Reportage uitsmijters eergistere op tv

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Reportage uitsmijters eergistere op tv

Lo All,

Ik had eergistere een reportage gezien over uitsmijters en dat ging er erg ruig aan toe...Die vonden het leuk om mensen inmekaar te slaan enzo...en ze hielden er ook littekens aan over messteken,stafen in benen,vet veel littekens enzo . Meer mensen deze reportage gekeken was erg interessant namelijk.. Mr.C u was toch ook uitsmijter heb jij wel is ernstige gevallen meegemaakt ? ??

Greetzz

Een paar van die gasten waren gewoon gestoord ze kregen een kick van mensen verrot slaan... als tie geen mensen geslagen had had tie een slechte avond mafketel....En zijn zoontje sloeg zijn zusje en moeder en hij moest er om lachen.... hij zat trouwens ook flink aan de as en de stimulerende middelen volgens mij dus lang zal die zowiezo niet leven...

En die Engelsman die speelt ook in films mee (lock,stock en 2 smoking barrels) hij speelt altijd van die lekker opgefokte figuren...
    It is scientificaly proven that the surface of the wings of a bumblebee is too small to fly, but the bumblebee doesnt know this and she flies

Comment

Originally posted by [b
      Citaat[/b] (red @ Nov. 23 2004,11:11)]Een paar van die gasten waren gewoon gestoord ze kregen een kick van mensen verrot slaan... als tie geen mensen geslagen had had tie een slechte avond mafketel....En zijn zoontje sloeg zijn zusje en moeder en hij moest er om lachen.... hij zat trouwens ook flink aan de as en de stimulerende middelen volgens mij dus lang zal die zowiezo niet leven...

En die Engelsman die speelt ook in films mee (lock,stock en 2 smoking barrels) hij speelt altijd van die lekker opgefokte figuren...
      hehe idd....zaten zeker paar aan de as om groter te lijken..1ntje vertelde zelfs dat ie eerst prof bodybuilder wou worden maar opgegeven had en kwam in de uitsamijter wereld terrecht.Erg interessante reportage.

Greetz

Comment

Dat zijn geen uitsmijters in mijn ogen, hier in Belgie is een wet wat dat betreft, hier mag een portier geen strafblad hebben en als hij teveel met gerecht in contact komt mag hij nooit meer aan een deur staan.
        Geweld is het allerlaatste wat een portier mag gebruiken

Grtz
        stil growing

Comment

Originally posted by [b
          Citaat[/b] (snipke @ Nov. 23 2004,11:15)]Dat zijn geen uitsmijters in mijn ogen, hier in Belgie is een wet wat dat betreft, hier mag een portier geen strafblad hebben en als hij teveel met gerecht in contact komt mag hij nooit meer aan een deur staan.
          Geweld is het allerlaatste wat een portier mag gebruiken

Grtz
          Naja maar ze vertelde ook dat ze bijvoorbeeld mensen die ruzie aantrekken naar binne laten.Maar als zo een portier aangevallen word mag ie echt wel terugmeppen lijkt mij .. Tuurlijk moetie het proberen te vermijden maar in een achterhoofd willen ze actie en willen ze dat het gebeurt anders hadden ze een saaie avond zoals red al vertelde. Was ook een gassie die zij dat ie wist wat hun leuk aan het beroep vonden om binne te mogen en zij van jah jullie vinden het leuk om mensen in mekaar te slaan endie lieten ze ook nog binne ook .. En dan vrouwen zelfs met die uitsmijters s e x hadden enzo om maar binne te komen..Niet meer normaal daar in de Usa.Lijkt me wel lekker baantje....Nu w8ten op de kenner mr.c met ze verhalen .

Greetz

Comment

Als je op dit soort verhalen van Curiosio zit te wachten kan je heel erg lang wachten Xeno...
            Zo hoort het absoluut niet te werken en zo werkt Cur dus ook niet!  

Comment

Originally posted by [b
              Citaat[/b] (Shannasse @ Nov. 23 2004,11:52)]Als je op dit soort verhalen van Curiosio zit te wachten kan je heel erg lang wachten Xeno...
              Zo hoort het absoluut niet te werken en zo werkt Cur dus ook niet!
              Neej maar wil toch weten of ie wat meegemaakt heb enzo wat ruzies dat zal toch wel gebeuren als uitsmijter lijkt mij .

Comment

Hehe je hebt er een te filmachtig beeld van Xeno..
                Die lui in reportage zijn gewoon geselecteerd omdat ze of gestoord zijn of dingen zeggen die de reportagemakers willen horen..
                Ik heb nog nooit meegemaakt dat een uitsmijter tegen me zei ik vind het zo heerlijk om mijn klanten kapot te slaan
                Ze zijn er juist voor het beschermen van de klanten..
                In adaptation we trust

Deadlift 285 kilo
                Squat 230 kilo
                Bankdrukken 137.5 kilo
                Powerlift totaal 652.5 kilo

Mijn trainingslog

Comment

Originally posted by [b
                  Citaat[/b] (owolde @ Nov. 23 2004,12:03)]Hehe je hebt er een te filmachtig beeld van Xeno..
                  Die lui in reportage zijn gewoon geselecteerd omdat ze of gestoord zijn of dingen zeggen die de reportagemakers willen horen..
                  Ik heb nog nooit meegemaakt dat een uitsmijter tegen me zei ik vind het zo heerlijk om mijn klanten kapot te slaan
                  Ze zijn er juist voor het beschermen van de klanten..
                  Jah..maar in sommige gevallen ken de klant boos op je worden heh en kunne er rare dingen gebeuren en zoals je ziet gaat het in nederland er ook al slechter aan toe zoals je ziet bij theo van gogh...Dus uitsmijter werk ken idd best gevaarlijk werk zijn en kunne er rare dingen gebeuren lijkt mij.

Greetzz

Comment

Tuurlijk gebeurd dat maar ik denk niet dat mr C daar vol trots over gaat opscheppen zoals jij van em verlangt..
                    In adaptation we trust

Deadlift 285 kilo
                    Squat 230 kilo
                    Bankdrukken 137.5 kilo
                    Powerlift totaal 652.5 kilo

Mijn trainingslog

Comment

Tuulk gebeuren er wel eens rare dingen en kan het soms gevaarlijk zijn, er wordt er zo af en toe wel eens eentje neergeschoten tegenwoordig...
                      Over het algemeen gebeurt het knokken juist door de klanten onderling en zijn de uitsmijters er alleen om dat te stoppen en de boel bij voorkeur via PRATEN weer rustig te krijgen.
                      Afgezien van idioten zoals blijkbaar in die reportage zullen de 'spannende verhalen' van portiers je waarschijnlijk over het algemeen nogal tegen vallen.  
                      Vind het zelf trouwens juist wel leuk en interessant maar er komt meestal maar verdomd weinig knokken in voor.

Comment

het was trouwens een herhaling dat programma.

het waren gewoon een stel imbecielen op een paar goeie gasten na.

dat soort idioten geven portiers een slechte naam!

greetzz

Comment

Originally posted by [b
                          Citaat[/b] (owolde @ Nov. 23 2004,12:08)]Tuurlijk gebeurd dat maar ik denk niet dat mr C daar vol trots over gaat opscheppen zoals jij van em verlangt..
                          Wie zeg dat ik dat van hem verlang.......Ik wil gewoon weten hoe precies het leven van een uitsmijter is ik vind dat erg interessant

Comment

Bestaat uit heel veel praten Xeno met alle soorten en maten mensen.
                            Vind het persoonlijk heel leuk en heb altijd een goed gevoel als ik niet heb hoeven knokken, iets wat bijna nooit voorkomt gelukkig!
                            Mensen uit elkaar halen met harde hand wel maar daar is niks mis mee. De kunst is om zoveel respect af te dwingen dat het daarna over is.
                            Ben zelf altijd vriendelijk als ik aan de deur sta in tegenstelling tot sommige collega`s helaas. Gasten die aan de deur staan om te knokken ken ik gelukkig niet. Was een jaar of wat geleden veel erger...

Greets...
                            Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Ken een gozer die regelt de beveiliging in een tent.

Heb laatst met hem een keer gesproken over zijn werk, die vertelde ook dat zijn jongens niets mogen doen tenzij ze aangevallen worden. Slaan ze als eerst zonder dat ze aangevalen worden liggen ze meteen op straat !!!

Hij heeft een ploeg van 5 mensen, waarvan 3 gasten aardig groot zijn, en 2 gasten die het niet van hun uiterlijk moeten hebben en het met praten zoals cur zei op lossen.

Werkt dit niet met praten dan komen die grote gasten om heel het zooitje buiten te zetten

Ben 1 keer zelf ook volop hard naar buiten geslagen uit een tent in Rotterdam, en dat is toch een stuk minder zeker als je alleen maar 2 mensen uit elkaar haalt om te sussen !!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X