende pubermeisjes doen op een optreden van Take That ....dat is gewoon gay. Zyzz deed het er dan wel om, maar dan nog......
              1e Masters Superbody YBF 2011!
              Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Persoonlijk vind ik dit ook gewoon mooier.
                Rob Riches, Greg Plitt, Zyzz, aesthetics for life!

Comment

Originally posted by JGP91 View Post
                  Persoonlijk vind ik dit ook gewoon mooier.
                  Rob Riches, Greg Plitt, Zyzz, aesthetics for life!
                  Nou, tegenwoordig ziet Zyzx er wel iets anders uit vermoed ik.
                  I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
                  - Dave Tate

Comment

Over fysiek praten is een heel ander koekie, het word pas eng als je iemand gaat idealiseren of verafgoden, kijk maar eens naar het bb rolstoel topic, die gasten verdienen respect, zo'n snotneus die zijn leven vult met feestjes heeft absoluut niets.

Comment

Originally posted by inferno_0666 View Post
                      Nou, tegenwoordig ziet Zyzx er wel iets anders uit vermoed ik.

Comment

Zyzz the legacy - YouTube
                        nogaltijd boven het gemiddelde hier xd

Comment

Originally posted by Hermandad View Post
                          Clen en DNP is geen AS. Heeft niet de werken als AS, en zal het ook nooit hebben. Bij de koeien werkt Clenbuterol wel op die manier, voor ons gaat die vlieger niet op.
                          Heb hier ergens een kleinschalige studie geplaatst die wel liet zien dat clen spieropbouwende activiteiten ontplooit. Wel is clen noch dnp een steroïde, dat ben ik met je eens.
                          "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Machtig filmpje man.
                            The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Originally posted by marnop View Post
                              Kom op Noppert, beetje jammer dit Jij staat vrijwillig in je string, ingeolied met een fake tan op het podium. Ook dat zal door veel mensen als "gay" worden ervaren. Verder moet je begrijpen dat jongeren veel meer bezig zijn met het navolgen van een rolmodel dan de wat ouderen. Wat het voor velen ook interessant maakt is dat je zijn progressie hebt kunnen volgen, want hij postte al foto's toen hij nog minder groot was, terwijl hij op onderstaande foto toch een hele flinke rug heeft. Ik denk dat menige bodynetter hier graag zulke symmetrie en droogheid wilt hebben.

Originally posted by adon1s View Post

PS: ik begrijp nooit dat mensen de moeite nemen om te reageren als ze echt zo'n hekel hebben aan iemand als Zyzz.
                              Train hard or go hormone

Comment

Eerst vond ik hem ook gay.. tot ik zag hoeveel biches ie scoorde.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X