Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Hardrock groepen van de jaren '80 droegen dit soort broeken van spandex:
Je moet het wel durven, natuurlijk.
I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it. - Dave Tate
Ik zou squatten juist laag in reps houden zodat de focus op kracht ligt en niet op massa. Daarbij zal je er niet omheen kunnen dat je benen zo groot zijn, dus inderddad rekening mee houden bij het kopen van broeken
Hoe ga je dan groot worden Wilco? Squatten is prima voor massa dus gewoon reps maken. Massa bouwen gaat niet om kracht of het aantal kilo's, maar intensief aanspreken en overload geven van de spiervezels in contractie waardoor je groeit en sterker wordt.
wat een gehaat weer, als het gewicht wat je squat ermee te maken heeft met of je dan uit je broek kan scheuren. bij mij is er ook laatst een broek gescheurt die al redelijk strak zat, toen ik een stukje moest fietsen in ik hard doortrapte scheurde ik eruit.
Ben van mening dat dit NIET ALLEEN met gewicht te maken heeft. Hoog in gewicht is voor powerlifters. Bbers gebruiken een gewicht op hun spiervezels aan te spreken. Om met sporten en voeding groei proberen te krijgen.
het zou best kunnen dat hij groeit op 110 kilo als hij er nog genoeg bij voelt.
Ah dat eeuwige smoesje weer, de bbers die ik ken trainen echt niet met 110 kg hoor
Ts: Hoort erbij, ik kom geen normale spijkerbroek meer in en ben derhalve aangewezen op tokkiebroeken..
In adaptation we trust
Deadlift 285 kilo
Squat 230 kilo
Bankdrukken 137.5 kilo
Powerlift totaal 652.5 kilo
Verlaag je vetpercentage.
Zelf squat ik 10x 110 op 193cm en heb dit probleem nog nooit gehad.
Wel zie ik bij 13% of hoger dat mn dijen elkaar raken. So get ripped!
Als je dijen elkaar raken gaat het ondergoed er 1 voor 1 aan .
Misschien wat betere broeken kopen ;p.
Get ripped.
Make it count!
Always look on the bright side of life...
Even een persoonlijke ervaring. Gister mooi weer. Korte broek aan getrokken.
Liep in de gamma om iets te kopen en wilde het optillen en scheurde ook ineens uit me broek, nog nooit eerder gehad.
Gewoon rekening mee gaan houden met je maten en ze groter kopen, zodat je erin kan groeien.
Hmm volgens mij probeer jij je ego te strelen met dit topic
Volgens mij probeer je zelf met elke comment je ego te strelen, door alleen al mensen onderuit te halen. Het gaat hier gewoon over een probleem wat iemand heeft, waar hij een oplossing voor zoekt. Het is gewoon schandalig dat er hier niet eens meer gesproken kan worden over dit soort onderwerpen, zonder aan de stok te krijgen met mede forumleden.
Volgens mij probeer je zelf met elke comment je ego te strelen, door alleen al mensen onderuit te halen. Het gaat hier gewoon over een probleem wat iemand heeft, waar hij een oplossing voor zoekt. Het is gewoon schandalig dat er hier niet eens meer gesproken kan worden over dit soort onderwerpen, zonder aan de stok te krijgen met mede forumleden.
Gary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...
Academic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
A Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...
White labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...
Gary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....
Comment