Reportage uitsmijters eergistere op tv

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Ken inderdaad gasten die hun handje ophouden en zelfs de deur dicht. Gebeurt niet als ik erbij sta kan ik je verzekeren...

Greets...
    Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Ik vind fooi geven wel belachelijk eigenlijk, ik ken genoeg beroepen die weinig verdienen.nog minder dan uitsmijters,maar die geef je toch ook geen fooi..
      De meest achterliggende gedachten is bij mensen volgens mij dat ze fooi geven om de volgende keer zonder problemen binnen te komen.
      Ik moet zeggen dat ik ook altijd fooi geef, maar nu we het er hier over hebben ga ik het steeds belachelijker vinden..
      Het is eigenlijk een gewoonte die je leert vanaf de eerste keer dat je gaat stappen..
      Je loopt daar als een broekie naar de uitgang en je ziet iedereen fooi geven, ga je het zelf ook automatische doen..

Maar als je kijkt wat die gasten af en toe binnen halen op een avond, is toch wel lekker..

grtz..
      Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

Comment

Zo heel slecht betaald het ook weer niet en wat je daarnaast aan tips vangt is errug lekker...
        Doe het zelf alleen omdat ik het leuk vind en normaal naast een vaste baan.

Greets...
        Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Originally posted by [b
          Citaat[/b] (been @ Nov. 24 2004,12:17)]
          Originally posted by [b
          Citaat[/b] (KeepItReal @ Nov. 24 2004,09:28)]Was dat toevallig de boerderij in zoetermeer? Daar werd voor 2 vrienden van mij de deur dichtgehouden tot ze betaald hadden. Ik liep voor hun en kon er nog wel gewoon uit.
          was idd bij de boer ja
          kom er nu nooit meer alleen heeel soms in het cafe maar daar hebben ze geen uitsmijters

maar die gasten zijn behoorlijk knok gevoelig volgens mij en als je hun door dat portje ziet lopen beginnen er op de raarste plaatsen lampen te branden

kom jij daar uit de buurt ??
          Kom uit Alphen, dus is wel redelijk in de buurt. Toen ik die keer daar uitging werden er ook een stuk of 4 personen flink hardhandig uit de zaal gewerkt via de nooduitgang. Dit was bij een concert waarbij veel mensen een pit vormden en elkaar duwden.

Na dit voorval was het heel erg tam verder in de zaal.
          Shitty food will make you look like shit.

http://www.pro-active-medicine.nl

Comment

Is bij mij ook gewoonte om 'iets' te geven aan de buitenwipper. Is echter nooit veel. Het beetje enkel geld dat ik mee heb. Zal waarschijnlijk nooit meer zijn dan €1.

Heb weleens meegemaakt dat ik zo centjes gaf en die clown smeet ze naar men hoofd en zei dat ie er niks mee kon doen. Hij wou briefjes... Ik heb hem geantwoord smijt me dan buiten eh... Hebben me na 5min toch laten gaan. Heb trouwens men weggesmeten geld nog zelf opgeraapt.
            Dat was echt een stelletje klootzakken bijeen...

Nu is dit wel lachen maar op de moment zelf was ik lichtjes pissed
            The wrought iron thinks itself needlessly tortured, the tempered steel blade knows why.

Comment

Originally posted by [b
              Citaat[/b] (KeepItReal @ Nov. 24 2004,20:35)]
              Originally posted by [b
              Citaat[/b] (been @ Nov. 24 2004,12:17)]
              Originally posted by [b
              Citaat[/b] (KeepItReal @ Nov. 24 2004,09:28)]Was dat toevallig de boerderij in zoetermeer? Daar werd voor 2 vrienden van mij de deur dichtgehouden tot ze betaald hadden. Ik liep voor hun en kon er nog wel gewoon uit.
              was idd bij de boer ja
              kom er nu nooit meer alleen heeel soms in het cafe maar daar hebben ze geen uitsmijters

maar die gasten zijn behoorlijk knok gevoelig volgens mij en als je hun door dat portje ziet lopen beginnen er op de raarste plaatsen lampen te branden

kom jij daar uit de buurt ??
              Kom uit Alphen, dus is wel redelijk in de buurt. Toen ik die keer daar uitging werden er ook een stuk of 4 personen flink hardhandig uit de zaal gewerkt via de nooduitgang. Dit was bij een concert waarbij veel mensen een pit vormden en elkaar duwden.

Na dit voorval was het heel erg tam verder in de zaal.
              hey alphen das dicht bij voor mij

ga je zeker wel uit in "het kasteel"??
              ben der 1 x geweest is wel een leuke tent maar tis voor mij al wel 2 jaar geleden denk.

en dan traind je ook vast wel bij die sportschool op het bedrijven terrein tegen over de rover dealen en de ford dealer naast de bmw dealer of niet??
              ik werk op dat bedrijven terrein

Who's the Chef

Comment

Originally posted by [b
                Citaat[/b] (Aghran @ Nov. 25 2004,18:23)]Is bij mij ook gewoonte om 'iets' te geven aan de buitenwipper. Is echter nooit veel. Het beetje enkel geld dat ik mee heb. Zal waarschijnlijk nooit meer zijn dan €1.

Heb weleens meegemaakt dat ik zo centjes gaf en die clown smeet ze naar men hoofd en zei dat ie er niks mee kon doen. Hij wou briefjes... Ik heb hem geantwoord smijt me dan buiten eh... Hebben me na 5min toch laten gaan. Heb trouwens men weggesmeten geld nog zelf opgeraapt.
                Dat was echt een stelletje klootzakken bijeen...

Nu is dit wel lachen maar op de moment zelf was ik lichtjes pissed
                een maat van mij heeft perongeluk een x met zijn dronken kop 2 parkeer munten gegeven hahaha

oei oei wat heeft hij moeten rennen

Who's the Chef

Comment

deze reportage vond ik wel erg overdreven maar bij ons in de plaatselijke discotheek staan paar beulen van uitsmijters en die vinden het ook leuk om te slaan elke week is het wel raak en hun wachten echt niet tot ze geslagen worden rammen er zo op los.
                  eat eat eat and look like a freak!

Comment

wleke tent is dat dan en waar zit die??
                    Who's the Chef

Comment

Originally posted by [b
                      Citaat[/b] (been @ Nov. 26 2004,10:19)]wleke tent is dat dan en waar zit die??
                      Hoezo wil je dat weten been .. zin om te vechten

Comment

Originally posted by [b
                        Citaat[/b] (been @ Nov. 25 2004,22:15)]hey alphen das dicht bij voor mij

ga je zeker wel uit in "het kasteel"??
                        ben der 1 x geweest is wel een leuke tent maar tis voor mij al wel 2 jaar geleden denk.

en dan traind je ook vast wel bij die sportschool op het bedrijven terrein tegen over de rover dealen en de ford dealer naast de bmw dealer of niet??
                        ik werk op dat bedrijven terrein

Ga idd wel eens uit in het kasteel, vroeger erg vaak zelfs. Heb daar zelfs nog 2x opgetreden met mijn band. Tegenwoordig komen er niet zoveel goede bands meer, dat was vroeger beter.

Nee, ik train niet bij Jawi (bij het industreiterein), dat is me wat te duur. Ik heb daar ook in de buurt gewerkt, bij Dirk van de broek, brookland. Waar werk jij dan?

Heb gister een boete binnengekregen voor te hard rijden daar, antonie van leewenhoekweg  
                        Shitty food will make you look like shit.

http://www.pro-active-medicine.nl

Comment

dat is de vernes in schagen.
                          eat eat eat and look like a freak!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                          X