Instructeurs en BN maken mij door de war

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Instructeurs en BN maken mij door de war

Ik doe HIIT en dan zeggen ze tegen mij dat dat bijna geen vet verbranding is maar conditie en dat HIIT koolhydraten verbrand

en ze zeggen dat je gewoon moet lopen en je hartslag tussen 110-130 houden voor vetverbranding is dit nou waar?
    want anders zit ik met HIIT echt m'n tijd te verspillen

Originally posted by BarBrother View Post
    Ik doe HIIT en dan zeggen ze tegen mij dat dat bijna geen vet verbranding is maar conditie en dat HIIT koolhydraten verbrand

en ze zeggen dat je gewoon moet lopen en je hartslag tussen 110-130 houden voor vetverbranding is dit nou waar?
    want anders zit ik met HIIT echt m'n tijd te verspillen
    Doe gewoon wat jij wilt.. Wij hebben gezegt wat we ervan vinden. En wat wil je nog meer horen? Wat jij graag wilt horen?

Comment

Allebei kan voor vet verbranden. hiit is meest effectief.
      Mocht je 45 min op high intensity gaat lopen dan ben je bezig met conditie.
      focus on progression at all times, so when you are able to, load the bar.

Comment

instructeurs hebben het vaak verkeerd is mijn ervaring.
        Gewoon 15 minuten hiit doen na je krachttraining..werkt perfect!!

net ook weer een schema gezien van een jongen die trainde en dat sloeg echt nergens op..was gemaakt door een instructeur..

5 oefeningen voor triceps?????

en dit was ook een training voor schouders????

militarypress
        behind neck press
        arnold press
        front raise
        side raise
        bent over raise

Comment

Originally posted by Teddek View Post
          Allebei kan voor vet verbranden. hiit is meest effectief.
          Mocht je 45 min op high intensity gaat lopen dan ben je bezig met conditie.
          Hmm maar waarom zeggen die instructeurs dan dat sloom effectiefst is?

Comment

Dat het niet vet verbrandend is tuurlijk bs, maar is in mijn ogen wel idd meer gebruikt om conditioneel te trainen.
            En lopen werkt dan natuurlijk ook, wat zelfs naar de sportschool toe gaan helpt al

Kortom je tijd verdoe je niet zomaar ermee, beetje conditioneel trainen terwijl jeje vetjes verbrand is niets mis mee en een prima keuze.

Comment

Omdat je bij een lagere hartslag, volgens mij 65% hf max in percentage meer vet verbrand dan koolhydraten. Wanneer je dit in de praktijk vertaalt zou je zeggen, ik moet met een hf van 65 van max trainen. Echter is het zo dat wanneer je met een hoger hartslag traint, je meer kcal verbrand dus ook meer vetten.

Ik trek echter zeer in twijfel of het wat uit maakt of je nou de vetten of kh verbrand. Het gaat er om dat je een kcal tekort creeert.

Comment

Originally posted by jantje91 View Post
                Omdat je bij een lagere hartslag, volgens mij 65% hf max in percentage meer vet verbrand dan koolhydraten. Wanneer je dit in de praktijk vertaalt zou je zeggen, ik moet met een hf van 65 van max trainen. Echter is het zo dat wanneer je met een hoger hartslag traint, je meer kcal verbrand dus ook meer vetten.

Ik trek echter zeer in twijfel of het wat uit maakt of je nou de vetten of kh verbrand. Het gaat er om dat je een kcal tekort creeerd.
                Precies dit is wat die man zei iets met 65% ofzo
                ik heb met hit mn hartslag altijd tussen 120-180/190

Comment

+ als je een hogere hartslag hebt dus meer bloedpomp wordt er toch ook meer vet gepompt?

Comment

Weet jij hoe makkelijk het is om je fitness A certificaat te halen (diploma kan je het niet noemen daarvoor is het niveau gewoon te triest voor woorden)

Stelt allemaal geen ruk voor, ik lach ze altijd uit
                    Make it happen, shock everyone!

Comment

Precies dit is wat die man zei iets met 65% ofzo
                      ik heb met hit mn hartslag altijd tussen 120-180/190
                      En helaas voor deze beste man is dit dus alleen procentueel meer vet verbranden dan kh. Met een hogere hartslag verbrand je meer vetten dan als je met een hartslag van 65% van hf max traint.

Comment

Originally posted by gain is pain View Post
                        Weet jij hoe makkelijk het is om je fitness A certificaat te halen (diploma kan je het niet noemen daarvoor is het niveau gewoon te triest voor woorden)

Stelt allemaal geen ruk voor, ik lach ze altijd uit
                        Hier ben ik het niet helemaal mee eens. Ik denk dat het zeer afhankelijk is van waar je het diploma behaalt. Ik heb die van de hanze hogeschool gehaald en ik heb hier best nog interessante dingen geleerd. De cursus duurde een half jaar

Comment

En helaas voor deze beste man is dit dus alleen procentueel meer vet verbranden dan kh. Met een hogere hartslag verbrand je meer vetten dan als je met een hartslag van 65% van hf max traint.
                          wat bedoel je met procentueel is dat dus BF omlaag of?
                          want dat is mijn doel nog ietsjes cutten

Comment

wat bedoel je met procentueel is dat dus BF omlaag of?
                            want dat is mijn doel nog ietsjes cutten
                            Nee, ik bedoel ermee te zeggen dat je op een lage hartslag wel in verhouding meer vetten verbrand dan kh. Maar dat wanneer je met een hoger hartslag gaat trainen je zowel meer vetten als koolhydraten verbrand. Het is dus slechts procentueel meer vet verbranden op een lagere hartslag maar je verbrand dan dus ook minder kcal.

Comment

Nee, ik bedoel ermee te zeggen dat je op een lage hartslag wel in verhouding meer vetten verbrand dan kh. Maar dat wanneer je met een hoger hartslag gaat trainen je zowel meer vetten als koolhydraten verbrand. Het is dus slechts procentueel meer vet verbranden op een lagere hartslag maar je verbrand dan dus ook minder kcal.
                              Hmm snap het nog niet helemaal maar 65% is dus alleen vet verbranding en HIIT is vet+kh?

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X