Zal wel een gay ding zijn......ik snap 'm niet.
*breaking news* zyzz alive ?
Collapse
X
-
Originally posted by Oldtimer View PostZal wel een gay ding zijn......ik snap 'm niet.
was een tijdje rustig overal over die mafkees, begint die gay hype nu weer opnieuw?1e Masters Superbody YBF 2011!
Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©
Comment
-
-
-
Mannen mannen neem jullie gaydiscussie naar darkroom. We hebben het hier over een legende.
Als jullie daarbij gelijk aan aarssex denken vind ik erg oversext. Dus trek lekker je string aan. Oil up en ga naar je podium vol mannelijke "fans" en doe je stoere mannending.
Altijd weer te vinden in een zyzz topic met dat gehaat.
Leg eens uit waarom het wel cool is als je een spierenblob als cutler wil worden, maar dat je gay zou zijn als je een normaler postuur ambieerd?
Ben ik ook gay als ik mn oorbel links draag ipv rechts?
Gaan de meiden hier verder met elvis/tupac/zyzzSsssmoking
Comment
-
Komop Marv, jij weet ook wel beter.
Er is een heel erg groot verschil tussen een fysiek (erg) netjes of mooi vinden en het adoreren(u mirin') van een bepaald iemand. Wie het ook is.
De fysiek van Zyzz was netjes, niet verschrikkelijk byzonder, maar netjes, misschien zeer netjes, that's it. Betekent nog niet dat Zyzz zo erg gehyped moet worden en geadoreerd of wel?
Er zijn zoveel jochies en gasten die als loopse teefjes topics openen en reageren als kwijlende pubermeisjes doen op een optreden van Take That ....dat is gewoon gay. Zyzz deed het er dan wel om, maar dan nog......1e Masters Superbody YBF 2011!
Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©
Comment
-
Originally posted by JGP91 View PostPersoonlijk vind ik dit ook gewoon mooier.
Rob Riches, Greg Plitt, Zyzz, aesthetics for life!I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
- Dave Tate
Comment
-
Over fysiek praten is een heel ander koekie, het word pas eng als je iemand gaat idealiseren of verafgoden, kijk maar eens naar het bb rolstoel topic, die gasten verdienen respect, zo'n snotneus die zijn leven vult met feestjes heeft absoluut niets.
Comment
-
Originally posted by Hermandad View PostClen en DNP is geen AS. Heeft niet de werken als AS, en zal het ook nooit hebben. Bij de koeien werkt Clenbuterol wel op die manier, voor ons gaat die vlieger niet op."Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-
Comment
-
Originally posted by marnop View Postis idd een gay ding Oldtimer, allemaal als kleine meisjes verliefd op Zyzz.
was een tijdje rustig overal over die mafkees, begint die gay hype nu weer opnieuw?
Originally posted by adon1s View Post
Train hard or go hormone
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door flotillaiotGary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...9 uur geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzSinds afgelopen woensdag ochtend wat last van m'n schouders (voorkant). Begon rechts, dacht gewoon verkeerd gelegen. Gewoon getraind, ging prima >...
-
Kanaal: Trainingslogjes
11 uur geleden -
-
door arielwilsonAcademic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
-
Kanaal: Algemeen
15 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
3 dagen geleden -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...3 dagen geleden
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...5 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....5 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat: