Reportage uitsmijters eergistere op tv

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Stadhuisplein?

Portier is snel de *** ook als het knokken wordt. Politie loopt vaak te zeiken dan.
    Vind de instelling van die gast erg goed overigens, als eerste slaan = ontslag...

Nou moet ik zeggen dat ik wel eens als eerst heb geslagen omdat ik met een mes werd bedreigd maar da`s weer anders...

Greets...
    Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Zoals cur al zei, de mensen die ruzie hebben, hebben geen ruzie met de uitsmijter. Maar met elkaar, de uitsmijter is alleen een tussen persoon die alles sust met praten, en niet gelijk gaan meppen..
      Als je een reputatie hebt als uitsmijter dan blijft het meestal bij praten , want dan kijken die gasten wel uit..

grtz..
      Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

Comment

Helaas heb ik de reportage gemist...

Ga meestal uit in gelegenheden waar geen uitsmijters aanwezig zijn. Maar soms zijn ze er wel. Wat me dan opvalt is dat ze vaak erg chagerijnig zijn en bewust moeilijk doen. Als iemand 21 is nog vragen: ben je wel 16? Vraag dan gewoon gelijk om een identiteitsbewijs.

Wat ik echt belachelijk vind is het handje als mensen weggaan. Ze bedelen gewoon bij iedereen. Heb zelfs meegemaakt dat de deur dichtgehouden werd tot er geld gegeven werd! Heb zelf geen cent gegeven toen, uit principe, maar als ze nog moeilijker gedaan hadden had ik wel geld moeten geven.

Wil natuurlijk niet zeggen dat alle uitsmijters zo zijn, ik baseer dit enkel op mijn ervaringen.
        Shitty food will make you look like shit.

http://www.pro-active-medicine.nl

Comment

één van de redenen waarom ik blij ben dat ik niet meer in het uitgangslevenwereldje hoef te vertoeven.

Vroeger waren portiers iets enkel voor dancings en fuiven, maar de laatste jaren begon het ook meer en meer aan gewone uitgaanscafés hier in limburg.

één café is er gewoon kapot aangegaan aan die gasten. Lekker breed wezen staan aan de ingang en slechte figuren afschrikken, maar tegelijkertijd de gewone klanten ook afschrikken... op niet minder dan een jaar was de zaak failliet... En het was een bloeiende zaak hier in Belgisch Hasselt.

En inderdaad dat bedelen als je buitengaat. In zekere zin vind ik het zelfs afpersing... Maar goed dat is mijn gedacht, maar toch. Je krijgt de indruk dat je MOET betalen om buiten te mogen want anders...

En laten we vooral de vereiste pilotvests niet vergeten, ehhe...

Neen, ik heb er geen goede ervaringen mee met portiers... Nooit iets aan de hand gehad, maar het merendeel (niet allemaal natuurlijk) in mijn ogen treedt teveel op de voorgrond met het typische machogedrag. Het schrikt het merendeel van de mensen af, mij inclusief (niet dat ik slechte bedoelingen heb), maar je avond wordt erdoor verziekt in zekere zin.... Jammer... Er zijn andere manieren om respect af te dwingen.

Comment

Dat om geld bedelen is wel heel triest idd.
            Sla me dan maar met 5 man dood maar betalen om naar buiten te gaan no way..
            Al heb ik nooit problemen met portiers het zijn vaak in een discotheek de enige normale gasten om mee te praten dat in tegenstelling tot de verbeezerde bezoekers..
            In adaptation we trust

Deadlift 285 kilo
            Squat 230 kilo
            Bankdrukken 137.5 kilo
            Powerlift totaal 652.5 kilo

Mijn trainingslog

Comment

Originally posted by [b
              Citaat[/b] (owolde @ Nov. 23 2004,22:46)]Dat om geld bedelen is wel heel triest idd.  
              Al heb ik nooit problemen met portiers het zijn vaak in een discotheek de enige normale gasten om mee te praten dat in tegenstelling tot de verbeezerde bezoekers..
              Ze staan de hele avond dus verdienen wel een fooi en hebben het recht om te bedelen voor wat extra centjes want het betaald neit zo heel goed dat uitsmitjer geval..Dus ik vind het niet erg om wat te geven..

Greetzz

Comment

Dus als ze de deur dicht doen en zeggen jij daar komt er niet uit jij moet mij een fooi geven..
                Dan gaat jouw hand naar je jaszak en geeft netjes een fooi af ..

Over my dead body iedereen kan een fooi krijgen maar als men mij weigert buiten te laten omdat ze een fooi willen nee.....
                Zo laag wil ik niet gaan....
                In adaptation we trust

Deadlift 285 kilo
                Squat 230 kilo
                Bankdrukken 137.5 kilo

Mijn trainingslog

Comment

Al heb ik nooit problemen met portiers het zijn vaak in een discotheek de enige normale gasten om mee te praten dat in tegenstelling tot de verbeezerde bezoekers.. [/quote]
                  Ze staan de hele avond dus verdienen wel een fooi en hebben het recht om te bedelen voor wat extra centjes want het betaald neit zo heel goed dat uitsmitjer geval..Dus ik vind het niet erg om wat te geven..

Greetzz  [/quote]
                  nou dit slaat toch nergens op xeno die gasten kiezen er toch zelf voor om aan de deur te gaan staan dat is zijn werk klaar uit en dat ie een fooitje krijgt van somige daar moet ie blij mee zijn klaar uit.

ik ben zelf ook een x niet buiten gelaten in een tent in zoetermeer ik kom er nu gewoon niet meer stelletje klooioos
                  eerst fooi geven dan mag je weg teringlijers je moet gvd al 10 ue betalen om binnen te komen terwijl er nix geen feest is of wat dan ook en dan ga je lekker naar huis en doen die lullo's de deur voor je neus gewoon opslot

ECHT DIEP DIEP TRIEST    

dit voor die gasten
                  Who's the Chef

Comment

Was dat toevallig de boerderij in zoetermeer? Daar werd voor 2 vrienden van mij de deur dichtgehouden tot ze betaald hadden. Ik liep voor hun en kon er nog wel gewoon uit.
                    Shitty food will make you look like shit.

http://www.pro-active-medicine.nl

Comment

Ik zeg niet dat je moet betalen maar het is wel zo aaridg om het te doen,omdat ze toch daar de hele avond staan te waken en dat ze het wel verdienen.....

Comment

ik geef standaard altijd 5 euro fooi.

ik vind dat er wel bijhoren.

veel vrienden van me doen dit werk en tegenwoordig word dat ook steeds slechter betaald dus ik gun die jongens wel een extraatje.

behalve als het een stel chagerijnen zijn;dan geef ik express niks en kijk ze net zo goor terug aan....wil wel eens meemaken dat iemand mij niet weg laat gaan.....

greetzz

Comment

Originally posted by [b
                          Citaat[/b] (ariekanarie @ Nov. 24 2004,10:58)]ik geef standaard altijd 5 euro fooi.

veel vrienden van me doen dit werk en tegenwoordig word dat ook steeds slechter betaald dus ik gun die jongens wel een extraatje.

behalve als het een stel chagerijnen zijn;dan geef ik express niks en kijk ze net zo goor terug aan....wil wel eens meemaken dat iemand mij niet weg laat gaan.....

greetzz
                          Psies zo denk ik er ook over...Ach arie ze durven jouw waarschijnlijk niets te doen

Comment

Hehe net wat ik zeg een fooi geven is geen probleem..
                            Ik doe het zelfs vaak bij portiers en ook bij taxichauffeurs!
                            Maar als de deur zou dichtgaan en ze zouden het eisen no way..
                            In adaptation we trust

Deadlift 285 kilo
                            Squat 230 kilo
                            Bankdrukken 137.5 kilo

Mijn trainingslog

Comment

Originally posted by [b
                              Citaat[/b] (KeepItReal @ Nov. 24 2004,09:28)]Was dat toevallig de boerderij in zoetermeer? Daar werd voor 2 vrienden van mij de deur dichtgehouden tot ze betaald hadden. Ik liep voor hun en kon er nog wel gewoon uit.
                              was idd bij de boer ja
                              kom er nu nooit meer alleen heeel soms in het cafe maar daar hebben ze geen uitsmijters

maar die gasten zijn behoorlijk knok gevoelig volgens mij en als je hun door dat portje ziet lopen beginnen er op de raarste plaatsen lampen te branden

kom jij daar uit de buurt ??
                              Who's the Chef

Comment

Originally posted by [b
                                Citaat[/b] (XeNoGeaR @ Nov. 24 2004,10:59)]
                                Originally posted by [b
                                Citaat[/b] (ariekanarie @ Nov. 24 2004,10:58)]ik geef standaard altijd 5 euro fooi.

greetzz
                                Psies zo denk ik er ook over...Ach arie ze durven jouw waarschijnlijk niets te doen  
                                dat zal wel loslopen idd maar ik ben geen vervelend mannetje als ik uitga en heb nooit problemen.

sommige voelen zich wel eens geintimideert door mij en dan gaan ze ineens extra chagerijnig kijken om maar "stoer over te komen,jammer.

een goede uitsmijter hoeft helemaal niet zo'n klerenkast te zijn want die weet het met zn mond wel op te lossen.
                                het helpt wel mee als je wat groter bent natuurlijk maar je mag daar nooit misbruik van maken imo.

greetzz

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X